Dostawa i wdrożenie platformy informatycznej umożliwiającej implementację procesów związanych z wdrażaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (zwanej dalej Systemem). Przy podejściu zastosowanym przez zamawiającego wymagane jest, aby system był oparty na podejściu BPM (Business Process Management) i umożliwiał rozpoczęcie pracy nad implementacją procesów poprzez narysowanie w systemie diagramów procesów, które w dalszych fazach byłyby rozbudowywane o niezbędne zdarzenia oraz formularze

Data publikacji 2016-04-08
Data zakończenia 2016-04-18 14:00:00
Instytucja Województwo Pomorskie
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 36305 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 722120004, 722630006, 726110006, 805100002, 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

W zakres przedmiotu zamówienia, jeśli są wymagane przez proponowane rozwiązanie, wchodzi oprogramowanie wraz licencjami.

I. Licencje
W zakres przedmiotu zamówienia, jeśli są wymagane przez proponowane rozwiązanie, wchodzi oprogramowanie wraz licencjami na: serwer platformy serwera portalu wielofunkcyjnego: 2 sztuki, licencje stanowiskowe umożliwiające użytkownikom wykorzystanie opisanej funkcjonalności serwera portalu wielofunkcyjnego: 100 sztuk. Dalej zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
II. Wdrożenie
1. Uruchomienie środowisk
1) Instalacja serwera aplikacji,
2) Przygotowanie systemów deweloperskich oraz produkcyjnych,
3) Konfiguracja systemów,
4) Konfiguracja do pracy z AD Zamawiającego,
5) Testy
III. Wytworzenie procesów
1. Dwa procesy,
2. Przeprowadzenie analizy wymagań,
3. Implementacja na platformie,
4. Przeprowadzenie testów,
Po zakończeniu prac wykonawcy procesy muszą zostać wdrożone na instancji produkcyjnej. Opis procesów został dołączony do wniosku.
IV. Integracja systemu z wykorzystywanym w instytucji Generatorem Wniosków Aplikacyjnych (GWA). Integracja na poziomie bazy danych. Dane przechowywane w bazie GWA będą pobierane do procesów implementowanych przez Wykonawcę.
V. Przeprowadzenie warsztatów w siedzibie Zamawiającego, warsztaty będą prowadzone w siedzibie Zamawiającego, w zakresie:
1. Administrowanie platformą
1) Wymiar 14 godzin zegarowych
2) Ilość osób 7 osób
3) Po warsztacie uczestnik musi posiadać umiejętność administrowania platformą.
2. Notacja - rysowanie diagramów
1) Wymiar 7 godzin zegarowych
2) Ilość osób 84 w podziale grupowym, 6 grup po 14 osób
3) Po warsztacie uczestnik musi znać notację procesów stosowaną na platformie oraz posiadać umiejętność implementowania (rysowania) diagramów na platformie.
3. Wytwarzanie procesów
1) Wymiar 35 godzin zegarowych
2) Ilość osób 12
3) W ramach warsztatów uczestnikom będzie przedstawiony sposób pracy na podstawie wytworzonych procesów.
4) Po warsztacie uczestnik musi być w posiadaniu wiedzy w zakresie:
a) Notacji procesów,
b) Przygotowanie specyfikacji wymagań dla procesu,
c) Rysowanie diagramów,
d) Przygotowywanie zdarzeń,
e) Przygotowanie formularzy,
f) Przygotowanie scenariuszy testowych,
g) Wdrożenie,
h) Uruchomienie na instancji produkcyjnej,
VI. Gwarancja, wsparcie techniczne po wdrożeniu oraz prace rozwojowe
1. Gwarancja 24 miesiące
2. Rozszerzona gwarancja do 36 miesięcy premiowane dodatkowymi punktami w kryteriach wyboru.
3. Wsparcie
1) Gotowość 5 dni w tygodniu
2) W godzinach pracy Zamawiającego (8 godzin w dniu roboczym)
3) Od momentu podpisania protokołu odbioru
4) Czasy reakcji
a) Czas liczony od momentu zgłoszenia
b) Usunięcie awarii 8 godzin w dni robocze
c) Usunięcie błędu 16 godzin w dni robocze
d) Usunięcie usterki 40 godzin w dni robocze
5) Definicje
a) Dzień roboczy - dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i godziny, w których realizowane jest wsparcie.
b) Awaria - spowodowane błędem oprogramowania, wadą prac wdrożeniowych zakłócenie pracy Systemu, wykonywania wszystkich przewidzianych dokumentacją funkcji (np. serwis niedostępny).
c) Błąd - nieprawidłowe działanie Systemu w zakresie kluczowych funkcjonalności niezgodne z dokumentacją, spowodowane błędem oprogramowania lub wadą prac wdrożeniowych.
d) Usterka - działanie Systemu niezgodne z dokumentacją, niebędące Awarią ani Błędem.
4. Prace rozwojowe
1) Pula roboczo - godzin 100 na 12 miesięcy trwania gwarancji,
2) Niewykorzystane w danym roku godziny kumulują się w zakresie okresu gwarancji, jeżeli nie zostaną wykorzystane w dalszym okresie -wygasają,
VII. Termin wykonania
1. 90 dni kalendarzowych od zawarcia umowy
2. Harmonogram prac - dostarcza Wykonawca i podlega akceptacji przez zamawiającego. Harmonogram Wykonawca dostarcza po zawarciu umowy, dostawa i akceptacja harmonogramu jest pierwszym działaniem Wykonawcy w ramach zamówienia. Propozycja harmonogramu winna zawierać (etapy, fazy, zadania, terminy realizacji, planowana liczba godzin zaangażowania pracowników Zamawiającego,

