Wykonywania usługi przygotowywania i dostarczania posiłków dla pacjentów Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

Data publikacji 2016-02-05
Data zakończenia 2016-02-16 10:30:00
Instytucja Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 26350 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158942209, 553210006, 555200001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi przygotowywania i dostarczania posiłków dla pacjentów Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej, przy ul. Sobieskiego 83. Posiłki obejmują śniadanie, obiad oraz kolację dla dzieci leczonych w Szpitalu Pediatrycznym. Dieta cukrzycowa jest wyjątkiem i w przypadku pacjentów, których ona dotyczy przewiduje się dostarczenie minimum 5 posiłków dziennie. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostawę całodziennego wyżywienia dla szacunkowo 55 pacjentów. Posiłki muszą być dostarczane w każdy dzień kalendarzowy, bezpośrednio na 4 oddziały w godzinach: śniadanie do godz. 7:30, obiady w godz. 11:30 - 12:00, kolacje do godz. 17:00. Zamawiający z dziennym wyprzedzeniem, do godz. 9:30, telefonicznie lub faksem przekazywać będzie Zleceniobiorcy szczegółowe informacje dotyczące posiłków na dany dzień, tj. ilości i rodzaje diet. W przypadku wystąpienia konieczności zmiany diety lub ilości posiłków, Zamawiający telefonicznie przekaże Zleceniobiorcy korektę posiłków na dany dzień do godz. 9:00 obecnego dnia. Rodzaje diet, które mogą wystąpić w trakcie realizacji umowy: 1) dieta podstawowa, 2) dieta dziecka małego, 3) dieta specjalna, np.: d. biegunkowa, d. nisko i bogato resztkowa, d. nisko i bogato białkowa, d. miksowana, 4) dieta lekkostrawna mała, 5) dieta lekkostrawna duża, 6) dieta cukrzycowa, 7) dieta wątrobowa, 8) dieta trzustkowa, 9) dieta wegetariańska, 10) na zlecenie lekarza w wyjątkowych sytuacjach może wystąpić inna dieta. Zamawiający będzie wymagał miksowania diet dla pacjentów karmionych sondą. Usługi objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2015, poz. 594). Dostarczane posiłki powinny być przygotowywane w zakładzie spełniającym wymagania higieniczno-sanitarne w zakładach produkujących lub wprowadzających do obrotu środki spożywcze. Dostawa posiłków odbywać się będzie środkiem transportu Zleceniobiorcy i na jego koszt. Transport posiłków winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne dotyczące środków transportu żywności. Zleceniobiorca musi dostarczać posiłki w odpowiednio przystosowanych pojemnikach, które spełniają wymogi Instytutu Żywności i Żywienia, zabezpieczając je przed skażeniem, utratą wartości odżywczych i temperatury z zachowaniem zgodności wartości odżywczej i kalorycznej dziennej racji pokarmowej potraw i produktów z normami żywienia dla Zakładów Opieki Zdrowotnej, opracowanymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie, Instytut Matki i Dziecka w Warszawie, z uwzględnieniem wprowadzanych obowiązujących zmian w okresie trwania umowy. Zleceniobiorca jest odpowiedzialny za prawidłową temperaturę posiłków. Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za jakość i terminowość dostarczanych posiłków. W przypadku złej jakości posiłków, godzinnego spóźnienia w ich dostawie lub niezgodnej z dziennym zamówieniem ilości, Zleceniodawca uprawniony jest do skorzystania z usług innego Zleceniobiorcy. Koszty danych posiłków obciążają Zleceniobiorcę. Podstawą dostawy posiłków będzie pisemne zapotrzebowanie podpisane przez dietetyczkę Zamawiającego. Zapotrzebowanie na posiłki sporządzane będzie z podziałem na Oddziały i rodzaje diet. Rodzaj i skład diety specjalnej, każdorazowo będzie ustalany z dietetykiem Szpitala. Zapotrzebowanie na posiłki w soboty, niedziele i święta sporządzane będzie szacunkowo i przekazywane w dzień roboczy, poprzedzający dni wolne. W dni wolne (soboty, niedziele i święta) korekty będą dokonywane przez pracownika Kuchni Mlecznej. Zleceniobiorca zabezpieczy docelowo cztery wózki do rozwożenia posiłków, odpowiednią ilość własnych naczyń, sztućców, termosów oraz pojemników na odpady. Obowiązkiem Zleceniobiorcy będzie codzienny odbiór odpadów, w tym pokonsumpcyjnych. Mycie naczyń, sztućców, termosów, a także ich dezynfekcja będzie się odbywać u Zleceniobiorcy. Zleceniobiorca winien przechowywać próbki posiłków do celów prokuratorskich minimum 72 godz. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia kontroli jakości wykonywania usługi poprzez: a) bieżące analizowanie Kart przyjęcia gotowego produktu (posiłku) wypełnianych w oddziałach po dostarczeniu posiłków, b) okresowe kontrole warunków w jakich transportowane są posiłki, prowadzone przez członków Zespołu ds. Zakażeń i Dietetyczkę Szpitala - zakończone spisaniem protokołu, c) okresowe sprawdzanie czystości bakteriologicznej pojemników, wykorzystywanych przez Zleceniobiorcę do transportu posiłków, talerzy, sztućców itp. - na podstawie wymazów środowiskowych pobieranych przez Pielęgniarkę Epidemiologiczną Szpitala, a następnie badanych przez Laboratorium Centralne w tut. Szpitalu, d) Zleceniodawca ma prawo do kontroli pomieszczeń kuchni, w której będą przygotowywane posiłki dla pacjentów Zleceniodawcy. Fakt przeprowadzenia kontroli podlega udokumentowaniu w książce kontroli. Zleceniobiorca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za utrzymanie właściwego poziomu sanitarno-epidemiologicznego żywienia oraz za zgodność składu wartościowego, jakościowego i kalorycznego posiłków wynikających z zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia, Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie. Zleceniobiorca dołączy do oferty propozycję jadłospisu (programu żywienia) na min. 10 dni z uwzględnieniem sezonowości - 4 jadłospisy, na 4 pory roku - wiosnę, lato, jesień, zimę, oraz w każdym z nich poda nakład surowcowy na jednego pacjenta do każdego posiłku dla diety podstawowej i opracuje go zgodnie z paragrafem 19 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r., poz. 29)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Sobieskiego 83
