Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Transportu Kolejowego
|
Ulica |
Aleje Jerozolimskie 134
|
Nr domu |
134
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-305
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 749 14 00
|
Fax |
22 749 14 01
|
Internet |
www.utk.gov.pl
|
Regon |
01548143300000
|
E-mail |
tga@utk.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Tak
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/11/2018
|
Wadium |
W niniejszym postępowaniu wymagane jest wniesienia wadium w wysokości 9 000,00 PLN (dziewięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy; poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: 36 1010 1010 0055 0013 9120 0000 W tytule przelewu należy wskazać: Wadium w postępowaniu BAF-251-542-2016
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełnienia warunku w tym zakresie zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ (Formularz Ofertowy).
|
Wiedza |
Ocena spełniania warunków w tym zakresie zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wzór wykazu usług potwierdzających spełnienie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał należycie co najmniej: 2 (dwie) usługi, każda o wartości co najmniej 200 000,00 PLN (dwieście tysięcy złotych) brutto, których przedmiotem były (każda usługa osobno): usługi polegających na zaprojektowaniu i wdrożeniu informatycznych systemów wspierających elektroniczny obieg i przyjmowanie dokumentów łącznie z przeszkoleniem użytkowników, przy czym każda z ww. usług realizowana była na rzecz jednostek sektora finansów publicznych i przynajmniej jedna z nich obejmowała swoim zakresem integrację z ePUAP; 2 (dwie) usługi polegające na utrzymaniu przez okres co najmniej 12 (dwanaście) miesięcy (obejmującego co najmniej opiekę serwisową i bieżące naprawianie błędów) działającego systemu wspierającego elektroniczny obieg i przyjmowanie dokumentów wykonanego na rzecz jednostek sektora finansów publicznych
|
Potencjał |
Ocena spełnienia warunku w tym zakresie zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ (Formularz Ofertowy).
|
Zdolne |
Ocena spełnienia warunku w tym zakresie zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wykazu osób wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia i informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności zespołem co najmniej 4 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym: 1) Kierownik Projektu - minimum 1 osoba, posiadająca: wykształcenie wyższe, Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Projektu; certyfikat Prince2 Practitioner lub równoważny; W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kierował co najmniej dwoma projektami polegającymi na zaprojektowaniu i wdrożeniu informatycznych systemów wspierających elektroniczny obieg i przyjmowanie dokumentów, które zostały odebrane przez zamawiających; 2) Programista - minimum 3 osoby, spełniająca poniższe wymagania: wykształcenie wyższe; Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku programisty; 3) Przynajmniej 50% zespołu przeznaczonego do realizacji przedmiotu zamówienia powinno być zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę.
|
Sytuacja |
Ocena spełnienia warunku w tym zakresie zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN (dwieście tysięcy złotych).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 p.z.p. (tj. o niefigurowaniu w Kartotece Podmiotów Zbiorowych Krajowego Rejestru Karnego, oraz o niefigurowaniu w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 p.z.p.) oraz w art. 24 ust. 2 i ust. 2a p.z.p.; 2) oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków (Urząd Skarbowy), lub uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożeniu na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, oraz 3) oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego), lub uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu 4) Szczegółowy opis funkcjonalności wdrażanego rozwiązania, dalej jako Opis Funkcjonalności, sporządzony zgodnie z zasadami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ Arkusz funkcjonalności podlegających ocenie.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1) wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT - zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 Umowy: stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT; 2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa; 3) opóźnień w realizacji Umowy - w zakresie zmian w Projekcie, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji Umowy, a nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) zmian w wykazie osób, które biorą udział w wykonywaniu Umowy - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian; 5) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian; 6) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć, i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych - w zakresie dostosowania niniejszej Umowy do zmian nią spowodowanych. Zmiany, o których mowa powyżej nie mogą spowodować zwiększenia wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa Formularzu Ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ), z zastrzeżeniem przypadku, w którym zmianie ulega stawka podatku VAT.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
60
|
Kryt 2 |
Ocena funkcjonalności
|
Kryt 2p |
40
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.utk.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne
|
Adres uzyskania siwz |
zamowieniapubliczne@utk.gov.pl
|
Data składania wniosków |
29/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Miejsce |
Urząd Transportu Kolejowego, Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa (Kancelaria Główna, XII piętro)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|