Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż mebli biurowych oraz mebli metalowych do wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Korczowej (znak sprawy: OA-XVI.272.17.2016)

Data publikacji 2016-07-15
Data zakończenia 2016-07-25 10:00:00
Instytucja Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 139009 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391500008, 444210007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych oraz mebli metalowych do wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Korczowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część B1, B2 SIWZ.
3. Meble określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia część B1, B2 SIWZ stanowią przykład spełniający pod względem funkcjonalnym gabarytowym i kolorystycznym oczekiwania Zamawiającego.
4. Zamawiający uzna za spełnione wymogi części B1, B2 SIWZ także w przypadku zaoferowania dostaw równoważnych, tj. o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż przedstawione w SIWZ z tym, że wymiary zaoferowanych mebli muszą odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ.
5. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej w przewidzianych do wyposażenia pomieszczeniach
6. Sposób wykonania konstrukcji mebli pozostawia się do opracowania przez Wykonawcę, muszą być jednak wykonane wg sprawdzonych rozwiązań.
7. Zamawiający oczekuje trwałych, estetycznie wykonanych mebli o wysokich walorach użytkowych.
8. Zamawiający informuje, że do obliczenia ceny oferty część B1, B2 SIWZ należy zastosować aktualnie obowiązujące stawki podatku VAT tzn. obowiązujące na dzień składania ofert.
9. Niewykorzystanie przez Zamawiającego uprawnień przewidzianych w § 20 SIWZ nie rodzi żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy.
10. Meble wraz z wyposażeniem muszą być nowe i wolne od wad.
11. Meble muszą być zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości, inny spełniać wymogi:
-Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. nr 148, poz. 973 z dnia 10 grudnia 1998 r.),
-norm obowiązujących w zakresie produkcji mebli:
* PN-EN 527-1:2011, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-3:2004, PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14074:2006 - biurka, stoły, szafy, kontenery,
*PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2002, PN-EN 13761:2004 - fotele obrotowe, krzesła.
Spełnienie powyższych wymagań musi być potwierdzone stosownymi dokumentami (atestami, certyfikatami, oświadczeniami).
12. Użyte do produkcji mebli komponenty (płyty wiórowe, farby, lakiery, impregnaty, kleje, materiały tapicerskie, elementy wykonane z PCV, itp.) muszą posiadać atesty higieniczne lub inny dokument potwierdzające, że mogą być zastosowane do produkcji mebli wykorzystywanych w pomieszczeniach przeznaczonych na czasowy i stały pobyt ludzi.
13. Wymagania dotyczące płyt wiórowych: klasa higieny E1, trójwarstwowa, obustronnie melaminowana (grubość powłoki meleminy min. 0,15 mm), gęstość nie mniej niż 650 kg/m3, odporna: na ścieranie, zabrudzenia (o gładkiej strukturze bez porów), wysokie temperatury, czynniki chemiczne; obrobione krawędzie płyty muszą być zabezpieczone okleiną z twardego PCV stosownej grubości (co najmniej 2 mm) w kolorze zgodnym z kolorem płyty meblowej. Płyta użyta do produkcji mebli powinna spełniać normę PN-EN 14322.
14. Tapicerka krzeseł powinna być odporna na ścieranie i posiadać pozytywną ocenę niepalności.
15. Krzesła nietapicerowane o siedziskach ze sklejki powinny mieć powierzchnię wykończoną laminatem HPL gwarantującą długoletnie użytkowanie i łatwość utrzymania higieny.
16. Meble płytowe (stoły, biurka, lady, kontenery, szafy) winny być wykonane z okleiny w jednym odcieniu, posiadać jednakowe okucia i uchwyty w jednym wzorze.
17. Elementy mebli płytowych muszą być połączone za pomocą złącz mimośrodowych umożliwiających wymianę uszkodzonego elementu mebla bez konieczności wymiany całego mebla.