Nr domu 83
Miejscowość Bielsko-Biała
Kod Pocztowy 43-300
Województwo śląskie
Tel 33828 40 00,828 40 40,828 40
Fax 033 8151630
Internet www.szpitalpediatryczny.pl
Regon 07214718700000
E-mail szpital.ped@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium, ani wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ oraz złożą aktualną decyzję właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, stwierdzającego, ze zakład, w którym będą przygotowywane posiłki przeznaczone dla pacjentów spełnia konieczne wymagania niezbędne do zapewnienia higieny i właściwej jakości zdrowotnej w zakresie produkcji posiłków oraz usług cateringowych, zezwalającej na prowadzenie przedmiotowej działalności oraz aktualnej decyzji właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, o wyrażeniu zgody na prowadzenie działalności w zakresie transportu posiłków odpowiednio przystosowanym do tego celu środkiem transportu.Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentów. Zamawiający sprawdzi ich kompletność, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia nie spełnia
Wiedza Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ oraz stosownego wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w wyżej wymienionym okresie co najmniej 2 usług polegających na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków składających się minimum ze śniadania, obiadu i kolacji na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł brutto - załącznik nr 4 do SIWZ, potwierdzonych stosownymi dokumentami, że zostały/są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa wyżej są: poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać wyżej wymienionego poświadczenia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zał. nr 4 do SIWZ oraz załączonych dokumentów. Zamawiający sprawdzi ich kompletność, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia nie spełnia
Potencjał Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, oraz że w okresie umowy będzie dysponował przynajmniej 1 samochodem odpowiednio przystosowanym do transportu posiłków - zał. nr 5 do SIWZ - oświadczenie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń. Zamawiający sprawdzi jego kompletność, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia nie spełnia
Zdolne Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, oraz że w okresie realizacji zamówienia będzie mieć zatrudnionego minimum 1 wykwalifikowanego dietetyka ustalającego diety dla dzieci oraz iż w momencie podpisania umowy dostarczy dokumenty potwierdzające kwalifikacje wyżej wymienionej osoby - zał. nr 5 do SIWZ - oświadczenie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń. Zamawiający sprawdzi jego kompletność, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia nie spełnia
Sytuacja Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ oraz opłaconej polisy wraz z dowodem jej opłacenia, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 150 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia oraz polisy wraz z dowodem jej opłaty. Zamawiający sprawdzi jego kompletność, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie, poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 3. Propozycję jadłospisu (programu żywienia) na min. 10 dni z uwzględnieniem sezonowości - 4 jadłospisy, na 4 pory roku - wiosnę, lato, jesień, zimę, oraz w każdym z nich poda nakład surowcowy na jednego pacjenta do każdego posiłku dla diety podstawowej i opracuje go zgodnie z paragrafu 19 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r., poz. 29). 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe lub ekonomiczne) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych pomiotów. 5. W przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b) ustawy Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów danego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z danym podmiotem, zakresu i okresu udziału danego podmiotu przy wykonaniu zamówienia. 6. W przypadku dokumentów, o których mowa w pkt. 4, 7 innych podmiotów, na okoliczność gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Zamawiający żąda tych dokumentów, tylko wtedy gdy podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia. W przypadku kiedy podmiot trzeci nie będzie brał udziału w realizacji zamówienia lecz udostępni swoje zasoby np. sprzęt, pracowników - Zamawiający nie żąda tych dokumentów. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosowne pełnomocnictwo, które będzie precyzować zakres umocowania i będzie wskazywać pełnomocnika, należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Szczegółowe warunki umowy o wykonanie zamówienia oraz zmiany do niej zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Posiadane certyfikaty
Kryt 2p 10
Kryt 3 3) Ilość km od miejsca Zakładu - Kuchni w której będą przygotowywane posiłki na rzecz Zamawiającego do siedziby Zamawiającego
Kryt 3p 5
Adres strony internetowej siwz www.szpitalpediatryczny.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Pediatryczny, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała - Budynek Administracji - Zamówienia Publiczne
Data składania wniosków 16/02/2016
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Szpital Pediatryczny, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała - Budynek Administracji - Dział Metodyczno - Organizacyjny i Statystyki
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach przedmiotu zamówienia jest Alicja Dyrcz - Dietetyczka, Kuchnia Mleczna - tel. 33 828 40 25, w sprawach dotyczących postępowania (zamówienia publiczne): Joanna Przybyłowicz tel. 33 828 40 47, faks: 33 815 16 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)