Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego i oprogramowania dla Akademii Pomorskiej w Słupsku

Data publikacji 2016-07-13
Data zakończenia 2016-07-22 10:00:00
Instytucja Akademia Pomorska
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 134063 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 331951004, 302130005, 374533001, 486200000, 302321108, 480000008, 323200002, 386521001, 386534001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego i oprogramowania, w tym: laptopy, notebooki, tablety, komputery stacjonarne, monitory, drukarki laserowe i igłowe, części i akcesoria komputerowe, skanery, dyski, oprogramowania specjalistyczne, systemy operacyjne, projektory, ekrany, telewizory

Opis

Komputery stacjonarne, monitory, laptopy, notebooki, tablety, drukarki laserowe i igłowe, części i akcesoria komputerowe, skanery, dyskiSystemy operacyjne, programy specjalistyczneProjektory, ekrany projekcyjne, telewizory

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia Pomorska
Ulica ul. Arciszewskiego 22A
Nr domu 22A
Miejscowość Słupsk
Kod Pocztowy 76-200
Województwo pomorskie
Tel 59 840 53 27
Fax 59 842 95 20
Internet www.apsl. edu.pl
Regon 00000145900000
E-mail zampub@apsl.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Oświadczenie o obowiązku podatkowym u Zamawiającego
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie na poniższych warunkach: - w przypadku wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką, jak ustalona w niniejszej umowie, - w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym, - w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę jej zakresu, - w przypadku działań osób trzecich, uniemożliwiających terminowego wykonania zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. - w przypadku uzyskania od Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego zgody na zastosowanie podatku VAT według stawki 0% na dostarczone jednostki centralne komputerów, monitory, drukarki, routery i skanery, wynagrodzenie wykonawcy zostanie pomniejszone o kwotę stanowiącą podatek VAT. Powyższe zmiany wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz www.apsl.edu.pl
Adres uzyskania siwz Akademia Pomorska w Słupsku, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk
Data składania wniosków 22/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Akademia Pomorska w Słupsku, Kancelaria Ogólna p.35, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)