VIII. Wymagania funkcji Systemu, które muszą być spełnione, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
IX. Wymagania pozafunkcjonalne, co do Systemu, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Pomorskie
Ulica ul. Okopowa 21/27
Nr domu 21/27
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-810
Województwo pomorskie
Tel 58 3261555
Fax 58 3261556
Internet www.pomorskie.eu
Regon 19167483600000
E-mail zampub@pomorskie.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Tak
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 90
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, chyba ze wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawiania. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt 5 do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
Wiedza Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać w zakresie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) dostarczył i wdrożył co najmniej jeden system workflow-obiegu dokumentów realizujący funkcję naboru-zbierania i oceny wniosków-podań, zintegrowany z platformą Sharepoint lub równoważną, dla co najmniej 1000 użytkowników, b) świadczył co najmniej jedną usługę polegająca na świadczeniu usługi wsparcia serwisowego dla systemu workflow-obiegu dokumentów realizujący funkcję naboru/zbierania i oceny wniosków-podań, zintegrowany z platformą Sharepoint lub równoważną, dla co najmniej 1000 użytkowników. Zamawiający dopuszcza, aby na potwierdzenie warunków opisanych w punktach a) i b) Wykonawca wykazał się realizacją dostawy i wdrożenia oraz wsparcia dla jednego tego samego systemu, o ile zrealizowane zamówienie potwierdza każdy z wymogów postawionych przez Zamawiającego. Zakres równoważności dla ww. platformy został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w ust. 63-64. Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt III.4.1 oraz oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
Zdolne Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym, co najmniej: a) Kierownik Projektu - 1 osoba - posiadająca certyfikat Prince2 Foundation lub IPMA D, posiadającą, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz kierowała projektem wdrożenia systemu workflow-obiegu dokumentów realizujący funkcję naboru-zbierania i oceny wniosków-podań, zintegrowanym z platformą Sharepoint lub równoważną, dla co najmniej 1000 użytkowników, b) Administrator - 1 osoba posiadająca certyfikat SharePoint 2010 Administration (lub jego odpowiednik dla platformy równoważnej), posiadającą, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz kierowała projektem wdrożenia systemu workflow-obiegu dokumentów realizujący funkcję naboru-zbierania i oceny wniosków-podań, zintegrowanym z platformą Sharepoint lub równoważną, dla co najmniej 1000 użytkowników, c) Deweloper - 1 osoba - posiadająca certyfikat SharePoint 2010 Application Development (lub jego odpowiednik dla platformy równoważnej), posiadającą, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz kierowała projektem wdrożenia systemu workflow-obiegu dokumentów realizujący funkcję naboru-zbierania i oceny wniosków-podań, zintegrowanym z platformą Sharepoint lub równoważną, dla co najmniej 1000 użytkowników. Zakres równoważności dla ww. platformy został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w ust. 63-64, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, (wzór wykazu osób ) oraz oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczeni Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawcy, o których mowa w ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. Upoważnienie dla lidera musi być udokumentowane pełnomocnictwem, tj. dokumentem stwierdzającym ustanowienie pełnomocnika podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. W zakresie formy, pełnomocnictwo musi odpowiadać przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). 5. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowę regulującą współpracę tych podmiotów. 6. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty o których mowa w § 6 ust. 2 a-b oraz ust. 3. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 1 a-b. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez wykonawcę. 5. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w §6 ust. 2b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt. 1), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis ust. 5 pkt. 2 stosuje się odpowiednio. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 7. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 6, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 8. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby, uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, z wyjątkiem dokumentów, o których mowa w ust. 1 lit. a, ust. 3 oraz ust. 6, które powinny być przedstawione w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w art.26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Adres strony internetowej siwz http://www.bip.pomorskie.eu/Article/id,12.html
Adres uzyskania siwz Departament Zamówien Publicznych i Administracji UMWP w Gdańsku ul. Okopowa 21/27 pok. 133 G
Data składania wniosków 18/04/2016
Godzina składania wniosków 14:00
Miejsce Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, pokój nr 4; czynna jest w godzinach pracy urzędu tj. 7:45 - 15:45
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 5. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu pod rygorem nieważności 6. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty mogą dotyczyć: 1) zmiany warunków i terminów płatności, 2) zmiana parametrów technicznych przedmiotu umowy, jeśli przyczyni się to do poprawy jakości zamówienia, przy czym, zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia. 7. Zmiany, o których mowa w ust. 6 mogą nastąpić jedynie w przypadku: 1) w zakresie ust. 6 - w przypadku wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej strony rozumieją zdarzenie spowodowane przez czynniki o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy i któremu przy dochowaniu należytej staranności nie można było skutecznie zapobiec lub przeciwstawić się, 2) w zakresie ust. 6 pkt 1 - w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów w trakcie realizacji umowy, z wyłączeniem zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT. 8. Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 9. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 10. Do umowy mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustawy Pzp nie stanowią inaczej. 11. Umowa jest jawna i podlega udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. 12. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności z art. 140 ust. 3 ustawy Pzp oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja, wsparcie techniczne po wdrożeniu oraz prace rozwojowe
Kryt 2p 5
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)