Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku

Data publikacji 2016-07-27
Data zakończenia 2016-08-04 10:00:00
Instytucja Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 161767 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002, 301251105, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. 2. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający typ urządzeń, jakimi dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia oraz przewidywane ilości dostaw w czasie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający zawiadamia, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. 3. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera/ wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Ponad to zaproponowany produkt równoważny powinien w sposób poprawny współpracować ze sprzętem i oprogramowaniem urządzeń posiadanych przez Zamawiającego, a jego zastosowanie nie spowoduje konieczności częstszej konserwacji urządzeń (np. czyszczenie wnętrza drukarki spowodowane wysypywaniem się tonera lub wymianę materiałów eksploatacyjnych tj. rolek, wałków itp.) niż przewiduje to producent w instrukcji obsługi oraz realizuje wszelkie funkcje i posiada wszystkie cechy określone w specyfikacji technicznej. Wskaźnik poziomu atramentu drukarki musi prawidłowo współpracować z oryginalnymi lub równoważnymi materiałami eksploatacyjnymi. 4. Przedmiot zamówienia składa się z czterech zestawów: 1) Zestaw I - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku Dokładny opis artykułów składających się na ZESTAW I zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2) Zestaw II - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych finansowana z Państwowego Funduszu Rehabilitacyjnego Osób Niepełnosprawnych dla Działu Rehabilitacji Zawodowej Osób Niepełnosprawnych w MOPR we Włocławku. Dokładny opis artykułów składających się na ZESTAW II zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3) Zestaw III - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Świetlic Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. Dokładny opis artykułów składających się na ZESTAW III zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 4) Zestaw IV - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Klubu Integracji Społecznej. Dokładny opis artykułów składających się na ZESTAW IV zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 5. Wymagania stawiane produktom dostarczanym przez Wykonawcę: 1) Wymaga się, aby produkty dostarczane przez Wykonawcę były fabrycznie nowe. Nie dopuszcza się materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, tj. takich które zostały ponownie napełnione tonerem lub atramentem bez uprzedniego wyczyszczenia oraz wymiany zużytych części na nowe. 2) Wymaga się, aby produkty dostarczone przez Wykonawcę posiadały na opakowaniach zewnętrznych: logo producenta, nazwę (typ, symbol produktu) materiału, termin przydatności do użytku, nazwę urządzenia (drukarki, urządzenia wielofunkcyjnego lub faxu) do którego są przeznaczone, 3) Oferowane produkty nie mogą nosić śladów uszkodzenia, 4) Oferowane produkty nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzenia (drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faxu) oraz jakości wydruku wyszczególnionych w warunkach technicznych producenta urządzenia, 5) Oferowane produkty nie mogą utrudniać współpracy z programem urządzenia monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, 6) Oferowane produkty muszą posiadać wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 7) Oferowane produkty nie mogą w żadnym stopniu naruszać praw patentowych, ani innej własności intelektualnej 8) pojemność / wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów zalecanych przez producenta urządzenia, zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, ISO/IEC 24711 oraz 24712 dla materiałów do drukarek atramentowych (do oferty wymagane jest załączenie stosownych dokumentów - testów). 6. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy tj. do 31.12.2016 r., ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego. 7. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 8. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 9. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 24 miesięcy od dnia dostawy. 10. Wykonawca dostarczy do siedziby zamawiającego zamówione artykuły, swoim transportem, w ciągu 4 dni kalendarzowych od dnia przesłania zamówienia. Miejscem dostaw artykułów składających się na zamówienie jest biuro MOPR we Włocławku przy ul. Ogniowej 8/10. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostaw, o którym mowa w pkt 10. 12. Wielkość każdej dostarczanej partii materiałów będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizacje przedmiotu umowy. 13. Potwierdzeniem dostarczenia materiałów eksploatacyjnych objętych przedmiotem umowy, będzie każdorazowo protokół odbioru, sporządzony przez Wykonawcę. 14. Składanie zamówień dotyczących dostaw będzie możliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mailem), bądź faxu. Zamawiający może zamówić uzupełniającą dostawę doraźną w dniu zamówienia. 15. Oferowane materiały muszą spełniać warunek posiadania odpowiednich standardów i dokumentów gwarancyjnych, które szczegółowo opisane są w załączniku nr 1 do SIWZ. 16. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem odbioru. O terminach odbioru Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie, e-mailem bądź faksem

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku
Ulica ul. Zielony Rynek 11/13
Nr domu 11/13
Miejscowość Włocławek
Kod Pocztowy 87-800
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 054 4116399
Fax 054 4116399
Internet www.mopr.wloclawek.pl
Regon 00587102400000
E-mail zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.bip.mopr.wloclawek.pl
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie do realizowania usług stanowiących przedmiot zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca na potwierdzenie spełniania tego warunku musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (dostawa materiałów eksploatacyjnych tuszy/tonerów) w postaci wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz oferty (załączony wzór druku). 2. Formularz cenowy (załączony wzory druku). 3. Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw (załączony wzór druku) 4. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów). 5. Zaakceptowane Istotne Postanowienia Umowne/projekt umowy (według załączonej propozycji)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) w przypadku zmiany danych adresowych stron Umowy, 2) w przypadku zmiany obowiązującego prawa w zakresie wykonania przedmiotu umowy, 3) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, 4) w przypadku innych okoliczności i zmian nieistotnych, o których wiedza o ich wprowadzeniu do Umowy na etapie postępowania nie wpłynęłaby na krąg podmiotów, ubiegających się o niniejsze zamówienie czy też na wynik postępowania
Kod kryterium B
Kryt 1p 0.7
Kryt 2 Kryterium jakościowe
Kryt 2p 0.3
Adres strony internetowej siwz www.bip.mopr.wloclawek.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Ogniowa 8/10, 87-800 Włocławek (pok. nr 27 - parter lewe skrzydło budynku)
Data składania wniosków 04/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Ogniowa 8/10, 87-800 Włocławek (pok. nr 27 - parter lewe skrzydło budynku)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) Oświadczenie o posiadanych przez artykuły okresach gwarancyjnych. 2) W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia producenta materiału eksploatacyjnego o zgodności wszystkich parametrów z parametrami materiału producenta urządzenia lub materiałami dopuszczonymi przez producenta urządzenia. Wszystkie skutki za prawdziwość tego oświadczenia ponosi Wykonawca 3) Raporty z testów wydajności przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, ISO/IEC 24711 oraz 24712 dla materiałów do drukarek atramentowych
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)