Wyposażenie do Biblioteki Multimedialnej

Data publikacji 2016-07-25
Data zakończenia 2016-08-02 12:30:00
Instytucja Miejska Biblioteka Publiczna
Miejscowość Zgorzelec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Serwery,
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 153793 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302300000, 302360002, 302313000, 302313206, 722600005, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i montażem nowego, nieużywanego, pełnowartościowego, niewadliwego, dopuszczonego do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolnego od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążonego prawami osób trzecich, sprzętu i wyposażenia elektronicznego do lokalu znajdującego się w parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego na działce nr 67/7, Obręb XI, AM 3 przy ul. Orzeszkowej 30A, przebudowywanego na potrzeby Biblioteki Multimedialnej w Zgorzelcu.
2. Dostawa i montaż obejmuje następujący sprzęt i wyposażenie:
a) Stół dotykowy Multu Touch składający się z:
- Monitora 42 z nakładką dotykową - 1 szt.
- Pakietu aplikacji z oprogramowaniem do ich modyfikacji oraz narzędziem do aktualizacji z poziomu laptopa - 1 kpl.
- Dedykowanej obudowy - 1 szt.
- Komputera serwerowego - 1 szt.
b) System elektronicznego zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technologii radiowej identyfikacji - RFID HF składający się z:
- Bramki nadawczo-odbiorcza RFID raportującej; dwuantenowy system bramek kontrolnych wykonany ze szkła organicznego zabezpieczający przejście 500+1000+500mm. - 1 szt.
- Połączonego stanowiska kodowania etykiet bibliotecznych RFID oraz wypożyczeń i zwrotów przez bibliotekarza. Musi ono zawierać: czytnik-koder etykiet RFID wraz z kablem USB 2.0. do podłączenia czytnika z komputerem oraz oprogramowanie (bez komputera stanowiskowego) - 2 szt.
- Nośnika CD (płyta) wraz z wersją instalacyjną oprogramowania - 1 szt.
- Inteligentnego elektronicznego licznika osób odwiedzających zintegrowanego z panelami bramki RFID - 1 szt.
- Blokady elektromagnetycznej drzwi - 1 szt.
- Etykiet bibliotecznych RFID przeznaczonych do zabezpieczania płyt CD/DVD - 2000 szt.
- Etykiet bibliotecznych RFID zabezpieczających książki - 1500 szt.
c) Pozostały sprzęt i wyposażenie elektroniczne obejmujące:
- Telewizor 47 - 1 szt.
- Uchwyt ścienny do telewizora - 1 szt.
- Gramofon - 2 szt.
- Wzmacniacz słuchawkowy do gramofonu - 2 szt.
- Konsolę gier - 1 szt.
- Słuchawki przewodowe - 10 szt.
- Zestaw komputerowy AIO typ iMAC - 2 kpl.
- Zestaw komputerowy AIO - 4 kpl.
- Laptop - 1 szt.
- Uchwyt do monitora - 7 szt.
- Telefon - 1 szt.
- Urządzenie wielofunkcyjne cb A4 - 1 szt.
- Urządzenie wielofunkcyjne kolor A3 - 1 szt.
- Stację odsłuchową CD - 4 szt.
- UPS - 2 szt.
- Listwy zasilające - 10 szt.
- Oprogramowanie Microsoft Office 2010 - 6 szt.
- Oprogramowanie Photoshop CS6 PL Win - 1 szt.
- Oprogramowanie CorelDRAW Graphics Suite X6 PL - 1 szt.
- Aparat fotograficzny - 1 szt.
- Serwer - 1 szt.
- Montaż urządzeń, instalacja oprogramowania, szkolenie personelu MBP Zgorzelec - 1 kpl.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
4. Opis przedmiotu zamówienia jest komplementarny w stosunku do projektu aranżacji wnętrz
uwzględniając lokalizację elementów umeblowania i wyposażenia dodatkowego w lokalu znajdującym się w parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego na działce nr 67/7, Obręb XI, AM 3
przy ul. Orzeszkowej 30A przebudowywanego na potrzeby Biblioteki Multimedialnej w Zgorzelcu.
5. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest dostarczyć wraz ze sprzętem
komputerowym i wyposażeniem elektronicznym:
a) niezbędne certyfikaty, atesty, licencje na oprogramowanie, karty gwarancyjne oraz instrukcje
obsługi w języku polskim.
b) sprzęt komputerowy i wyposażenie elektroniczne wraz z zainstalowanym i aktywowanym na
rzecz MBP Zgorzelec kompletem oprogramowania i sterowników.
