Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Budzyń
|
Ulica |
ul. Lipowa 6
|
Nr domu |
6
|
Miejscowość |
Budzyń
|
Kod Pocztowy |
64-840
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
067 2843201
|
Fax |
067 2843313
|
Regon |
57079101700000
|
E-mail |
p.jankowski@budzyn.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
wadium wnoszą wykonawcy zakwalifikowani i zaproszeni do składania ofert ostatecznych
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
nie określa się
|
Wiedza |
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę wyposażenia biurowego obejmującego dostawę wraz z montażem mebli biurowych, foteli, krzeseł o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł brutto.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych dostaw oraz dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku WYŁĄCZNIE W ZAKRESIE I W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKU. KORZYSTANIE Z ZASOBÓW WIEDZY I DOŚWIADCZENIA INNYCH PODMIOTÓW W CELU ZWIĘKSZENIA ILOŚCI PUNKTÓW PRZY OCENIE TEGO WARUNKU JEST NIEDOPUSZCZALNE. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy prawo korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres realizacji zamówienia.
|
Potencjał |
nie określa się
|
Zdolne |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. :
a) Kierownik Zespołu - 1 osoba, posiadający wykształcenie wyższe i kwalifikacje w zakresie umiejętności kierowania i koordynowania prac zespołu. Kierownik Zespołu powinien posiadać upoważnienie do działania w imieniu i na rzecz wykonawcy, jako osoba decyzyjna i do kontaktów z Zamawiającym;
b) Grafik komputerowy - 1 osoba, posiadający wykształcenie i kwalifikacje oraz doświadczenie w zakresie umożliwiającym przygotowanie wizualizacji i prezentacji oferowanego wyposażenia;
c) Personel pomocniczy - w ilości osób niezbędnej do wykonania zamówienia ( wg. ustaleń wykonawcy ).
Przedstawiony powyżej skład personelu należy traktować, jako niezbędne minimum, jeżeli w ocenie Wykonawcy wymagany przez Zamawiającego zespół jest niewystarczający do rzetelnej realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca powinien zatrudnić dodatkowe osoby, a koszty ich utrzymania należy uwzględnić w ofercie i wykazać w składanym wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
|
Sytuacja |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 350.000,00 zł,-
b) posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 800.000 złotych,
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów tj. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy oraz opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie będzie mógł przedstawić wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej, to będzie mógł przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełniania tego warunku.
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Te same zasady Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych w walucie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
NO
|
Liczba wyk |
5
|
Wybor wyk |
Zamawiający ustali listę wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert na podstawie oceny spełniania następującego warunku udziału w postępowaniu :
Ocena wiedzy i doświadczenia - 100 %
Warunek :
Ocenie będzie podlegać ilość wykonanych w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, dostaw wraz z montażem wyposażenia biurowego o wartości min. 400.000 zł brutto każde wykonane zamówienie.
Warunek będzie oceniany w skali 0 - 100 pkt. Za największą ilość wykonanych dostaw wraz z montażem wyposażenia biurowego, każdego o wartości min. 400.000 zł brutto, wykonawca otrzyma największą ilość pkt = 100, kolejni wykonawcy będą oceniani na zasadzie proporcji matematycznej.
Oceny spełniania warunku Zamawiający dokona na podstawie załączonych do wniosku wykazu wykonanych dostaw jw. wraz z dowodami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny dostaw odpowiadających warunkowi jw.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku WYŁĄCZNIE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKU. KORZYSTANIE Z ZASOBÓW WIEDZY I DOŚWIADCZENIA INNYCH PODMIOTÓW W CELU ZWIĘKSZENIA ILOŚCI PUNKTÓW ZA OCENĘ TEGO WARUNKU JEST NIEDOPUSZCZALNE.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, na ocenę warunku składać się będzie suma wykonanych dostaw jw. przez wszystkich partnerów.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
60
|
Kryt 2 |
Ocena trwałości materiałów użytych do wykonania mebli
|
Kryt 2p |
20
|
Kryt 3 |
Ocena estetyki i ergonomii oferowanych mebli, krzeseł i foteli
|
Kryt 3p |
10
|
Kryt 4 |
Ocena jakości wykonania mebli, krzeseł i foteli
|
Kryt 4p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.budzyn.pl (BIP/Przetargi/Ogłoszenie)
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy. ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń
|
Data składania wniosków |
06/05/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Sekretariat. Urząd Gminy. ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Informacje dodatkowe |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
a) rozpoczęcie wykonywania przedmiotu zamówienia - po podpisaniu umowy,
b) zakończenie wykonywania przedmiotu zamówienia - do 30 dni od dnia zakończeniu i odbioru robót budowlanych, które przewidziane są do dnia 28 października 2016r.
Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wykonawcę o przekazaniu obiektu do użytkowania i możliwości przystąpienia do montażu wyposażenia.
Zamawiający z uwagi na trwające prace budowlane na przedmiotowym obiekcie, przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu dostarczenia wyposażenia, w przypadku gdy wykonawca robót budowlanych nie zakończy prac w wyznaczonym umownym terminie tj. 28.10.2016r.
|