Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
|
Ulica |
ul. Piotrkowska 173
|
Nr domu |
173
|
Miejscowość |
Łódź
|
Kod Pocztowy |
90-447
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
42 6384959, 6384911
|
Fax |
42 638-49-58
|
Internet |
www.zdit.uml.lodz.pl
|
Regon |
47317005200000
|
E-mail |
k.wrobel@zdit.uml.lodz.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
4
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa do udzielania z wolnej ręki zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych
do 50% wartości zamówienia podstawowego.
|
Wadium |
Zamawiający nie wprowadza obowiązku wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
|
Wiedza |
1. Dla części 1:
a) w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie:
- jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu oznakowania pionowego o wartości 40.000,00 zł brutto;
b) w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) w sposób należyty oraz zgodnie
z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył:
- jedno zamówienie polegające na wykonaniu oznakowania poziomego grubowarstwowego o wartości robót m.in. 50.000, 00 zł brutto;
2. Dla części 2:
a) w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie:
- jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu oznakowania pionowego o wartości oznakowania pionowego m.in. 5.000,00 zł brutto;
b) w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) w sposób należyty oraz zgodnie
z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył:
- jedno zamówienie polegające na wykonaniu oznakowania poziomego grubowarstwowego o wartości robót m.in. 5.000,00 zł brutto;
3. Dla części 3:
a) w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie:
- jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu oznakowania pionowego o wartości oznakowania pionowego m.in. 5.000,00 zł brutto,
b) w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył:
- jedno zamówienie polegające na wykonaniu oznakowania poziomego grubowarstwowego o wartości robót m.in.1.000,00 zł brutto;
4. Dla części 4:
w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie:
- jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu progów zwalniających i oznakowaniu pionowego o wartości progów zwalniających i oznakowania pionowego m.in.10.000,00 zł brutto.
Przez definicję zamówienia - należy rozumieć jedną umowę odpłatną zawieraną
między zamawiającym a wykonawcą, których przedmiotem są usługi i dostawy albo roboty budowlane oraz dostawy i usługi.
W przypadku składania ofert na poszczególne części dopuszcza się możliwość wykazania tego samego doświadczenia.
Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Potencjał |
w szczególności Wykonawca musi wykazać, że dysponuje:
1.Dla części 1 - 4:
a)1 samochodem dostawczym do przewozu ekip, materiałów i sprzętu;
2.Dla części 1 i 2:
a) 1 malowarką samojezdną wyposażoną w urządzenie do cyfrowego podziału linii;
b) 1 malowarką ręczną;
c) 1 frezarką do usuwania zbędnego oznakowania grubowarstwowego
Wykonawca składający ofertę na kilka części zamówienia musi spełnić w/w warunki oddzielnie dla każdej części.
|
Zdolne |
w szczególności Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej:
1. Dla części 1, 2 i 4
a) 2 osobami przewidzianymi do obsługi malowarek,
b) 2 osobami przewidzianymi do wykonania oznakowania pionowego i montażu urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
2. Dla części 3:
a) jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru do 1 kV,
b) jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1 kV.
Dopuszcza się możliwość pełnienia funkcji, o których mowa w pkt 2. a) i b), przez tą samą osobę, w przypadku jeśli posiada odpowiednie uprawnieniai kwalifikacje.
Wykonawca składający ofertę na kilka części zamówienia musi spełnić w/w warunki oddzielnie dla każdej części.
Świadectwa kwalifikacyjne, o których mowa w pkt 2. powinny być zgodne z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U z 2012, poz. 1059 ze zm.) oraz z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 nr 89 poz. 828 ze zm.).
Dopuszcza się ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień z ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65).
|
Sytuacja |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 |
1. Za najważniejsze roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i złożenia poświadczeń uznaje się roboty niezbędne do wykazania spełnienia warunków określonych w pkt III.3.2)
2. Dowodami, o których mowa powyżej są:
- poświadczenie,
- inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
3. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 2.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
1. Za główne dostawy i usługi, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i złożenia w/w dowodów uznaje się
co najmniej dostawy i usługi niezbędne do oceny spełnienia warunków określonych w pkt III.3.2)
2. Dowodami, o których mowa powyżej są:
-poświadczenie;
- oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
3. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy i usługi wskazane w wykazie
zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w
pkt 2
|
Oswiadczenie potwierdzenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, (wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, potencjale technicznym), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument,
z którego będzie jednoznacznie wynikać uprawnienie do dysponowania tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
Uwaga:
Treść zobowiązania lub innego dokumentu podmiotu trzeciego musi określać: a) zakres dostępnych wykonawcy
zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy
wykonywaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy na zasadach określonych w SIWZ
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
okres gwarancji jakości i rękojmi
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zdit.uml.lodz.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Zarząd Dróg i Transportu, ul.Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, pokój nr 07 (I piętro, lewa oficyna)
|
Data składania wniosków |
10/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Centrum Usług Wspólnych, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź (Kancelaria Zarządu Dróg i Transportu)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
dot. III.3) 1. Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert zobowiązany jest wykazać
spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III.3) oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w pkt. III.3) muszą spełniać wykonawcy łącznie, natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki.
Dot. III.4) 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wskazane w pkt. III.4.2), III.4.3) oraz
III.4.4) musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie,
pozostałe dokumenty mogą być składane łącznie, natomiast oświadczenie o spełnieniu warunków w
postępowaniu, winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców.
5. Forma złożonych dokumentów.
5.1.Dokumenty i oświadczenia (z wyłączeniem: formularza ofertowego,formularza cenowego, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1.SIWZ, pisemnego zobowiązania, o którym mowa w pkt 6.2 i 7.2 SIWZ oraz dokumentów wskazanych w pkt 7.3.4.SIWZ, które mogą zostać złożone wyłącznie pisemnie w formie oryginału, a także z wyłączeniem pełnomocnictw, o których mowa w pkt 11.2., 12.4. i 12.5. SIWZ, które mogą zostać złożone w jednej z form, wskazanych w pkt. 11.2.,12.4. i 12.5. SIWZ) składane: a) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, b) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy;składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
5.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
6. Złożone wraz z ofertą informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji muszą być oddzielone od pozostałej części oferty i umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu prawidłowo oznakowanym: NIE UDOSTĘPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY Z DNIA 16 KWIETNIA 1993 R. O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm.), w sposób umożliwiający Zamawiającemu udostępnienie jawnych elementów oferty innym uczestnikom postępowania.
Zgodnie z art. 8 ust. 3 Ustawy, Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy.
UWAGA! Zgodnie z art. 8 ust. 3 wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Oznacza to, że wraz z ofertą wykonawca będzie musiał uprawdopodobnić, że utajnione dokumenty zawierają informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności (zgodnie z definicją art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji). W przypadku niespełnienia powyższego obowiązku, zastrzeżone dokumenty zostaną przez Zamawiającego odtajnione
7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Część 1: od daty podpisania umowy do 15.11.2016r.;
Część 2: 60 dni od dnia podpisania umowy;
Część 3: 60 dni od dnia podpisania umowy;
Część 4: 60 dni od dnia podpisania umowy.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|