Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Łodzi w ramach realizacji zadań zgłoszonych w ramach Budżetu Obywatelskiego i zadań Rad Osiedli

Data publikacji 2016-07-26
Data zakończenia 2016-08-10 11:00:00
Instytucja Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 159693 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 349221007, 453162131, 452332214, 722630006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres prac obejmuje zaprojektowanie i wprowadzenie zmian w organizacji ruchu
w ramach realizacji zadań zgłoszonych przez mieszkańców Miasta, w szczególności poprzez Budżet Obywatelski i wnioski Rad Osiedli z podziałem na 4 części:

Część 1
Wyznaczenie pasów rowerowych na wybranych ulicach Miasta poprzez wykonanie oznakowania pionowego i oznakowania poziomego grubowarstwowego.

Część 2
Wyznaczenie ronda na skrzyżowaniu ulic: Maratońskiej i Sanitariuszek poprzez wykonanie oznakowania pionowego, oznakowania poziomego grubowarstwowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Część 3
Wyznaczenie śluz rowerowych na wybranych skrzyżowaniach poprzez wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, montażu i podłączenia urządzeń detekcji pojazdów i zmiany programu sygnalizacji.

Część 4
Uspokojenie ruchu na wybranych ulicach poprzez wykonanie oznakowania pionowego
i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie II SIWZ
Opis przedmiotu Zamówienia, Tomie III SIWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Tomie IV SIWZ - Formularz aktu umowy.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie II SIWZ
Opis przedmiotu Zamówienia, Tomie III SIWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Tomie IV SIWZ - Formularz aktu umowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie II SIWZ Opis przedmiotu Zamówienia, Tomie III SIWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Tomie IV SIWZ - Formularz aktu umowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie II SIWZ Opis przedmiotu Zamówienia, Tomie III SIWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Tomie IV SIWZ - Formularz aktu umowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie II SIWZ Opis przedmiotu Zamówienia, Tomie III SIWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Tomie IV SIWZ - Formularz aktu umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
Ulica ul. Piotrkowska 173
Nr domu 173
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-447
Województwo łódzkie
Tel 42 6384959, 6384911
Fax 42 638-49-58
Internet www.zdit.uml.lodz.pl
Regon 47317005200000
E-mail k.wrobel@zdit.uml.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa do udzielania z wolnej ręki zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych do 50% wartości zamówienia podstawowego.
Wadium Zamawiający nie wprowadza obowiązku wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Wiedza 1. Dla części 1: a) w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie: - jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu oznakowania pionowego o wartości 40.000,00 zł brutto; b) w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: - jedno zamówienie polegające na wykonaniu oznakowania poziomego grubowarstwowego o wartości robót m.in. 50.000, 00 zł brutto; 2. Dla części 2: a) w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie: - jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu oznakowania pionowego o wartości oznakowania pionowego m.in. 5.000,00 zł brutto; b) w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: - jedno zamówienie polegające na wykonaniu oznakowania poziomego grubowarstwowego o wartości robót m.in. 5.000,00 zł brutto; 3. Dla części 3: a) w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie: - jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu oznakowania pionowego o wartości oznakowania pionowego m.in. 5.000,00 zł brutto, b) w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: - jedno zamówienie polegające na wykonaniu oznakowania poziomego grubowarstwowego o wartości robót m.in.1.000,00 zł brutto; 4. Dla części 4: w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie: - jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu progów zwalniających i oznakowaniu pionowego o wartości progów zwalniających i oznakowania pionowego m.in.10.000,00 zł brutto. Przez definicję zamówienia - należy rozumieć jedną umowę odpłatną zawieraną między zamawiającym a wykonawcą, których przedmiotem są usługi i dostawy albo roboty budowlane oraz dostawy i usługi. W przypadku składania ofert na poszczególne części dopuszcza się możliwość wykazania tego samego doświadczenia. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Potencjał w szczególności Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: 1.Dla części 1 - 4: a)1 samochodem dostawczym do przewozu ekip, materiałów i sprzętu; 2.Dla części 1 i 2: a) 1 malowarką samojezdną wyposażoną w urządzenie do cyfrowego podziału linii; b) 1 malowarką ręczną; c) 1 frezarką do usuwania zbędnego oznakowania grubowarstwowego Wykonawca składający ofertę na kilka części zamówienia musi spełnić w/w warunki oddzielnie dla każdej części.
