Dostawa licencji i podniesienia do najnowszej wersji oprogramowania posiadanego systemu archiwizacji IMPAX6

Data publikacji 2015-12-11
Data zakończenia 2015-12-21 09:30:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • System obrazowania i archiwizowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 183491 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 483290000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji i podniesienia do najnowszej wersji oprogramowania posiadanego systemu archiwizacji IMPAX6 dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu przy ul. św. Józefa 53-59.

1.1. Wykonawca przeprowadzi rozbudowę infrastruktury sprzętowo-programowej systemu PACS obejmującą przebudowę motoru bazodanowego, aktualizację oprogramowania systemu radiologii cyfrowej AGFA Impax do najnowszej wersji, przeniesienie funkcjonalności bieżącego systemu (w tym specjalistycznej aplikacji ortopedycznej) i wdrożenie nowych funkcji klinicznych oraz przebudowę podsystemu archiwizacji badań z wykorzystaniem zasobów sprzętowych Zamawiającego i przebudowę podsystemu taśmowej archiwizacji długoterminowej w szczególności:
- Wykonawca zmodernizuje przepływ danych radiologicznych przy pomocy dodatkowego DICOM Workflow Managera zwiększając przepływ o 7GB / godzinę.
- Wykonawca przeprowadzi szkolenia personelu.
- Wykonawca dostarczy radiologiczne stacje diagnostyczne wraz z monitorami diagnostycznymi.

1.2. Zamawiający zapewni wymagane podzespoły i konfigurację po stronie macierzy i sieci SAN Zamawiającego.
1.3. Zamawiający zapewni wymagane podzespoły i konfigurację po stronie sieci Ethernet Zamawiającego.
1.4. Zamawiający zapewni realizację ewentualnych modyfikacji po stronie oprogramowania RIS-Orion.

Szczegółową specyfikację techniczno-użytkową przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.

2. Specyfikację asortymentowo - ilościowo - cenową przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.

3. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnej odpowiedzialności za jakość dostarczanego
przedmiotu zamówienia.

4. Wymagane warunki gwarancji:
Urządzenia opisane w Załączniku Nr 3 w części dotyczącej rozbudowy istniejącej infrastruktury sprzętowej systemu IMPAX 6 powinny być objęte minimum 36 m-czną gwarancją opartą o świadczenia serwisowe producenta niezależne od statusu partnerskiego Wykonawcy. Okres gwarancji przedmiotu zamówienia należy określić w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ), nie krócej jednak niż 36 miesięcy od dnia dostawy i instalacji.
Oferowany serwis gwarancyjny Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu przez cały okres trwania gwarancji:
4.1. możliwość zgłoszenia awarii urządzenia bezpośrednio u producenta urządzenia, wraz
z możliwością otrzymania urządzenia zamiennego wolnego od uszkodzeń,
bez dodatkowych opłat, a jedynie pod warunkiem zwrotu wadliwego urządzenia.
4.2. bezpośredni i wolny od dodatkowych opłat dostęp do asysty technicznej producenta przez telefon, e-mail oraz WWW, w zakresie rozwiązywania problemów związanych z bieżącą eksploatacją oprogramowania opisanego w Załączniku nr 3 w części dotyczącej rozbudowy istniejącej infrastruktury programowej systemu IMPAX 6 oraz polegająca na dostępie do jego uaktualnień. Okres asysty technicznej przedmiotu zamówienia należy określić w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ), nie krócej jednak niż 12 miesięcy od dnia dostawy i instalacji.
4.3. możliwość pobierania bezpośrednio od producenta nowych wydań oprogramowania zgodnie
z zapotrzebowaniem Zamawiającego, jednakże w ramach ogólnie dostępnej oferty producenta,
a także w ramach wykupionego zestawu funkcjonalności oprogramowania i wykupionej konfiguracji urządzeń, wraz z wolnym od dodatkowych opłat prawem (tj. licencją) do korzystania
z pobranego oprogramowania na zasadach określonych w warunkach licencyjnych dla użytkownika końcowego,
4.4. naprawę lub wymianę urządzenia następnego dnia roboczego od zgłoszenia awarii,
4.5. serwis świadczony w miejscu instalacji urządzeń tzw On-Site. Zamawiający dopuszcza zdalną diagnozę uszkodzenia.
4.6. wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu instrukcji obsługi i karty
gwarancyjnej w języku polskim w dniu dostawy przedmiotu zamówienia.

5. Wykonawca zobowiązany będzie w cenie oferty dostarczyć i zainstalować przedmiot zamówienia w siedzibie Zamawiającego oraz przeszkolić pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu.

6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa
w art. 67 ustawy - Pzp.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia legalności dostawy bezpośrednio u polskiego przedstawiciela producenta w szczególności ważności i zakresu uprawnień licencyjnych oraz gwarancyjnych.

8. W przypadku nie spełnienia przez dostarczonysprzęt któregokolwiek z punktów wymienionych w Załączniku Nr 3 Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu całego dostarczonego sprzętu (na koszt dostawcy) jak również obciążenia dostawcy karą umowną za nie dotrzymanie warunków umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
Ulica ul. Św. Józefa 53-59
Nr domu 53-59
Miejscowość Toruń
Kod Pocztowy 87-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 6101510
Fax 56 6101682
Internet www.wszz.torun.pl
Regon 00031606800000
E-mail zamow_publ@szpital-bielany.torun.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 3
Wadium Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 16.520,00 złotych /słownie: szesnaście tysięcy pięćset dwadzieścia złotych 00/100/.
Zaliczka Nie
Uprawnienie W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza W celu potwierdzenia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz wykonanych minimum 2 głównych dostaw sprzętu komputerowego o wartości minimum 330.400,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia min. 2 dowodów, że te dostawy zostały wykonane należycie - zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SIWZ. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu dostawy może złożyć oświadczenie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu.
Potencjał W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja W celu spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej sumie gwarancyjnej: 330.400,00 zł. Z przedstawionej w ofercie polisy musi jednoznacznie wynikać, że została ona opłacona.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 3
Kryt 3 Asysta techniczna
Kryt 3p 2
Adres strony internetowej siwz http://www.zp.wszz.torun.pl/
Adres uzyskania siwz Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera w Toruniu ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.
Data składania wniosków 21/12/2015
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera w Toruniu ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp należy złożyć w oryginale i podpisane przez osoby uprawnione wynikające z zasad reprezentacji albo z pełnomocnictwa. 4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający będzie żądał od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, o kórym mowa w rozdziale III pkt.1 a SIWZ; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, o kórym mowa w rozdziale III pkt.1 b SIWZ. 4. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. 1. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)