Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miejska Biblioteka Publiczna
|
Ulica |
ul. Boh. Getta 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Zgorzelec
|
Kod Pocztowy |
59-900
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
0-75 7752557
|
Fax |
0-75 7713315
|
Internet |
http://biblioteka-zgorzelec.info
|
Regon |
23092559900000
|
E-mail |
mbpzgorzelec@post.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Samorządowa instytucja kultury
|
Rodzaj zam inny |
Samorządowa instytucja kultury
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/10/2016
|
Wadium |
1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 5100,- zł przed upływem terminu składania
ofert, tj. przed 02.08.2016 r. godz. 12:30
2. W zależności od decyzji Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:
a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego),
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.
U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 2 lit. od b do e oryginał
gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z
zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego Bank PeKaO S.A O/ Zgorzelec nr 18 1240 1297 1111 0010 6448 0087, z
zaznaczeniem Wadium do postępowania nr MBP.271.02.2016 /kopię przelewu (wpłaty)
proszę dołączyć do oferty/.
Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na
rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku
Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert.
5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie
wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za
odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.7.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z przyczyn
leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25
ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do
tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody
na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę
jako najkorzystniejszej.
8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z
umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty
prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy
wskazany przez Wykonawcę.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie wykonawcy.
10. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2 lit. od b do e
z treści dokumentu dot. Wadium musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy
gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 7
11. Wadium do postępowania wniesione tylko przez jednego z Wykonawców, o których mowa w
pkt. VIII SIWZ uważa się za wniesione prawidłowo w imieniu wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
12. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny
i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny powyższego warunku. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. XIII ppkt. 2 SIWZ.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca oprócz złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt. XIII ppkt. 2 SIWZ, złoży również wskazany w pkt. XIII ppkt. 6 SIWZ, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych, głównych dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający żąda wykazania w wykazie minimum 2 dostaw sprzętu i wyposażenia elektronicznego z
oprogramowaniem o wartości każdej z tych dostaw minimum 60.000 PLN netto. Zamawiający żąda aby minimum jedna z wykazanych w wykazie dostaw obejmowała swym zakresem dostawę, instalację
i wdrożenie systemu ochrony i identyfikacji w jednorodnej technologii RFID HF wraz z niezbędnym
osprzętem
Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy Wykonawca przedstawi w wykazie dostaw, kwotę
wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający do oceny spełniania warunku przyjmie średni kurs tej
waluty w stosunku do PLN publikowany przez NBP z dnia otwarcia ofert.
Dowodami, o których mowa w powyżej są:
- poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert;
- oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania niniejszych dowodów
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny powyższego warunku. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. XIII ppkt. 2 SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny powyższego warunku. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. XIII ppkt. 2 SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny powyższego warunku. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. XIII ppkt. 2 SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
minimum 2 dostawy sprzętu i wyposażenia elektronicznego z oprogramowaniem o wartości każdej z tych dostaw minimum 60.000 PLN netto. Zamawiający żąda aby minimum jedna z wykazanych w wykazie dostaw obejmowała swym zakresem dostawę, instalację i wdrożenie systemu ochrony i identyfikacji w jednorodnej technologii RFID HF wraz z niezbędnym osprzętem
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ,
2. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na potrzeby
wykonania zamówienia - załącznik nr 7 SIWZ,
3. Ewentualne pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, zgodnie z zapisami pkt. 8 SIWZ, o ile prawo do
podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą,
4. Formularz oświadczenia dot. podwykonawstwa - załącznik nr 8 do SIWZ.
W przypadku nie dołączenia do oferty powyższego formularza, bądź jego nie wypełnienia, Zamawiający uzna, że
Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami.
5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium do postępowania
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
- Przesunięcie terminu realizacji zamówienia możliwe będzie w przypadku wystąpienia
opóźnień w realizacji robót budowlanych lub dostaw elementów umeblowania w lokalu znajdującym się w parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego na działce nr 67/7, Obręb XI, AM 3 przy ul. Orzeszkowej 30 A, przebudowywanego na potrzeby Biblioteki Multimedialnej w Zgorzelcu, mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy. W takim przypadku przesunięcie terminu realizacji zamówienia wynieść powinno minimum tyle dni ile trwa opóźnienie spowodowane niniejszymi okolicznościami,
- Przesunięcie terminu realizacji zamówienia możliwe będzie z przyczyn losowych, w przypadku wystąpienia działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumieć będzie zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki (nie dotyczą pracowników Wykonawcy),
ataki terrorystyczne, działania wojenne, promieniowanie, lub skażenia. W takim przypadku przesunięcie terminu realizacji zamówienia wynieść powinno minimum tyle dni ile trwa opóźnienie spowodowane niniejszymi okolicznościami,
- Przesunięcie terminu realizacji zamówienia możliwe będzie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
- Zmiana podwykonawcy możliwa będzie jedynie wtedy jeżeli zakres realizowanych przez podwykonawcę dostaw lub usług, nie ulegnie zmianie w stosunku do zakresu dostaw lub usług wskazanych w ofercie wykonawcy, a które zaplanował on do realizacji przez podwykonawcę.
Zmiana taka możliwa będzie jedynie na uzasadniony wniosek Wykonawcy, do którego winien załączyć on projekt umowy z podwykonawcą, przy czym wymagana jest w tym wypadku pisemna zgoda Zamawiającego na zawarcie przez Wykonawcę umowy z innym podwykonawcą,
- Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Strona ubiegająca się o zmianę umowy, winna zwrócić się do Wykonawcy lub Zamawiającego, z pisemnym wnioskiem o zmianę umowy podając równocześnie uzasadnienie i podstawę takiej zmiany. Strony ustalają termin 7 dniowy, licząc od dnia w którym zaistniały przesłanki do wprowadzenia takiej zmiany, na przekazanie w/w wniosku do Wykonawcy lub Zamawiającego.
- Każda ze Stron oraz Odbiorca mogą jednostronnie dokonać zmiany w zakresie osób odpowiedzialnych za realizację umowy, osób upoważnionych do odbioru, numerów telefonów, faksów oraz adresów wskazanych w umowie, powiadamiając o tym pisemnie odpowiednio drugą Stronę. Zmiany te nie wymagają zmiany umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
http://biblioteka-zgorzelec.info
|
Adres uzyskania siwz |
Miejska Biblioteka Publiczne
59-900 Zgorzelec ul. Bohaterów Getta 1
|
Data składania wniosków |
02/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:30
|
Miejsce |
Miejska Biblioteka Publiczne
59-900 Zgorzelec ul. Bohaterów Getta 1
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|