18. Wszystkie zdjęcia oraz grafiki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako ogólnopoglądowe. Jeżeli przy danej pozycji nie występuje załącznik w postaci rysunku, mebel należy wykonać wg opisu z zachowaniem zasad należytej staranności i rzemiosła meblarskiego.
19. Uwagi dot. wymiarów mebli: (stoły, biurka, lady) obowiązują sztywne wymiary jak w opisie przedmiotu zamówienia, natomiast w pozostałych pozycjach, dopuszcza się zastosowanie ich tolerancji w zakresie jak w opisie.
20. Meble po ustawieniu muszą być stabilne i gotowe do użytkowania, a wszelkie elementy służące do bezpiecznego przetransportowania uprzątnięte

Opis

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych do wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Korczowej.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część B1 SIWZ.
3. Meble określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia część B1 SIWZ stanowią przykład spełniający pod względem funkcjonalnym gabarytowym i kolorystycznym oczekiwania Zamawiającego.
4. Zamawiający uzna za spełnione wymogi części B1 SIWZ także w przypadku zaoferowania dostaw równoważnych, tj. o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż przedstawione w SIWZ z tym, że wymiary zaoferowanych mebli muszą odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ.
5. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej w przewidzianych do wyposażenia pomieszczeniach
6. Sposób wykonania konstrukcji mebli pozostawia się do opracowania przez Wykonawcę, muszą być jednak wykonane wg sprawdzonych rozwiązań.
7. Zamawiający oczekuje trwałych, estetycznie wykonanych mebli o wysokich walorach użytkowych.
8. Zamawiający informuje, że do obliczenia ceny oferty część B1 SIWZ należy zastosować aktualnie obowiązujące stawki podatku VAT tzn. obowiązujące na dzień składania ofert.
9. Niewykorzystanie przez Zamawiającego uprawnień przewidzianych w § 20 SIWZ nie rodzi żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy.
10. Meble wraz z wyposażeniem muszą być nowe i wolne od wad.
11. Meble muszą być zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości, inny spełniać wymogi:
-Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. nr 148, poz. 973 z dnia 10 grudnia 1998 r.),
-norm obowiązujących w zakresie produkcji mebli:
* PN-EN 527-1:2011, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-3:2004, PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14074:2006 - biurka, stoły, szafy, kontenery,
*PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2002, PN-EN 13761:2004 - fotele obrotowe, krzesła.
Spełnienie powyższych wymagań musi być potwierdzone stosownymi dokumentami (atestami, certyfikatami, oświadczeniami).
12. Użyte do produkcji mebli komponenty (płyty wiórowe, farby, lakiery, impregnaty, kleje, materiały tapicerskie, elementy wykonane z PCV, itp.) muszą posiadać atesty higieniczne lub inny dokument potwierdzające, że mogą być zastosowane do produkcji mebli wykorzystywanych w pomieszczeniach przeznaczonych na czasowy i stały pobyt ludzi.
13. Wymagania dotyczące płyt wiórowych: klasa higieny E1, trójwarstwowa, obustronnie melaminowana (grubość powłoki meleminy min. 0,15 mm), gęstość nie mniej niż 650 kg/m3, odporna: na ścieranie, zabrudzenia (o gładkiej strukturze bez porów), wysokie temperatury, czynniki chemiczne; obrobione krawędzie płyty muszą być zabezpieczone okleiną z twardego PCV stosownej grubości (co najmniej 2 mm) w kolorze zgodnym z kolorem płyty meblowej. Płyta użyta do produkcji mebli powinna spełniać normę PN-EN 14322.
14. Tapicerka krzeseł powinna być odporna na ścieranie i posiadać pozytywną ocenę niepalności.
15. Krzesła nietapicerowane o siedziskach ze sklejki powinny mieć powierzchnię wykończoną laminatem HPL gwarantującą długoletnie użytkowanie i łatwość utrzymania higieny.