Zdolne w szczególności Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej: 1. Dla części 1, 2 i 4 a) 2 osobami przewidzianymi do obsługi malowarek, b) 2 osobami przewidzianymi do wykonania oznakowania pionowego i montażu urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 2. Dla części 3: a) jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru do 1 kV, b) jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1 kV. Dopuszcza się możliwość pełnienia funkcji, o których mowa w pkt 2. a) i b), przez tą samą osobę, w przypadku jeśli posiada odpowiednie uprawnieniai kwalifikacje. Wykonawca składający ofertę na kilka części zamówienia musi spełnić w/w warunki oddzielnie dla każdej części. Świadectwa kwalifikacyjne, o których mowa w pkt 2. powinny być zgodne z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U z 2012, poz. 1059 ze zm.) oraz z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 nr 89 poz. 828 ze zm.). Dopuszcza się ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień z ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65).
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 1. Za najważniejsze roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i złożenia poświadczeń uznaje się roboty niezbędne do wykazania spełnienia warunków określonych w pkt III.3.2) 2. Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie, - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. 3. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 2.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 1. Za główne dostawy i usługi, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i złożenia w/w dowodów uznaje się co najmniej dostawy i usługi niezbędne do oceny spełnienia warunków określonych w pkt III.3.2) 2. Dowodami, o których mowa powyżej są: -poświadczenie; - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. 3. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy i usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 2
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, (wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, potencjale technicznym), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument, z którego będzie jednoznacznie wynikać uprawnienie do dysponowania tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Uwaga: Treść zobowiązania lub innego dokumentu podmiotu trzeciego musi określać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy na zasadach określonych w SIWZ
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 okres gwarancji jakości i rękojmi
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.zdit.uml.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Zarząd Dróg i Transportu, ul.Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, pokój nr 07 (I piętro, lewa oficyna)
Data składania wniosków 10/08/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Centrum Usług Wspólnych, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź (Kancelaria Zarządu Dróg i Transportu)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe dot. III.3) 1. Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert zobowiązany jest wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III.3) oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w pkt. III.3) muszą spełniać wykonawcy łącznie, natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki. Dot. III.4) 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wskazane w pkt. III.4.2), III.4.3) oraz III.4.4) musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być składane łącznie, natomiast oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu, winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców. 5. Forma złożonych dokumentów. 5.1.Dokumenty i oświadczenia (z wyłączeniem: formularza ofertowego,formularza cenowego, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1.SIWZ, pisemnego zobowiązania, o którym mowa w pkt 6.2 i 7.2 SIWZ oraz dokumentów wskazanych w pkt 7.3.4.SIWZ, które mogą zostać złożone wyłącznie pisemnie w formie oryginału, a także z wyłączeniem pełnomocnictw, o których mowa w pkt 11.2., 12.4. i 12.5. SIWZ, które mogą zostać złożone w jednej z form, wskazanych w pkt. 11.2.,12.4. i 12.5. SIWZ) składane: a) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, b) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy;składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 5.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6. Złożone wraz z ofertą informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji muszą być oddzielone od pozostałej części oferty i umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu prawidłowo oznakowanym: NIE UDOSTĘPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY Z DNIA 16 KWIETNIA 1993 R. O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm.), w sposób umożliwiający Zamawiającemu udostępnienie jawnych elementów oferty innym uczestnikom postępowania. Zgodnie z art. 8 ust. 3 Ustawy, Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. UWAGA! Zgodnie z art. 8 ust. 3 wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Oznacza to, że wraz z ofertą wykonawca będzie musiał uprawdopodobnić, że utajnione dokumenty zawierają informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności (zgodnie z definicją art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji). W przypadku niespełnienia powyższego obowiązku, zastrzeżone dokumenty zostaną przez Zamawiającego odtajnione 7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Część 1: od daty podpisania umowy do 15.11.2016r.; Część 2: 60 dni od dnia podpisania umowy; Część 3: 60 dni od dnia podpisania umowy; Część 4: 60 dni od dnia podpisania umowy.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)