Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Wola Uhruska
|
Ulica |
ul. Parkowa 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Wola Uhruska
|
Kod Pocztowy |
22-230
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
082 5915003
|
Internet |
http://ugwolauhruska.bip.lubelskie.pl
|
Regon |
00055097600000
|
E-mail |
wolauhruska@lubelskie.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o wartości do 20 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/08/2018
|
Wadium |
1. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
2. Wadium może być wniesione w formach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych:
pieniądzu;
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.)
3. Wadium wniesione w pieniądzu, należy wpłacić na rachunek bankowy w BS Leśniowice o/Wola Uhruska nr rachunku 03 8195 0009 2005 0090 0736 0011, z dopiskiem Przetarg na Świadczenie usługi dostępu do Internetu wraz z serwisem sprzętu komputerowego dla 100 osób. Wadium wniesione przelewem musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert - liczy się data uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Wykonawca musi być wpisany do Rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, wydane na podstawie art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (j. t. Dz.U. z 2014 r. poz. 243 ze zm.). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V dział 1 SIWZ. Wykonawca załącza Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Wiedza |
Wykonawca musi wykazać się:
a) należytym wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług (umów) polegających na dostarczeniu/dostarczaniu i świadczeniu usługi dostępu do Internetu w ilości nie mniejszej niż 30 punktów (lokalizacji). Przez ilość Zamawiający rozumie łącznie liczbę instytucji/osób korzystających z usługi dostępu do sieci Internet dostarczonej/dostarczanej przez Wykonawcę. Warunek, dotyczący rodzaju usługi zostanie spełniony, jeśli przedmiotem każdej w wykonanych usług były usługi dostępu (korzystania) z Internetu - spełniające warunki określone w załączniku 1a do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V dział 1 SIWZ. Wykonawca załącza Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Potencjał |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Sytuacja |
Wykonawca winien dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w kwocie nie mniejszej niż 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V dział 1 SIWZ. Wykonawca załącza Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Oferta sporządzona na załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Dokument, uprawniający do złożenia oferty w imieniu podmiotu nieposiadającego osobowości prawnej - np. umowa spółki cywilnej ze wskazaniem osoby fizycznej upoważnionej do reprezentowania podmiotu, jeżeli wymagane.
3. Pełnomocnictwa i upoważnienia, jeśli wymagane.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
I. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie usług:
1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:
a) klęski żywiołowe;
b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie usługi trwające dłużej niż 2 tyg.;
2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności zmiana warunków świadczenia usługi przez Zamawiającego ze względu na czynniki, których Zamawiający nie mógł przewidzieć,
3) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonywania usługi, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych zgodnie z przepisami odrębnymi;
4) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
5) zmian podwykonawców i osób przewidzianych do wykonania zamówienia za zgodą Zamawiającego;
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na ukończenie usługi może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
II. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami:
1) konieczność zrealizowania usług przy zastosowaniu dodatkowych rozwiązań technicznych/technologicznych w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
2) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt II możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania usług.
III. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
1) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy;
2) zmniejszenie wynagrodzenia w przypadku rezygnacji z realizacji części przedmiotu umowy;
3) powierzenie Podwykonawcy części usług nieprzewidzianych w ofercie w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa w pkt II;
4) zmiana stawki podatku VAT i ceny brutto.
W przypadku zmiany stawki VAT i ceny brutto dotyczyć będzie ceny kontraktowej, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów.
W przypadku pkt 1, zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych usług i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie zakresu usług, z których Zamawiający rezygnuje.
Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadkach wskazanych wyżej, na zasadach określonych w warunkach umowy.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiany danych teleadresowych,
2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
3) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych;
V. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
VI. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. (art. 36
ust. 2 pkt 9).
VII. Żądanie wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36b).
Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie danych części zamówienia, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. W przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
VIII. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
2. Czas usunięcia awarii zestawu komputerowego (nie wliczając dni ustawowo wolnych od pracy )
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
http://ugwolauhruska.bip.lubelskie.pl
|
Adres uzyskania siwz |
SIWZ można odebrać w Urzędzie Gminy w Woli Uhruskiej przy ul. Parkowej 5 w pok. Nr 9 w dni pracy urzędu w godz. od 8.00 do 14.30
|
Data składania wniosków |
12/02/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
W siedzibie Gminy Wola Uhruska, ul. Parkowa 5,
22-230 Wola Uhruska w pokoju nr 11 (sekretariat).
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|