Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu poligraficznego i urządzeń faksowych.

Data publikacji 2016-04-11
Data zakończenia 2016-04-19 09:00:00
Instytucja Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Farba drukarska,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 83880 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301251208, 301921136, 226100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu w siedzibie Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni oryginalnych lub fabrycznie nowych
i bez śladów uszkodzeń zewnętrznych lub uprzedniego używania materiałów eksploatacyjnych (części i akcesoriów do aparatów (urządzeń) fotokopiujących, wkładów i głowic barwiących oraz wkładów drukujących do maszyn drukujących i farby drukarskiej), zwanych dalej przedmiotem zamówienia.
2. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5; 30.12.51.20-8; 30.19.21.13-6; 22.61.00.00-9.
3.Dokładny wykaz asortymentu składającego się na całość przedmiotu zamówienia, w tym opis jakościowy i ilościowy, został określony w tabeli Formularza ofertowego - Załącznik Nr 1 do SIWZ, przy czym asortyment został opisany normami i parametrami wynikającymi ze znaków towarowych dla wskazania Wykonawcom standardów, jakimi powinni się kierować przy doborze oferowanego przedmiotu zamówienia.
4.Materiały eksploatacyjne muszą posiadać wydajność nie mniejszą niż wskazana przez Zamawiającego w tabeli Formularza ofertowego - Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wydajność materiałów eksploatacyjnych musi być zgodna
z następującymi normami:
1)ISO/IEC 19752 - tonery monochromatyczne,
2)ISO/IEC 19798 - tonery kolorowe,
3)ISO/IEC 24711 - tusze / kartridże standard test,
4)ISO/IEC 24712 - tusze / kartridże kolor test.
5.Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych o najwyższej jakości, spełniających wszystkie parametry określone w niniejszej SIWZ, pełnowartościowych, kompatybilnych ze sprzętem, do którego są przeznaczone, oryginalnych lub równoważnych. Na podstawie art. 30 ust 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywe przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z tym, Zamawiający wymaga od Wykonawcy, składającego ofertę na materiały równoważne, dołączenia do oferty dokumentów określonych w Rozdziale VII niniejszej SIWZ.
6.Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych winny być takie same lub lepsze jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych. Artykuły równoważne winny być określone w tabeli Formularza ofertowego - Załącznik Nr 1 do SIWZ, poprzez nazwę artykułu, nazwę producenta zamiennika, symbol/kod artykułu oraz informację o wydajności.
7.W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element.
8.Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych regenerowanych - nie zostaną one uznane za równoważne.
9.Materiały eksploatacyjne winny być fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części tj. żadna z części nie była wykorzystywana w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Materiały eksploatacyjne nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia.
10.Za oryginalne materiały eksploatacyjne należy uznawać materiały eksploatacyjne nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane, nie posiadające elementów wcześniej używalne lub modyfikowanych.
11.Materiały eksploatacyjne muszą zapewnić bardzo dobrą jakość wydruku na każdym rodzaju papieru o gramaturze zgodnej z parametrami urządzenia drukującego. Druk winien być czytelny i wyraźny bez smug czy rozmazań.
12.Każdy produkt składający się na przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu i posiadać na opakowaniu zewnętrznym: nazwę produktu, logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy producenta pozwalające na identyfikację bez konieczności naruszania opakowania, a także mieć wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producentów - hologramy oraz hermetyczne wewnętrzne opakowanie. Zarówno opakowanie jak i produkt nie mogą nosić śladów uszkodzenia.
13.W każdej z pozycji tabeli Formularza ofertowego - Załącznik Nr 1 do SIWZ, Wykonawca może zaoferować tylko jeden rodzaj materiału eksploatacyjnego.
14.Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych posiadających pojemności startowe.
15.Okres zdatności do użytku przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty otrzymania go przez Zamawiającego. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji jakości.
16.Część urządzeń drukujących posiada aktualną gwarancję producenta. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. Jeżeli wskutek awarii urządzenia drukującego będącego wynikiem zastosowania dostarczonych materiałów Zamawiający utraci gwarancję producenta tego urządzenia, Wykonawca każdorazowo będzie zobowiązany do przyjęcia obowiązków gwaranta przez pozostały okres na jaki została udzielona gwarancja przez producenta urządzenia i co najmniej na warunkach określonych przez producenta urządzenia. Termin udzielonej gwarancji Wykonawcy liczony jest niezależnie od terminów obowiązującej umowy na dostawę materiałów eksploatacyjnych.
17.Jeżeli w trakcie trwania gwarancji na materiały eksploatacyjne Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera lub wykazuje inne wady, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (drogą e-mail lub fax). Wymiana nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. W przypadku, kiedy reklamacja dotyczy produktu równoważnego i wymieniony produkt równoważny dalej wykazuje wady, Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia w ramach obowiązującej umowy, w tym również i obowiązującej w umowie ceny, materiału oryginalnego producenta urządzenia.
