Świadczenie usługi dostępu do Internetu wraz z serwisem sprzętu komputerowego dla 100 osób.

Data publikacji 2016-02-04
Data zakończenia 2016-02-12 11:00:00
Instytucja Gmina Wola Uhruska
Miejscowość Wola Uhruska
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe,
  • Usługi przesyłu danych,
  • Usługi internetowe,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 12115 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723180007, 724000004, 513000005, 324200003, 503120005, 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu wraz z serwisem zestawów komputerowych dla 100 osób w ramach zapewnienia trwałości projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1a i 1b do SIWZ.
3. Niniejsze zamówienia obejmuje:
a) usługę doprowadzenia, skonfigurowania i uruchomienia dostępu do Internetu i jej świadczenie od dnia 01 marca 2016 r. do dnia 31 sierpnia 2018 r. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ,
b) opiekę serwisową sprzętu i oprogramowania od dnia 01 marca 2016 r. do dnia 31 sierpnia 2018 r.- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SIWZ.
4. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio załączniki nr 1a i 1b do SIWZ) dla usługi dostępu do Internetu i serwisu sprzętu komputerowego poza parametrami, określone zostały konfiguracje oraz inne wymagania jakie przedmiot zamówienia musi spełnić, a także wymagane ilości.
5. W zakresie zamówienia:
a) Wykonawca doprowadzi i uruchomi łącze internetowe pod wskazanymi przez Zamawiającego adresami odbiorców końcowych,
b) Zamawiający dopuszcza świadczenie usługi internetowej przy wykorzystaniu nadajników bezprzewodowych jak i łącza przewodowego (kablowego) w zależności od możliwości technicznych i lokalizacji, pod warunkiem spełnienia wymogów dotyczących prędkości przesyłu danych - załącznik 1a do SIWZ.
c) W przypadku łącza bezprzewodowego urządzenia dostępowe muszą posiadać świadectwa homologacji. W celu instalacji urządzeń przewodowych lub bezprzewodowych, wykonawca musi samodzielnie uzyskać wymagane prawem pozwolenia w tym właściciela budynku i dokonać wymaganych prawem zgłoszeń oraz dokonać niezbędnych ustaleń technicznych w celu podłączenia , o ile będą wymagane.
d) Wykonawca od dnia 01 marca 2016 r. do dnia 31 sierpnia 2018 r. świadczyć będzie na tym łączu usługę dostępu do Internetu. Przepustowość dostępu do Internetu musi być zapewniona bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu. Oferowana usługa musi zapewnić nielimitowaną możliwość odbierania danych.
e) W przypadku zmiany lokalizacji instalacji łącza internetowego (zestawu komputerowego) Wykonawca na wniosek Zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu (zestaw komputerowy) pod wskazany adres na terenie województwa lubelskiego w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia.
f) W przypadku braku dostępności przedmiotu umowy wynagrodzenie miesięczne ulega obniżeniu za okres braku dostępu do Internetu proporcjonalnie do czasu niedostępności.
g) Świadczenie usługi opieki serwisowej 100 zestawów komputerowych i oprogramowania. Okres obowiązywania opieki serwisowej liczony jest od dnia 01 marca 2016 r. do dnia 31 sierpnia 2018 r., jej zakres obejmuje w szczególności: usuwanie awarii, usterek i problemów związanych z funkcjonowaniem systemu operacyjnego i sprzętu oraz oprogramowania dostarczonego wraz z zestawem komputerowym.
h) Szczegółową specyfikację zestawów komputerowych zawiera załącznik nr 1b do SIWZ.
6. Wykaz adresów 100 gospodarstw domowych (adresów odbiorców ostatecznych) zawarto w załączniku nr 7 do SIWZ.
7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego.
8. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Wola Uhruska
Ulica ul. Parkowa 5
Nr domu 5
Miejscowość Wola Uhruska
Kod Pocztowy 22-230
Województwo lubelskie
Tel 082 5915003
Internet http://ugwolauhruska.bip.lubelskie.pl
Regon 00055097600000
E-mail wolauhruska@lubelskie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o wartości do 20 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług.
