Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia dla Kierunku kosmetologia Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu UJK w Kielcach w tym m.in.:
CZĘŚĆ I URZĄDZENIA
1.Urządzenie do zabiegów pielęgnacyjnych na dłonie w ilości 6 sztuk
CZĘŚĆ II LAMPY
1.Lampa UV w ilości 6 sztuk
2.Lampa do stolika manicure w ilości 6 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i wymagań zawarte są w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Specyfikacja Techniczna/ formularz spełnienia wymagań.
WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOT. PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Wszystkie dostarczone przyrządy/sprzęt muszą być fabrycznie nowe ,bez śladów użytkowania, muszą pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji nie wcześniej niż 2015 r. ) i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. Zamawiający nie dopuszcza dostawy wyposażenia demonstracyjnego i poekspozycyjnego.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, podłączenia, instalacji, konfiguracji, oraz uruchomienia dostarczonego sprzętu.
3. Przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną ,instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu asortymencie; winien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego .
4. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone
w języku polskim w formie drukowanej ( instrukcji obsługi może być zapisana na DVD lub CD).
5. Odpowiedzialność za dostarczony sprzęt spoczywa wyłącznie na Wykonawcy do dnia jego ostatecznego odbioru potwierdzonego podpisanym obustronnie (Wykonawca - Zamawiający), bezusterkowym protokołem odbioru stanowiącym załącznik do umowy tj. Zamawiający nie odpowiada za sprzęt dostarczony przez przewoźnika/kuriera, mimo podpisania dowodu/dokumentu dostawy.
Wymagania ogólne dot. gwarancji i serwisu:
1.Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji oraz rękojmi min. 24 m-ce, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.
2.W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić
wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu.
3.Koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania sprzętu lub przewóz uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie nie obciążają Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Transport uszkodzonego sprzętu, zapewnia Wykonawca.
4.Gwarancja obejmuje wszystkie części montowane w urządzeniach /sprzęcie w tym te, które zużywają się w czasie normalnej eksploatacji
5.W przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych tego samego urządzenia ( modułu/podzespołu), Wykonawca będzie zobowiązany dokonać jego wymiany na nowy, w pełni sprawny.
6.Gwarancja oraz rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostnie uznana za najkorzystniejszą, staje się integralną częścią umowy i będzie liczona od daty obustronnego podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
7.Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji i rękojmi zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ tj. projekt umowy
OpisUrządzenie do zabiegów pielęgnacyjnych na dłonie w ilości 6 sztuk.Lampa UV w ilości 6 sztuk
Lampa do stolika manicure w ilości 6 sztuk |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
|
Ulica |
ul. Żeromskiego 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Kielce
|
Kod Pocztowy |
25-369
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
41 3497277
|
Fax |
41 3497278
|
Internet |
www.ujk.edu.pl
|
Regon |
00000140700000
|
E-mail |
dzp@pu.kielce.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
10
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w łącznej kwocie 300,00zł (słownie trzysta zł ), lub dla poszczególnych części
Dla części I -250,00 zł (słownie dwieście pięćdziesiąt zł, 00/100)
Dla części II - 50,00 zł (słownie pięćdziesiąt zł,00/100)
Wadium należy wpłacić na konto
Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Raiffeisen Bank Polska S.A.
Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318
Na dowodzie przelewu należy wpisać Wadium, numer sprawy DP 23106216 wyposażenie kosmetologii cd część...
Wykonawca może dołączyć do oferty kopię dowodu wpłaty
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ogólny warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy dołączonego do oferty, zgodnego z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.
|
Wiedza |
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie tzn.wykaże, że wykonał , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwie główne dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia
o wartości brutto nie mniejszej niż :
a) 12.000,00 każda - dla części I(dwanaście tysięcy)
b) 3.000,00zł każda - dla części II( trzy tysiące)
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się w oparciu o załączony do oferty Wykonawcy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (co najmniej dwie główne dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (sporządzonego wg zał. Nr 7 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Potencjał |
wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zamówienia.Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie , ogólny warunek zostanie uznany za spełniony w oparciu o dołączone do oferty Wykonawcy oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z zasadą spełnia, nie spełnia.
|
Zdolne |
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia.Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie , ogólny warunek zostanie uznany za spełniony w oparciu o dołączone do oferty Wykonawcy oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z zasadą spełnia, nie spełnia.
|
Sytuacja |
Wykonawca musi posiadać zdolność ekonomiczną i finansową umożliwiającą realizację niniejszego zadania.Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie , ogólny warunek zostanie uznany za spełniony w oparciu o dołączone do oferty Wykonawcy oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z zasadą spełnia, nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1)Uzupełniony Formularz Ofertowy wraz z specyfikacją techniczną, która stanowi również formularz spełnienia wymagań ( wzór stanowi załącznik nr 3) .
2)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia lub w przypadku gdy z dokumentów rejestrowych Wykonawcy ( np.KRS, CEiIDG -załączonych do oferty) ten fakt nie wynika
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
a)wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
b)jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku VAT. W przypadku takiej zmiany po zawarciu umowy, podpisany zostanie stosowny aneks, z tym że kwota brutto wynagrodzenia wykonawcy nie ulegnie zmianie,
c)parametrów technicznych dostarczanego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy- zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy(taka zmiana nie wymaga aneksu),
d)typu dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, ze spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne),taka zmiana nie wymaga aneksu,
e)zmiany modelu sprzętu jeżeli w trakcie realizacji umowy okaże się, że zaproponowany model sprzętu nie będzie już dostępny na rynku (został wycofany z produkcji). Warunkiem takiej zmiany będzie otrzymanie pisma od Wykonawcy, w którym zostanie stwierdzony ten fakt oraz zaproponowanie nowego sprzętu o parametrach nie gorszych od wcześniej zaoferowanego oraz w niezmienionej cenie i zaakceptowanie tej zmiany przez Zamawiającego. Taka zmiana nie wymaga aneksu.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
okres gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.ujk.edu.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Dział Zamówień Publicznych,
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
|
Data składania wniosków |
25/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach,Kancelaria Ogólna
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|