Usługa utrzymania i wsparcia systemów informatycznych PKN

Data publikacji 2015-12-21
Data zakończenia 2016-01-11 10:00:00
Instytucja Polski Komitet Normalizacyjny - WIF
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów,
  • Profesjonalne usługi komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 187797 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722500002, 725900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania i wsparcia systemów informatycznych Zamawiającego: Polskiego Zasobu Normalizacyjnego (PZN) i Systemu Cyfrowej Sprzedaży Produktów i Usług (SCSPU), w następujących obszarach:
1.1.1. Analiza i eliminowanie problemów i błędów.
1.1.2. Dostosowywanie PZN i SCSPU do zmian oprogramowania Alfresco i/lub Magento, opracowywanych przez producentów, mające na celu aktualizację i/lub rozbudowę funkcjonalności.
1.1.3. Wprowadzanie udoskonaleń, optymalizacji i zmian służących ułatwieniu pracy użytkownikom (system przyjazny użytkownikowi) oraz nowych funkcjonalności.
1.1.4. Udzielanie konsultacji administratorom PZN i SCSPU oraz wyznaczonym pracownikom Zamawiającego.

2.1. Usługi, o których mowa w pkt 1.1.1. i 1.1.4. Wykonawca będzie realizował w czasie 10 godzin miesięcznie, tj. 120 w trakcie trwania umowy.
2.2. Usługi, o których mowa w pkt. 1.1.2. - 1.1.3 Wykonawca będzie realizował w czasie 20 godzin miesięcznie tj. 240 w trakcie trwania umowy

3. W okresie 12 miesięcy od podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość nabycia od Wykonawcy usługi utrzymania i wsparcia systemów informatycznych PZN i SCSPU na kolejne 12 miesięcy, na zasadach określonych w SIWZ oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ. O skorzystaniu z takiej opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej. Wykonawca zobowiązuje się potwierdzić w formie pisemnej przyjęcie zamówienia w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych oraz zrealizować je za wynagrodzeniem określonym w Formularzu cenowym.
4. W okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość nabycia od Wykonawcy, w ramach prawa opcji usług w wymiarze nieprzekraczającym 1200 rbh.
4.1. Opcja polegać będzie na możliwości nabycia:
4.1.1. Usług w wymiarze do 300 rbh, które będą obejmować czynności, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1.1.1. i 1.1.4.
4.1.2. Usług w wymiarze do 900 rbh, które będą obejmować czynności, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1.1.2. - 1.1.3.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Polski Komitet Normalizacyjny - WIF
Ulica ul. Świętokrzyska 14
Nr domu 14
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-050
Województwo mazowieckie
Tel 22 556 75 18
Fax 22 556 78 61
Internet www.pkn.pl
Regon 01041540800000
E-mail anna.przylecka@pkn.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.pkn.pl
Rodzaj zamówienia Inny: Krajowa jednostka normalizacyjna
Rodzaj zam inny Krajowa jednostka normalizacyjna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Wysokość wadium ustalono w kwocie 2500 zł. Wymagania dotyczące wadium określono w SIWZ
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokona na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Wzoru oferty
Wiedza 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące: 1.1. Posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: 1.1.1 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej jedno zamówienie polegające na świadczeniu usługi utrzymania i/lub wsparcia systemu opartego na języku oprogramowania Java i wykorzystującego platformę Alfresco o wartości brutto co najmniej 100 000 zł. 1.1.2 Ocena spełniania warunku zostanie dokona na podstawie: 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Wzoru oferty, 2) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawcy, w wykazie usług głównych należy wskazać co najmniej jedno zamówienie polegające na świadczeniu usługi utrzymania i/lub wsparcia systemu opartego na języku oprogramowania Java i wykorzystującego platformę Alfresco o wartości brutto co najmniej 100 000 zł. W przypadku gdy w ramach realizacji wskazanej w ofercie usługi, poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego, były wykonywane również inne świadczenia (np. dostawy, szkolenia itp.), wykazana musi zostać wartość dotycząca wyłącznie tej części zamówienia, która obejmowała usługi utrzymania i/lub wsparcia systemu opartego na języku oprogramowania Java i wykorzystującego platformę Alfresco. 3) dowodów, czy usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w tym: a) poświadczenie wydane przez odbiorcę usług wskazanych w wykazie o którym mowa w pkt. 1.1.2. ppkt 2) SIWZ, w przypadku usług o charakterze okresowym lub ciągłych, które na dzień upływu terminu składania ofert są nadal wykonywane poświadczenie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) poświadczenie Wykonawcy składającego ofertę - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1.1.2. ppkt 3) lit. a) SIWZ. W przypadku, gdy podmiotem na rzecz, którego zostały wykonane usługi wskazane w wykazie o którym mowa w pkt 1.1.2. ppkt 2) SIWZ był Zamawiający, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1.1.2. ppkt 3) SIWZ. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody o których mowa w pkt. 3) będą budziły wątpliwości Zamawiającego, lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokona na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Wzoru oferty
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokona na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Wzoru oferty
Sytuacja 1.3.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej równą 200 000 zł. 1.3.2. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie: 1) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Wzoru oferty, 2) Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej równą 200 000 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył swoją ofertę na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz dołączył wszystkie wymagane dokumenty określone w SIWZ. Brak wyszczególnionego we wzorze oferty załącznika nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku jego dostarczenia. Formularz oferty powinien być wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 2) W przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 3) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo , w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, uprawniające do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawców warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy - według wzoru określonego w załączniku nr 3 do Wzoru oferty. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (według wzoru określonego w Załączniku nr 3a do Wzoru oferty) podpisuje pełnomocnik, o którym mowa w art. 23 ust. 2 Ustawy a oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy podpisuje odrębnie każdy uczestnik Konsorcjum (według wzoru określonego w Załączniku nr 4 do Wzoru oferty). 5) Dokumenty i oświadczenia należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Nie przewiduje się istotnych zmian postanowień umowy z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: a) nastąpią zmiany organizacyjne Zamawiającego, b) nastąpi zmiana osób, które zostaną wyszczególnione w § 3 ust. 17 umowy c) wystąpi konieczność zwiększenia/zmniejszenia liczby godzin przewidzianych w § 3 ust. 3 umowy na rzecz godzin przewidzianych § 3 ust. 4 umowy lub zwiększenia/zmniejszenia liczby godzin przewidzianych w § 3 ust. 4 umowy na rzecz godzin przewidzianych § 3 ust. 3 umowy. Zmiana, o której mowa w zdaniu pierwszym, nastąpi z uwzględnieniem wartości wynagrodzenia za daną godzinę świadczenia usługi wynikającą z Formularza cenowego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin płatności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.pkn.pl
Adres uzyskania siwz Polski Komitet Normalizacyjny, ul. Świętokrzyska 14B, 00-050 Warszawa, p. 232
Data składania wniosków 11/01/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Polski Komitet Normalizacyjny ul. Świętokrzyska 14B, 00-050 Warszawa, Kancelaria Ogólna, pokój 109
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)