18.Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy powstało uszkodzenie tego urządzenia w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy), uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia zostanie wykonana w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia Wykonawcy przez Zamawiającego (drogą e-mail lub fax) konieczności wykonania naprawy. Koszty związane ze sporządzeniem opinii i naprawą ponosi Wykonawca.
19.W przypadku trwałego uszkodzenia ograniczającego lub uniemożliwiającego użytkowanie sprzętu, spowodowanego stosowaniem materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany urządzenia na taki sam produkt lub w przypadku braku na rynku urządzenia tego typu na urządzenie o parametrach nie gorszych niż uszkodzone (po uprzedniej akceptacji modelu przez Zamawiającego). Wymiana urządzenia nastąpi w terminie 7 dni roboczych od daty wydania pisemnej opinii przez autoryzowany serwis producenta urządzenia, stwierdzającej trwałe uszkodzenie sprzętu. W tej sytuacji Wykonawca ponosi również koszty związane z przeprowadzeniem ekspertyzy i wydaniem opinii.
20.Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie magazyn w siedzibie Zamawiającego: ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
21.Przedmiot zamówienia będzie dostarczany na każde wezwanie Zamawiającego, sukcesywnie, częściami w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia drogą elektroniczną lub faxem.
22.Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się w dzień roboczy, od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00.
23.Zakazuje się jakichkolwiek zmian w opisach poszczególnych produktów, jednostkach miar oraz ich ilości. Każda zmiana będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
Szczegółowy zakres znajduje się na stronach 2-3 SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Ulica ul. Kołłątaja 1
Nr domu 1
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81-332
Województwo pomorskie
Tel (58) 668-60-00/01
Fax (58) 669-68-44
Internet www.arimr.gov.pl
Regon 01061308300154
E-mail ewa.slawnicka-pecio@arimr.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa osoba prawna
Rodzaj zam inny Państwowa osoba prawna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Wiedza Oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w stosunku do Wykonawców którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu poligraficznego i urządzeń faksowych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100);
Potencjał Oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił
Zdolne Oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił
Sytuacja Oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1)Wypełniony Formularz ofertowy (wg Załącznika Nr 1 do specyfikacji),2.Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię) do reprezentowania wykonawcy, w tym do podpisywania dokumentacji ofertowej, jeżeli wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze (dotyczy to również pełnomocnictwa do reprezentowania konsorcjum, spółki cywilnej).3.Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (wg Załącznika Nr 6 do specyfikacji) 4.W celu potwierdzenia, że oferowane materiały równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wpisać w tabeli Formularza ofertowego - Załącznik Nr 1 do SIWZ nazwę materiału, symbol/kod, nazwę producenta, informację o wydajności oraz dostarczyć wraz z ofertą: 1) opis ze szczegółową specyfikacją, z której w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe, niż określone przez Zamawiającego oraz nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu, 2) wzór opakowania oferowanego artykułu równoważnego w postaci wydruku ze strony producenta lub fotografii, 3) raporty z testów wydajnościowych oferowanych materiałów równoważnych, zgodnie z normami, odpowiednio: ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712, 4) certyfikaty potwierdzające, że proces produkcji zaproponowanego asortymentu równoważnego przebiega zgodnie z normami ISO 9001:2000 lub równoważnymi, 5) certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji zaproponowanego asortymentu równoważnego, pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały produkowane są w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko, 6) na życzenie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na własny koszt bezpłatnych próbek/testerów oferowanych materiałów równoważnych w terminie do 2 dni roboczych liczonych od daty wezwania drogą e-mail lub fax, a Zamawiający zastrzega sobie prawo przetestowania załączonego produktu.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jednakże Zamawiający dopuszcza możliwość takiej zmiany w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany na skutek wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3) zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia, któremu nie można było zapobiec, 5) w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia 6) w przypadku, w którym w trakcie realizacji umowy zmienią się potrzeby zamawiającego. Wówczas przysługuje mu prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia ilości zamówienia w poszczególnych pozycjach asortymentowych wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, w ramach kwoty wynagrodzenia określonej w § 3 ust. 1 umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 40
Kryt 2 Rodzaj materiałów eksploatacyjnych
Kryt 2p 60
Adres strony internetowej siwz www.arimr.gov.pl
Adres uzyskania siwz Pomorski Oddział Regionalny ARiMR ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, p. 316.
Data składania wniosków 19/04/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Pomorski Oddział Regionalny ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia; pokój nr 230 (Kancelaria) - na IV poziomie budynku Morskiego Instytutu Rybackiego.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)