Czas D
Data zakończenia 31/08/2018
Wadium 1. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.) 3. Wadium wniesione w pieniądzu, należy wpłacić na rachunek bankowy w BS Leśniowice o/Wola Uhruska nr rachunku 03 8195 0009 2005 0090 0736 0011, z dopiskiem Przetarg na Świadczenie usługi dostępu do Internetu wraz z serwisem sprzętu komputerowego dla 100 osób. Wadium wniesione przelewem musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert - liczy się data uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca musi być wpisany do Rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, wydane na podstawie art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (j. t. Dz.U. z 2014 r. poz. 243 ze zm.). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V dział 1 SIWZ. Wykonawca załącza Oświadczenie o  spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wiedza Wykonawca musi wykazać się: a) należytym wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług (umów) polegających na dostarczeniu/dostarczaniu i świadczeniu usługi dostępu do Internetu w ilości nie mniejszej niż 30 punktów (lokalizacji). Przez ilość Zamawiający rozumie łącznie liczbę instytucji/osób korzystających z usługi dostępu do sieci Internet dostarczonej/dostarczanej przez Wykonawcę. Warunek, dotyczący rodzaju usługi zostanie spełniony, jeśli przedmiotem każdej w wykonanych usług były usługi dostępu (korzystania) z Internetu - spełniające warunki określone w załączniku 1a do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V dział 1 SIWZ. Wykonawca załącza Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja Wykonawca winien dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w kwocie nie mniejszej niż 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V dział 1 SIWZ. Wykonawca załącza Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Oferta sporządzona na załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Dokument, uprawniający do złożenia oferty w imieniu podmiotu nieposiadającego osobowości prawnej - np. umowa spółki cywilnej ze wskazaniem osoby fizycznej upoważnionej do reprezentowania podmiotu, jeżeli wymagane. 3. Pełnomocnictwa i upoważnienia, jeśli wymagane.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość  dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: I. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie usług: 1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie usługi trwające dłużej niż 2 tyg.; 2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności zmiana warunków świadczenia usługi przez Zamawiającego ze względu na czynniki, których Zamawiający nie mógł przewidzieć, 3) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonywania usługi, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych zgodnie z przepisami odrębnymi; 4) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 5) zmian podwykonawców i osób przewidzianych do wykonania zamówienia za zgodą Zamawiającego; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na ukończenie usługi może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. II. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: 1) konieczność zrealizowania usług przy zastosowaniu dodatkowych rozwiązań technicznych/technologicznych w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 2) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt II możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania usług. III. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 2) zmniejszenie wynagrodzenia w przypadku rezygnacji z realizacji części przedmiotu umowy; 3) powierzenie Podwykonawcy części usług nieprzewidzianych w ofercie w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa w pkt II; 4) zmiana stawki podatku VAT i ceny brutto. W przypadku zmiany stawki VAT i ceny brutto dotyczyć będzie ceny kontraktowej, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. W przypadku pkt 1, zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych usług i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie zakresu usług, z których Zamawiający rezygnuje. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadkach wskazanych wyżej, na zasadach określonych w warunkach umowy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. IV. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiany danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 3) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych; V. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. VI. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. (art. 36 ust. 2 pkt 9). VII. Żądanie wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36b). Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie danych części zamówienia, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. W przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. VIII. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 2. Czas usunięcia awarii zestawu komputerowego (nie wliczając dni ustawowo wolnych od pracy )
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://ugwolauhruska.bip.lubelskie.pl
Adres uzyskania siwz SIWZ można odebrać w Urzędzie Gminy w Woli Uhruskiej przy ul. Parkowej 5 w pok. Nr 9 w dni pracy urzędu w godz. od 8.00 do 14.30
Data składania wniosków 12/02/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce W siedzibie Gminy Wola Uhruska, ul. Parkowa 5, 22-230 Wola Uhruska w pokoju nr 11 (sekretariat).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)