Opracowanie cyfrowych arkuszy mapy topograficznej w skali 1:10 000 na podstawie Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) dla wybranych obszarów województwa zachodniopomorskiego wraz z aktualizacją zbiorów danych BDOT10k

Data publikacji 2016-07-19
Data zakończenia 2016-07-27 12:00:00
Instytucja Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Usługi przetwarzania danych,
  • Usługi gromadzenia oraz scalania danych,
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 144521 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723200004, 723100001, 713540004, 723140009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie cyfrowych arkuszy mapy topograficznej w skali 1:10 000 na podstawie Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) dla wybranych obszarów województwa zachodniopomorskiego wraz z aktualizacją zbiorów danych BDOT10k (25 cyfrowych arkuszy mapy topograficznej w skali 1:10 000). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w:
a) Opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem nr Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - Załącznik nr 8 do SIWZ.
b) Opis przedmiotu zamówienia - warunki techniczne - Załącznik nr 9 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Umowy)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
Ulica ul. Korsarzy 34
Nr domu 34
Miejscowość Szczecin
Kod Pocztowy 70-540
Województwo zachodniopomorskie
Tel 091 44 67 120
Fax 091 44 67 185
Internet www.wzp.pl
Regon 81168780751100
E-mail zamowienia.publiczne@wzp.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 14/10/2016
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych) na warunkach opisanych szczegółowo w części XI SIWZ
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ)
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Zasady wnoszenia wadium opisane są szczegółowo w rozdziale XI SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do treści umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy (zamieszczonym w rozdziale XX SIWZ)
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Dodatkowy termin rękojmi za wady
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.bip.wzp.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40-42, 70-421 Szczecin (pokój 343)
Data składania wniosków 27/07/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin (pokój 343)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe UWAGA: 1) Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia została określona na poziomie niższym niż próg o jakim stanowi art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 - dalej: ustawa PZP). 2) Mając na uwadze powyższe Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy PZP. Pomimo wskazanej okoliczności Zamawiający w niniejszym postępowaniu zdecydował się na stosowanie przepisów ustawy PZP. W przypadkach, gdy Zamawiający stosuje rozwiązania odmienne niż regulacje ustawy PZP informacja na ten temat znajduje się w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ). W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ stosuje się przepisy ustawy PZP oraz aktów wykonawczych do ustawy PZP. UWAGA: Zamawiający jest uprawniony do wzywania wykonawców do uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w procedurze, czy też wyjaśnienia treści oferty. W tym zakresie znajduje zastosowanie art. 26 oraz art. 87 ustawy PZP, przy czym Zamawiający jest uprawniony do wzywania do uzupełnień i wyjaśnień więcej niż jeden raz w odniesieniu do tego samego dokumentu(ów). UWAGA: Z uwagi na szacunkową wartość przedmiotu zamówienia, która nie przekracza kwot o jakich stanowi art. 4 pkt 8 ustawy PZP w postępowaniu nie znajdują zastosowania przepisy dotyczące środków ochrony prawnej (Dział VI ustawy PZP). Umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta na czas oznaczony. Termin wykonania zamówienia: 14.10.2016 r. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: 1) Cena (zgodnie ze wzorem i opisem zawartym w części XVII pkt 2 SIWZ); 2) Dodatkowy termin rękojmi za wady (zgodnie ze wzorem i opisem zawartym w części XVII pkt 3 SIWZ). W kryterium Dodatkowy termin rękojmi za wady (waga 5%) ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób: Wymagany przez Zamawiającego termin rękojmi za wady wynosi - 3 lata. W ramach tego kryterium Wykonawca w pkt 5 Oferty cenowej (Załącznik nr 1 do SIWZ) wskazuje oferowany dodatkowy termin rękojmi za wady (ponad 3 lata) na wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien wskazać: 0 - w przypadku, gdy Wykonawca nie oferuje wydłużenia okresu rękojmi za wady, wówczas będzie obowiązywał wymagany przez Zamawiającego - 3 letni termin rękojmi za wady. 1 - w przypadku, gdy Wykonawca oferuje wydłużenie okresu rękojmi za wady o 1 rok (wówczas Wykonawcę obowiązuje 4 letni termin rękojmi za wady). 