6. Dostarczony sprzęt i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, sprawne technicznie,
nieeksploatowane wcześniej przez innego użytkownika, wyprodukowane nie wcześniej niż w
pierwszym kwartale 2016 r., wolne od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek
wad prawnych i roszczeń osób trzecich.
7. Wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu
zamówienia (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) służy
wyłącznie określeniu standardu ich wykonania. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne
opisywanym. Wykonawca, który w trakcie realizacji zamówienia stosować będzie rozwiązania
równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany będzie wykazać, że oferowany przez
niego sprzęt komputerowy i wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W
ramach czynności odbiorowych (najpóźniej w dniu dostawy) Wykonawca dostarczy
Zamawiającemu , następujące dokumenty potwierdzające spełnienie przez dostarczony i
zamontowany sprzęt oraz wyposażenie elektroniczne wszystkich wymagań określonych przez
Zamawiającego w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ:
a) karty katalogowe oraz opisy techniczne dostarczonego sprzętu i urządzeń których producentem
nie jest Wykonawca (w tym wyniki testów PassMark CPU Mark dla zastosowanych w
sprzęcie komputerowym procesorów i PassMark G3D Mark dla zastosowanych w sprzęcie
komputerowym kart graficznych) , w języku polskim lub w przypadku braku kart
katalogowych i opisów technicznych dostarczonego sprzętu i urządzeń w języku polskim, w
języku angielskim lub niemieckim, z tłumaczeniem Wykonawcy na język polski
b) karty katalogowe i opisy techniczne komponentów użytych do wykonania przez Wykonawcę
poszczególnych urządzeń (w tym wyniki testów PassMark CPU Mark dla zastosowanych w
sprzęcie komputerowym procesotów i PassMark G3D Mark dla zastosowanych w sprzęcie
komputerowym kart graficznych)w języku polskim lub w przypadku braku kart katalogowych i
opisów technicznych komponentów użytych do wykonania przez Wykonawcę poszczególnych
urządzeń w języku polskim, w języku angielskim lub niemieckim, z tłumaczeniem Wykonawcy na
język polski.
8. Wymagany okres rękojmi i gwarancji:
Na dostarczony w ramach niniejszego zamówienia sprzęt i wyposażenie elektroniczne okres rękojmi
wynosi 24 miesiące licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru dostawy bez uwag
Okres gwarancji Wykonawca określi w ofercie, przy czym nie może być on krótszy niż 24 miesiące.
9. Zadanie dofinansowane ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, reprezentowanego
przez Instytut Książki w Krakowie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejska Biblioteka Publiczna
Ulica ul. Boh. Getta 1
Nr domu 1
Miejscowość Zgorzelec
Kod Pocztowy 59-900
Województwo dolnośląskie
Tel 0-75 7752557
Fax 0-75 7713315
Internet http://biblioteka-zgorzelec.info
Regon 23092559900000
E-mail mbpzgorzelec@post.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Samorządowa instytucja kultury
Rodzaj zam inny Samorządowa instytucja kultury
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2016
Wadium 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 5100,- zł przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 02.08.2016 r. godz. 12:30 2. W zależności od decyzji Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 2 lit. od b do e oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PeKaO S.A O/ Zgorzelec nr 18 1240 1297 1111 0010 6448 0087, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr MBP.271.02.2016 /kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.7. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2 lit. od b do e z treści dokumentu dot. Wadium musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 7 11. Wadium do postępowania wniesione tylko przez jednego z Wykonawców, o których mowa w pkt. VIII SIWZ uważa się za wniesione prawidłowo w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 12. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny powyższego warunku. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. XIII ppkt. 2 SIWZ.