16. Meble płytowe (stoły, biurka, lady, kontenery, szafy) winny być wykonane z okleiny w jednym odcieniu, posiadać jednakowe okucia i uchwyty w jednym wzorze.
17. Elementy mebli płytowych muszą być połączone za pomocą złącz mimośrodowych umożliwiających wymianę uszkodzonego elementu mebla bez konieczności wymiany całego mebla.
18. Wszystkie zdjęcia oraz grafiki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako ogólnopoglądowe. Jeżeli przy danej pozycji nie występuje załącznik w postaci rysunku, mebel należy wykonać wg opisu z zachowaniem zasad należytej staranności i rzemiosła meblarskiego.
19. Uwagi dot. wymiarów mebli: (stoły, biurka, lady) obowiązują sztywne wymiary jak w opisie przedmiotu zamówienia, natomiast w pozostałych pozycjach, dopuszcza się zastosowanie ich tolerancji w zakresie jak w opisie.
20. Meble po ustawieniu muszą być stabilne i gotowe do użytkowania, a wszelkie elementy służące do bezpiecznego przetransportowania uprzątnięte1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli metalowych do wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Korczowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część B2 SIWZ.
3. Meble określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia część B2 SIWZ stanowią przykład spełniający pod względem funkcjonalnym gabarytowym i kolorystycznym oczekiwania Zamawiającego.
4. Zamawiający uzna za spełnione wymogi części B2 SIWZ także w przypadku zaoferowania dostaw równoważnych, tj. o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż przedstawione w SIWZ z tym, że wymiary zaoferowanych mebli muszą odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ.
5. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej w przewidzianych do wyposażenia pomieszczeniach
6. Sposób wykonania konstrukcji mebli pozostawia się do opracowania przez Wykonawcę, muszą być jednak wykonane wg sprawdzonych rozwiązań.
7. Zamawiający oczekuje trwałych, estetycznie wykonanych mebli o wysokich walorach użytkowych.
8. Zamawiający informuje, że do obliczenia ceny oferty część B2 SIWZ należy zastosować aktualnie obowiązujące stawki podatku VAT tzn. obowiązujące na dzień składania ofert.
9. Niewykorzystanie przez Zamawiającego uprawnień przewidzianych w § 20 SIWZ nie rodzi żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy.
10. Meble wraz z wyposażeniem muszą być nowe i wolne od wad.
11. Meble muszą być zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości, inny spełniać wymogi:
-Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. nr 148, poz. 973 z dnia 10 grudnia 1998 r.),
-norm obowiązujących w zakresie produkcji mebli:
* PN-EN 527-1:2011, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-3:2004, PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14074:2006 - biurka, stoły, szafy, kontenery,
Spełnienie powyższych wymagań musi być potwierdzone stosownymi dokumentami (atestami, certyfikatami, oświadczeniami).
12. Użyte do produkcji mebli komponenty (farby, lakiery, impregnaty, kleje, elementy wykonane z PCV, itp.) muszą posiadać atesty higieniczne lub inny dokument potwierdzające, że mogą być zastosowane do produkcji mebli wykorzystywanych w pomieszczeniach przeznaczonych na czasowy i stały pobyt ludzi.
13. Wszystkie zdjęcia oraz grafiki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako ogólnopoglądowe. Jeżeli przy danej pozycji nie występuje załącznik w postaci rysunku, mebel należy wykonać wg opisu z zachowaniem zasad należytej staranności i rzemiosła meblarskiego.
