Dostawa wyposażenia dla kierunku kosmetologia c.d.

Data publikacji 2016-07-15
Data zakończenia 2016-07-25 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Lampy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 139249 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 349300005, 315210004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia dla Kierunku kosmetologia Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu UJK w Kielcach w tym m.in.:
CZĘŚĆ I URZĄDZENIA
1.Urządzenie do zabiegów pielęgnacyjnych na dłonie w ilości 6 sztuk

CZĘŚĆ II LAMPY
1.Lampa UV w ilości 6 sztuk
2.Lampa do stolika manicure w ilości 6 sztuk

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i wymagań zawarte są w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Specyfikacja Techniczna/ formularz spełnienia wymagań.
WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOT. PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Wszystkie dostarczone przyrządy/sprzęt muszą być fabrycznie nowe ,bez śladów użytkowania, muszą pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji nie wcześniej niż 2015 r. ) i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. Zamawiający nie dopuszcza dostawy wyposażenia demonstracyjnego i poekspozycyjnego.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, podłączenia, instalacji, konfiguracji, oraz uruchomienia dostarczonego sprzętu.
3. Przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną ,instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu asortymencie; winien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego .
4. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone
w języku polskim w formie drukowanej ( instrukcji obsługi może być zapisana na DVD lub CD).
5. Odpowiedzialność za dostarczony sprzęt spoczywa wyłącznie na Wykonawcy do dnia jego ostatecznego odbioru potwierdzonego podpisanym obustronnie (Wykonawca - Zamawiający), bezusterkowym protokołem odbioru stanowiącym załącznik do umowy tj. Zamawiający nie odpowiada za sprzęt dostarczony przez przewoźnika/kuriera, mimo podpisania dowodu/dokumentu dostawy.
Wymagania ogólne dot. gwarancji i serwisu:
1.Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji oraz rękojmi min. 24 m-ce, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.
2.W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić
wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu.
3.Koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania sprzętu lub przewóz uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie nie obciążają Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Transport uszkodzonego sprzętu, zapewnia Wykonawca.
4.Gwarancja obejmuje wszystkie części montowane w urządzeniach /sprzęcie w tym te, które zużywają się w czasie normalnej eksploatacji
5.W przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych tego samego urządzenia ( modułu/podzespołu), Wykonawca będzie zobowiązany dokonać jego wymiany na nowy, w pełni sprawny.
6.Gwarancja oraz rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostnie uznana za najkorzystniejszą, staje się integralną częścią umowy i będzie liczona od daty obustronnego podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
7.Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji i rękojmi zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ tj. projekt umowy

Opis

Urządzenie do zabiegów pielęgnacyjnych na dłonie w ilości 6 sztuk.Lampa UV w ilości 6 sztuk
Lampa do stolika manicure w ilości 6 sztuk

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Ulica ul. Żeromskiego 5
Nr domu 5
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25-369
Województwo świętokrzyskie
Tel 41 3497277
Fax 41 3497278
Internet www.ujk.edu.pl
Regon 00000140700000
E-mail dzp@pu.kielce.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 10
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w łącznej kwocie 300,00zł (słownie trzysta zł ), lub dla poszczególnych części Dla części I -250,00 zł (słownie dwieście pięćdziesiąt zł, 00/100) Dla części II - 50,00 zł (słownie pięćdziesiąt zł,00/100) Wadium należy wpłacić na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318 Na dowodzie przelewu należy wpisać Wadium, numer sprawy DP 23106216 wyposażenie kosmetologii cd część... Wykonawca może dołączyć do oferty kopię dowodu wpłaty
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ogólny warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy dołączonego do oferty, zgodnego z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.
Wiedza Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie tzn.wykaże, że wykonał , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwie główne dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż : a) 12.000,00 każda - dla części I(dwanaście tysięcy) b) 3.000,00zł każda - dla części II( trzy tysiące) Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się w oparciu o załączony do oferty Wykonawcy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (co najmniej dwie główne dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (sporządzonego wg zał. Nr 7 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zamówienia.Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie , ogólny warunek zostanie uznany za spełniony w oparciu o dołączone do oferty Wykonawcy oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z zasadą spełnia, nie spełnia.
Zdolne Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia.Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie , ogólny warunek zostanie uznany za spełniony w oparciu o dołączone do oferty Wykonawcy oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z zasadą spełnia, nie spełnia.
Sytuacja Wykonawca musi posiadać zdolność ekonomiczną i finansową umożliwiającą realizację niniejszego zadania.Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie , ogólny warunek zostanie uznany za spełniony w oparciu o dołączone do oferty Wykonawcy oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z zasadą spełnia, nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1)Uzupełniony Formularz Ofertowy wraz z specyfikacją techniczną, która stanowi również formularz spełnienia wymagań ( wzór stanowi załącznik nr 3) . 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia lub w przypadku gdy z dokumentów rejestrowych Wykonawcy ( np.KRS, CEiIDG -załączonych do oferty) ten fakt nie wynika
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: a)wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b)jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku VAT. W przypadku takiej zmiany po zawarciu umowy, podpisany zostanie stosowny aneks, z tym że kwota brutto wynagrodzenia wykonawcy nie ulegnie zmianie, c)parametrów technicznych dostarczanego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy- zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy(taka zmiana nie wymaga aneksu), d)typu dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, ze spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne),taka zmiana nie wymaga aneksu, e)zmiany modelu sprzętu jeżeli w trakcie realizacji umowy okaże się, że zaproponowany model sprzętu nie będzie już dostępny na rynku (został wycofany z produkcji). Warunkiem takiej zmiany będzie otrzymanie pisma od Wykonawcy, w którym zostanie stwierdzony ten fakt oraz zaproponowanie nowego sprzętu o parametrach nie gorszych od wcześniej zaoferowanego oraz w niezmienionej cenie i zaakceptowanie tej zmiany przez Zamawiającego. Taka zmiana nie wymaga aneksu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.ujk.edu.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
Data składania wniosków 25/07/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach,Kancelaria Ogólna ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)