Wiedza Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca oprócz złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt. XIII ppkt. 2 SIWZ, złoży również wskazany w pkt. XIII ppkt. 6 SIWZ, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych, głównych dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający żąda wykazania w wykazie minimum 2 dostaw sprzętu i wyposażenia elektronicznego z oprogramowaniem o wartości każdej z tych dostaw minimum 60.000 PLN netto. Zamawiający żąda aby minimum jedna z wykazanych w wykazie dostaw obejmowała swym zakresem dostawę, instalację i wdrożenie systemu ochrony i identyfikacji w jednorodnej technologii RFID HF wraz z niezbędnym osprzętem Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy Wykonawca przedstawi w wykazie dostaw, kwotę wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający do oceny spełniania warunku przyjmie średni kurs tej waluty w stosunku do PLN publikowany przez NBP z dnia otwarcia ofert. Dowodami, o których mowa w powyżej są: - poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania niniejszych dowodów
Potencjał Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny powyższego warunku. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. XIII ppkt. 2 SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny powyższego warunku. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. XIII ppkt. 2 SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny powyższego warunku. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. XIII ppkt. 2 SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 minimum 2 dostawy sprzętu i wyposażenia elektronicznego z oprogramowaniem o wartości każdej z tych dostaw minimum 60.000 PLN netto. Zamawiający żąda aby minimum jedna z wykazanych w wykazie dostaw obejmowała swym zakresem dostawę, instalację i wdrożenie systemu ochrony i identyfikacji w jednorodnej technologii RFID HF wraz z niezbędnym osprzętem
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na potrzeby wykonania zamówienia - załącznik nr 7 SIWZ, 3. Ewentualne pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, zgodnie z zapisami pkt. 8 SIWZ, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 4. Formularz oświadczenia dot. podwykonawstwa - załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku nie dołączenia do oferty powyższego formularza, bądź jego nie wypełnienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium do postępowania
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy - Przesunięcie terminu realizacji zamówienia możliwe będzie w przypadku wystąpienia opóźnień w realizacji robót budowlanych lub dostaw elementów umeblowania w lokalu znajdującym się w parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego na działce nr 67/7, Obręb XI, AM 3 przy ul. Orzeszkowej 30 A, przebudowywanego na potrzeby Biblioteki Multimedialnej w Zgorzelcu, mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy. W takim przypadku przesunięcie terminu realizacji zamówienia wynieść powinno minimum tyle dni ile trwa opóźnienie spowodowane niniejszymi okolicznościami, - Przesunięcie terminu realizacji zamówienia możliwe będzie z przyczyn losowych, w przypadku wystąpienia działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumieć będzie zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki (nie dotyczą pracowników Wykonawcy), ataki terrorystyczne, działania wojenne, promieniowanie, lub skażenia. W takim przypadku przesunięcie terminu realizacji zamówienia wynieść powinno minimum tyle dni ile trwa opóźnienie spowodowane niniejszymi okolicznościami, - Przesunięcie terminu realizacji zamówienia możliwe będzie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, - Zmiana podwykonawcy możliwa będzie jedynie wtedy jeżeli zakres realizowanych przez podwykonawcę dostaw lub usług, nie ulegnie zmianie w stosunku do zakresu dostaw lub usług wskazanych w ofercie wykonawcy, a które zaplanował on do realizacji przez podwykonawcę. Zmiana taka możliwa będzie jedynie na uzasadniony wniosek Wykonawcy, do którego winien załączyć on projekt umowy z podwykonawcą, przy czym wymagana jest w tym wypadku pisemna zgoda Zamawiającego na zawarcie przez Wykonawcę umowy z innym podwykonawcą, - Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Strona ubiegająca się o zmianę umowy, winna zwrócić się do Wykonawcy lub Zamawiającego, z pisemnym wnioskiem o zmianę umowy podając równocześnie uzasadnienie i podstawę takiej zmiany. Strony ustalają termin 7 dniowy, licząc od dnia w którym zaistniały przesłanki do wprowadzenia takiej zmiany, na przekazanie w/w wniosku do Wykonawcy lub Zamawiającego. - Każda ze Stron oraz Odbiorca mogą jednostronnie dokonać zmiany w zakresie osób odpowiedzialnych za realizację umowy, osób upoważnionych do odbioru, numerów telefonów, faksów oraz adresów wskazanych w umowie, powiadamiając o tym pisemnie odpowiednio drugą Stronę. Zmiany te nie wymagają zmiany umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://biblioteka-zgorzelec.info
Adres uzyskania siwz Miejska Biblioteka Publiczne 59-900 Zgorzelec ul. Bohaterów Getta 1
Data składania wniosków 02/08/2016
Godzina składania wniosków 12:30
Miejsce Miejska Biblioteka Publiczne 59-900 Zgorzelec ul. Bohaterów Getta 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)