Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lipsku

Data publikacji 2015-12-11
Data zakończenia 2015-12-21 09:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Lipsku
Miejscowość Lipsko
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 339398 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 147210001, 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
1.1.Wykonanie i dostawa niżej wymienionych tablic rejestracyjnych:
a)Tablice samochodowe zwyczajne jedno - i dwurzędowe- 14 000 szt.,b)Tablice motocyklowe / ciągnikowe-1 300 szt.,c)Tablice motorowerowe -410 szt.,d)Tablice samochodowe zabytkowe jedno - i dwurzędowe - 20 szt.,e)Tablice motocyklowe zabytkowe - 10 szt.,f)Tablice samochodowe tymczasowe jedno - i dwurzędowe- 60 szt.,g)Tablice motocyklowe tymczasowe- 10 szt.,h)Tablice samochodowe indywidualne jedno - i dwurzędowe - 10 szt.,
1.2.Odbiór i likwidacja wycofanych i zużytych tablic rejestracyjnych.
2.Miejsce dostawy tablic oraz odbioru do likwidacji wycofanych i zużytych tablic: Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lipsku mieszczący się przy ul. Partyzantów 4.3.Podana w punkcie 1., 1.1. ilość tablic jest wyłącznie szacunkowa i służy tylko do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Faktyczna ilość zamawianych tablic może odbiegać od w/w. Wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście dostarczonych tablic i zaoferowanych cen.4.Dostawa tablic następować będzie sukcesywnie, zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem na podstawie składanych przez Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lipsku zamówień, w których określony będzie termin, ilość i rodzaj oraz numery rejestracyjne tablic a także odbiór tablic wycofanych do kasacji.5.Wycofane tablice rejestracyjne przekazywane będą wykonawcy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca winien niezwłocznie zlikwidować wycofane i zużyte tablice, uniemożliwiając ponowne ich użycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6.Wykonawca każdorazowo przy dostawie nowych tablic zobowiązany jest do odbioru tablic przeznaczonych do złomowania, bądź na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia odebrać tablice do złomowania.
7.Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był zgodny z wymogami zawartymi w n/w aktach prawnych:a)Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jedn. Dz. U. z 2014r., poz. 1522 z późn. zm.)
b)Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.).8.Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 Specyfikacji okresu gwarancji i rękojmi, wtedy Zamawiający za okres gwarancji i rękojmi przyjmuje minimalny wymagany okres tj. 36 miesięcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Lipsku
Ulica ul. Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowość Lipsko
Kod Pocztowy 27-300
Województwo mazowieckie
Tel 048 3781149
Fax 048 3781151
Internet www.powiatlipsko.pl
Regon 67022288800000
E-mail starosta.wli@powiatypolskie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 01/01/2016
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualne zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych wydane na podstawie art. 75a ustawy Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2012r., poz.1137 ze zm.).
Wiedza Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w tych latach należycie wykonał przynajmniej dwa zamówienia na dostawę, tożsamą z przedmiotem zamówienia tj. dostawę w ramach jednej umowy, polegającą na wykonaniu i dostawie tablic rejestracyjnych w ilości co najmniej 9.000 szt. wraz z podaniem przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana (zał. Nr 3 do Specyfikacji) oraz załączy dowody, że dostawa ta została wykonana należycie. Wykaz wykonanych dostaw głównych powinien zawierać wyłącznie dostawę potwierdzającą spełnianie opisanego powyżej warunku udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów poświadczających ich należyte wykonanie.
Potencjał Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do Specyfikacji, że dysponuje (samodzielnie bądź udostępnionym przez inne podmioty) potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zdolne Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do Specyfikacji, że dysponuje (samodzielnie bądź udostępnionym przez inne podmioty) potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sytuacja Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 90.000,00PLN.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 3.Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą:1)wypełniony Formularz ofertowy (zał. Nr 1 do Specyfikacji)2)oświadczenie zawierające listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawca, bądź informację, iż Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (zał. nr 6 do Specyfikacji).3)w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4)pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych - postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw.4.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2) -4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, żea)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Data wystawienia dokumentu zawierającego w/w oświadczenie winna odpowiadać datom określonym odpowiednio w pkt a) i b).6.W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.7.Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.8.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) dokumenty, o których mowa w pkt. V SIWZ 2. 1) - 4) oraz V SIWZ 3.2) winny zostać przedłożone odrębnie w odniesieniu do każdego z wykonawców.9.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie w ramach spółki cywilnej dokumenty, o których mowa w pkt. V SIWZ ppkt.2 3) i 4) winny zostać przedłożone odrębnie w odniesieniu do spółki cywilnej oraz odrębnie w odniesieniu do jej wspólników.10.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna), warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy muszą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców (działających w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej) ubiegających się o udzielenie zamówienia. Złożone przez Wykonawców ubiegających się o zamówienie oświadczenia, o których mowa wyżej powinny potwierdzać spełnianie warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp.11.Dokumenty, o których mowa wyżej, należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, z tym że pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.12.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach, których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.13.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Treść dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów podmiotów trzecich powinna bezspornie i jednoznacznie wskazać na zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonywane, w tym, jakiego okresu dotyczy, a także być powiązane ze złożonym przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym oświadczeniem dotyczącym udziału podwykonawców w realizacji zamówienia.14.W przypadku, gdy złożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej specyfikacji, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu.Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowymhttp://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html Zamawiający będzie korzystał z Archiwum kursów średnich - tabela A. http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszystkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej - aneksu podpisanego przez obie strony. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 3. Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany umowy spowodowane dostosowaniem umowy do wymogów wprowadzonych odrębnymi przepisami.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.powiatlipsko.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Lipsku, ul. Rynek 1, 27-300 Lipsko,I piętro pok. nr 21
Data składania wniosków 21/12/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Starostwie Powiatowym w Lipsku, ul. Rynek 1, 27-300 Lipsko, I piętro - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)