14. Uwagi dot. wymiarów mebli: dopuszcza się zastosowanie ich tolerancji w zakresie jak w opisie.
15. Meble po ustawieniu muszą być stabilne i gotowe do użytkowania, a wszelkie elementy służące do bezpiecznego przetransportowania uprzątnięte

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Ulica ul. Grunwaldzka 15
Nr domu 15
Miejscowość Rzeszów
Kod Pocztowy 35-959
Województwo podkarpackie
Tel 017 867 12 08
Fax 017 867 17 50
Internet www.rzeszow.uw.gov.pl
Regon 00051434800000
E-mail oa@rzeszow.uw.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 60
Wadium 1. Przed upływem terminu składania ofert, wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: Część B1 - 2 500,00 PLN. Część B2 - 1 000,00 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu Wykonawca wnosi przelewem na konto Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim Oddział Okręgowy w Rzeszowie Nr 63 1010 1528 0012 1213 9120 0000. 4. Warunkiem uznania wniesienia wadium (zał. nr 9 do oferty) będzie: ­ wpływ kwoty wadium na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, ­ dołączenie do oferty stosownego dokumentu, np. kopii dokonanego przelewu; a wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­ musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­ musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­ musi zawierać w swej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bezwarunkowo i nieodwołalnie. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest przez Zamawiającego na oprocentowanym rachunku bankowym (kopię dokonanego przelewu należy załączyć do oferty). W przypadku wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz należy złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż pieniężna, do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium jako załącznik do oferty (kopia potwierdzona za zgodność przez Wykonawcę, włączona do oferty). Natomiast oryginał dokumentu dot. wniesienia wadium powinien wpłynąć przed upływem terminu składania ofert, nie być trwale połączony z ofertą, tak aby można go było zwrócić Wykonawcy bez naruszenia złożonej oferty. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium odpowiadającym powyższym wymaganiom, zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11 i ust. 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je w całości, wraz z odsetkami, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (w przypadku zmiany umowy rachunku bankowego wadium zostanie ewentualnie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z ewentualnymi odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ
Wiedza Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie postawionego warunku jeżeli Wykonawca, wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przynajmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna dostawę: W odniesieniu do części B1: a) obejmująca jednocześnie dostawę i montaż mebli biurowych na kwotę min. 50.000,00 zł brutto każda z nich (dwie odrębne umowy); W odniesieniu do części B2: b) obejmująca jednocześnie dostawę i montaż mebli metalowych na kwotę min. 20.000,00 zł brutto każda z nich (dwie odrębne umowy); Wykazywane dostawy muszą być wykonane z należytą starannością i zostać potwierdzone dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (załączniki nr 5 do oferty). c) Dodatkowo Zamawiający, w celu zweryfikowania rzetelności Wykonawcy, żąda wskazania w wykazie - zał. nr 5 do oferty wg wzoru - informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Za rzetelnego Wykonawcę składającego ofertę zostanie uznany ten, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, nie wykonał lub wykonał nienależycie (w szczególności z przyczyn zależnych od Wykonawcy została rozwiązana umowa, sądownie została przyznana kara umowna lub odszkodowanie z ww. tytułu) maksymalnie jednej dostawy: w odniesieniu do części B1: związanej z dostawą i montażem mebli biurowych - w ramach umowy przekraczającej wartość 125 247,00 zł netto. Przy czym niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia nie może być związane z zawinionym poważnym naruszeniem obowiązków zawodowych; w odniesieniu do części B2: związanej z dostawą i montażem mebli metalowych - w ramach umowy przekraczającej wartość 125 247,00 zł netto. Przy czym niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia nie może być związane z zawinionym poważnym naruszeniem obowiązków zawodowych
Potencjał Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ
Zdolne Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - w zakresie sytuacji finansowej - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową (lub obie formy łącznie) w kwocie nie mniejszej niż: Część B1 - 100 000,00 PLN. Część B2 - 40 000,00 PLN. UWAGA: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże fakt posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej (lub obydwu tych form łącznie) w kwocie nie mniejszej niż suma kwot podanych powyżej - dla wszystkich części zamówienia, na które składana jest oferta. - w zakresie sytuacji ekonomicznej - Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty także podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo (jeżeli konieczne) zgodnie z informacjami zawartymi w Uwagach do paragrafu 6 Części A SIWZ - załącznik nr 6 do oferty. Dowód iż Wykonawca będzie dysponował zasobami podmiotów trzecich niezbędnymi do realizacji zamówienia (jeżeli konieczne) - załącznik nr 7 do oferty. Dowód wniesienia wadium - załącznik nr 9 do oferty
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 96
Kryt 2 Dodatkowa gwarancja
Kryt 2p 4
Adres strony internetowej siwz bip.rzeszow.uw.gov.pl
Adres uzyskania siwz PUW w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym, pok. nr 228, codziennie w dni robocze w godz. od 8:00 do 15:00, odpłatność 10 zł
Data składania wniosków 25/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, Kancelaria Ogólna pok. 27 (parter) - termin dot. także ofert składanych drogą pocztową
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1.Przedmiotowe postępowanie nie jest finansowane z projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. 2.Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje prawo opcji tzn. dodatkowe dostawy - nie więcej niż 50% wartości najkorzystniejszej oferty (na daną część zamówienia)
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, iż oferowana dostawa i montaż mebli biurowych, szaf metalowych odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, opisanym w części B1, B2 SIWZ, Zamawiający żąda, aby Wykonawca wraz ze składaną ofertą dostarczył: Część I zamówienia - meble biurowe -atest higieniczny na płytę meblową klasa E1, -atest higieniczny na okleinę meblową PCV, -atest na odporność tapicerki krzeseł na ścieranie (potwierdzający odporność na ścieranie nie mniejszą niż 100 000 cykli w skali Martindala), -atest na trudnozapalność tapicerki krzeseł na tlący papieros i zapałkę potwierdzający zgodność oferowanych krzeseł z normą BSEN 1021-1:2006 i BSEN 1021-2:2006, -atest na nierozprzestrzenianie się płomienia dla wertikali zgodnie z normą PN-EN 13773:2004, -ocenę ergonomiczną wystawioną przez Instytut Medycyny Pracy potwierdzającą zgodność krzesła obrotowego z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 1 grudnia 1998 r., świadectwo badań zgodności normowych dot. wymiarów, bezpieczeństwa i metod badania bezpieczeństwa, atest wytrzymałościowy na krzyżak aluminiowy. Wymienione wyżej dokumenty muszą być wystawione przez niezależne jednostki uprawnione do certyfikowania na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający nie dopuszcza zastępowania atestów oświadczeniami. -fotografię zaoferowanych płyt laminowanych zawierającą nazwę, symbol, kolor dla mebli wykonanych z płyty meblowej, -specyfikacje techniczne - opisy zawierające nazwę, producenta, wymiary, rysunek lub zdjęcie, parametry techniczne - dla krzeseł i foteli biurowych, -specyfikacje techniczne - opisy zawierające nazwę, symbol, wymiary, rysunek lub zdjęcie, parametry techniczne oraz fotografię zaoferowanych obić tapicerskich dla foteli biurowych i krzeseł (obicie tapicerskie nie dot. krzesła sklejkowego). Dołączone do oferty specyfikacje techniczne zaoferowanych krzeseł, foteli biurowych, wyposażenia biurowego mają umożliwić Zamawiającemu sprawdzenie wszystkich parametrów technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający sprawdza wszystkie parametry techniczne zaoferowanych mebli na podstawie dokumentów złożonych do oferty. Część II zamówienia - meble metalowe -specyfikacje techniczne - opisy zawierające nazwę, producenta, wymiary, rysunek lub fotografię dla wszystkich zaoferowanych szaf metalowych, regałów oraz kasetek metalowych, -opisy zawierające nazwę, symbol w zakresie kolorystyki proponowanych farb dla wszystkich zaoferowanych szaf metalowych, regałów oraz kasetek metalowych. Dołączone do oferty specyfikacje techniczne zaoferowanych szaf metalowych, regałów oraz kasetek mają umożliwić Zamawiającemu sprawdzenie wszystkich parametrów technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający sprawdza wszystkie parametry techniczne zaoferowanych mebli na podstawie dokumentów złożonych do oferty
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 jak w III.3.2)
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)