2 - w przypadku, gdy Wykonawca oferuje wydłużenie okresu rękojmi za wady o 2 lata (wówczas obowiązuje 5 letni termin rękojmi za wady). W przypadku nie wypełnienia pkt 5 Oferty cenowej (Załącznik nr 1 do SIWZ) Zamawiający przyjmie, iż Wykonawcę obowiązuje wymagany przez Zamawiającego - 3 letni termin rękojmi. W przypadku wskazania w pkt 5 Oferty cenowej (Załącznik nr 1 do SIWZ) wartości 3 lub większej - Zamawiający przyjmie, że obowiązuje 5 letni termin rękojmi za wady). Punkty w kryterium Dodatkowy termin rękojmi za wady zostaną przyznane zgodnie z tabelą zawartą w części XVII SIWZ pkt 3, tj. Termin rękojmi wymagany przez Zamawiającego - 3 lata; Oferowany przez Wykonawcę Dodatkowy termin rękojmi za wady 0 lat - oznacza 3 lata łącznego okresu rękojmi za wady (podstawowy termin rękojmi + oferowany dodatkowy termin rękojmi za wady) i 0 przyznanych pkt w kryterium Dodatkowy termin rękojmi za wady (0-5 pkt); Oferowany przez Wykonawcę Dodatkowy termin rękojmi za wady 1 rok - oznacza 4 lata łącznego okresu rękojmi za wady (podstawowy termin rękojmi + oferowany dodatkowy termin rękojmi za wady) i 2,5 przyznanych pkt w kryterium Dodatkowy termin rękojmi za wady (0-5 pkt); Oferowany przez Wykonawcę Dodatkowy termin rękojmi za wady 2 lata - oznacza 5 lat łącznego okresu rękojmi za wady (podstawowy termin rękojmi + oferowany dodatkowy termin rękojmi za wady) i 5 przyznanych pkt w kryterium Dodatkowy termin rękojmi za wady (0-5 pkt). Łączny termin rękojmi za wady (termin rękojmi wymagany przez Zamawiającego + oferowany dodatkowy termin rękojmi za wady) zostanie wpisany do § 6 Wzoru umowy (rozdział XX SIWZ). W kryterium Dodatkowy termin rękojmi oferta może uzyskać 5 punktów. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% kwoty brutto o której mowa w § 5 ust. 1 Wzoru umowy (część XX SIWZ), które Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed datą zawarcia umowy. Szczegółowe wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarte są w § 8 Wzoru umowy (część XX SIWZ). Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegać na dodatkowym zamówieniu przez Zamawiającego do dziesięciu cyfrowych arkuszy mapy topograficznej w skali 1: 10 000 opracowanych na podstawie Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) dla wybranych obszarów województwa zachodniopomorskiego wraz z aktualizacją zbiorów danych BDOT10k określonych w dokumentach wskazanych w pkt 1 (tj. Opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem nr Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - Załącznik nr 8 do SIWZ; Opis przedmiotu zamówienia - warunki techniczne - Załącznik nr 9 do SIWZ. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji, wyrażającego żądanie wykonania zamówienia kwalifikowanego przez Zamawiającego jako prawo opcji. Ewentualne skorzystanie z prawa opcji tj. złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - może nastąpić w ciągu 10 dni roboczych liczonych od dnia następującego po dacie zawarcia umowy. Skorzystanie z prawa opcji nie będzie traktowane jako zmiana umowy, a jako jej realizacja na warunkach określonych we wzorze umowy. Szczegółowe regulacje dotyczące prawa opcji zawarte są w § 2 Wzoru umowy (część XX SIWZ)
Czy unieważnienie Nie
Wiedza W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że Wykonawca wykonał (zakończył) należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej 1 (słownie: jedną) usługę - pracę, o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto, polegającą na opracowaniu co najmniej 20 arkuszy mapy topograficznej lub tematycznej przyjętej do Państwowego Zasobu Geodezyjno - Kartograficznego. b) co najmniej 1 (słownie: jedną) usługę - pracę geodezyjno-kartograficzną o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto, polegającą na opracowaniu Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k). UWAGA: Usługi - prace, o których mowa w punktach a) i b) mogą być wykonane w ramach jednej usługi, pod warunkiem, że usługa ta zawiera wszystkie elementy wskazane w punktach a) i b). UWAGA: W przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty co najmniej 80 000 złotych brutto wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu. Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 2) SIWZ należy przedstawić informacje o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu pn.: Doświadczenie Wykonawcy Wykaz usług - Załącznik nr 5 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 2 SIWZ, tj. musi zawierać w szczególności: a) Dane potwierdzające spełnianie warunku o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 2 lit. a) to jest: Nazwę wykonanej usługi - pracy, opis usługi - pracy (w tym: określenie przedmiotu usługi - pracy), wartość usługi brutto (w zł), termin realizacji (poddanie okresu od ... do ...), nazwę zleceniodawcy. Do informacji muszą być dołączone dowody potwierdzające należyte wykonanie usług (np. poświadczenia, referencje, protokoły odbioru itp.). b) Dane potwierdzające spełnianie warunku o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 2 lit. b) to jest: Nazwę wykonanej usługi - pracy (w tym: określenie przedmiotu usługi - pracy), wartość usługi brutto (w zł), termin realizacji (podanie okresu od ... do ...), nazwę zleceniodawcy. Do informacji muszą być dołączone dowody potwierdzające należyte wykonanie usług (np. poświadczenia, referencje, protokoły odbioru itp.). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie danych i informacji zawartych w żądanych i załączonych do oferty - dokumentach i oświadczeniach
Zdolne W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że Wykonawca dysponuje (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, które wykonywać będą zamówienie) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą listę osób, które spełniają następujące wymagania: a) co najmniej dwie osoby (osoby te będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia) z których każda: - posiada uprawnienia zawodowe w zakresie - redakcja map, o których mowa w art. 43 pkt 6 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015 r., poz. 520 z późn. zm.). - posiada doświadczenie w realizacji następujących usług: co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k); co najmniej jednej usługi w zakresie opracowania kartograficznego mapy topograficznej lub tematycznej. b) co najmniej jedną osobę (osoba ta będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia), posiadającą uprawnienia zawodowe, w rozumieniu ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015 r., poz. 520 z późn. zm.) w zakresie o którym mowa w art. 42 pkt 7 wyżej wskazanej ustawy - fotogrametria i teledetekcja. UWAGA: Zamawiający dopuszcza, aby dla wykazania spełnienia powyżej opisanego (w pkt 1 ppkt 3) warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca wykazał tę samą osobę dla spełnienia wymagań wskazanych w pkt a) i b), o ile osoba ta spełnia łącznie wszystkie postawione wymagania. Oznacza to, że Wykonawca musi wykazać minimum dwie osoby, które będą spełniać warunki udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 3) SIWZ należy przedstawić informacje o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca na formularzu pn.: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dla potrzeb oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 6 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 3 SIWZ, tj. musi zawierać w szczególności: dane na temat posiadanych uprawnień i doświadczenia wskazanych osób (które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia) oraz wskazanie podstawy dysponowania tymi osobami, w tym: 1) Informacja o osobie osobach wykazywanej wykazywanych na potwierdzenie spełniania warunku opisanego w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 3 lit. a) SIWZ: Imię i nazwisko, podstawa dysponowania osobą, posiadane uprawnienia, nazwa wykonanej usługi - pracy, opis usługi - pracy (w tym: określenie przedmiotu usługi - pracy), nazwa zleceniodawcy. 2) Informacja o osobie osobach, wykazywanej wykazywanych na potwierdzenie spełniania warunku opisanego w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 3 lit. b) SIWZ: Imię i nazwisko, podstawa dysponowania osobą, posiadane uprawnienia. 3) Oświadczenie, że wskazane w tym dokumencie osoby posiadają wymagane uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zgodnie z § 1 ust. 1 pkt 8 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie danych i informacji zawartych w żądanych i załączonych do oferty - dokumentach i oświadczeniach
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)