3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kinowego sprzętu cyfrowego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja kina Sokolnia w Kępnie - cyfryzacja.
Budynek kina zlokalizowany jest przy ul. Walki Młodych 5 w Kępnie.
3.2. Szczegółowy zakres robót objętych kontraktem - opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1A doSIWZ).
3.3. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja techniczna dla sprzętu projekcyjnego wymaganego w kinie Sokolnia w Kępnie
Lp. Ilość Nazwa urządzenia
1 1 Kinowy projektor cyfrowy w standardzie DCI 4K
2 1 Odpowiedni serwer kinowy w standardzie DCI
3 1 Procesor wizyjny (skaler) do obsługi sygnałów wizyjnych z innych źródeł
4 1 Odpowiedni obiektyw do projektora cyfrowego umożliwiający projekcje w standardzie DCI w kinie Sokolnia w Kępnie
5 1 Dedykowany komputer lub panel sterujący projektora
6 1 Lampa lub inne źródło światła o odpowiedniej mocy dla projekcji cyfrowych, w tym 3D, dla sali przeznaczonej do cyfryzacji w kinie Sokolnia w Kępnie
7 1 Układ do projekcji 3D
8 192 Okulary do systemu 3D
9 1 Odpowiedni stolik pod zestaw cyfrowy
10 1 Dostawa montaż i szkolenie kinooperatorów
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i sprzętu, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp., pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie z wymaganiami zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 1A do SIWZ.
Specyfikacja techniczna dla sprzętu (nagłośnienie, system centralnego sterowania, mechanika sceny) wymaganego w kinie Sokolnia w Kępnie
Lp. Ilość Nazwa urządzenia
1 1 Ekran elektryczny z powierzchnią do projekcji 3D
2 1 Procesor dźwięku kinowego współpracujący z projektorem
3 3 Zestaw głośnikowy kinowy, kanały L, C, R
4 1 Głośnik basowy (Subwoofer)
5 10 Zestaw głośnikowy efektowy
6 4 Wzmacniacz mocy 2 x 800W/4Ohm
7 4 Wzmacniacz mocy 2 x 475W/4Ohm
8 1 Monitor kontrolno-odsłuchowy
9 4 Wózek metalowy dla głośników L, C, R, SUB
10 1 Szafa rackowa 19 cali, 24U
11 1 Szafa rackowa 19 cali, 32U
12 3 Przyłącze ścienne systemu kinowego
13 2 Przyłącze ścienne systemu nagłośnienia
14 3 Przyłącze podłogowe
15 1 Panel dotykowy przenośny 8 cali
16 1 Jednostka centralna systemu sterowania
17 1 Interfejs komunikacyjny
18 3 Moduł przekaźnikowy
19 1 Oprogramowanie sterujące
20 1 Kurtyna główna
21 1 Silnik trójfazowy o mocy 0.35kW
22 1 System zawieszenia i przesuwu kurtyny głównej
23 1 Lambrekin ekranowy
24 1 kpl Bramki antykradzieżowe do okularów 3D (komplet do zabezpieczenia 2 wyjść z sali kina)
25 1 Zmywarko - suszarka do okularów 3D wraz ze stojakiem i koszami
26 148 Okulary do systemu 3D pasywne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A do SIWZ.
Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie przez Wykonawcę się z budynkiem, w którym realizowane są obecnie roboty budowlane stanowiące przedmiot odrębnego zamówienia. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieuwzględnienia okoliczności w/w, a okoliczności te nie będą mogły stanowić także wystarczającego powodu dla Wykonawcy, aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji (załącznik 4).
UWAGA! Zamawiający informuje, że w miescu dostawy prowadzone są obecnie przez firmę Korporacja BUDONIS Sp. z o.o. Spółka Jawna Kępno, względnie przez jej podwykonawców roboty budowlane związane z wykonywaniem robót w ramach zamówienia pn. Modernizacja kina Sokolnia w Kępnie
Roboty budowlane, wykonywane przez Korporacja BUDONIS Sp. z o.o. Spółka Jawna w Kępnie, zgodnie z umową mają zostać zakończone do dnia 31 października 2016 r.
Zamawiający umożliwi wykonawcom zamierzającym złożyć oferty dokonanie oględzin w miejscu planowanych dostaw oraz zapoznanie się z zakresem robót wykonywanych przez Budonis Sp. z o.o. Spółka Jawna.
3.4. Zamawiający w ramach zadania wymaga dostawy oryginalnego sprzętu, nieużywanego, nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego wyposażenia. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującym przepisem. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowanych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp to na wykonawcy leży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Przedmiot zamówienia winien być dostarczony (w ilości wskazanej przez zamawiającego) do kina Sokolnia w Kępnie.
Wykonawca winien udzielić gwarancji na wykonaną dostawę na minimum okres 24 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego.
Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem instalacji projektora oraz uwzględnić ewentualny mobilny sposób wykorzystywania urządzeń przez zamawiającego w różnych miejscach co wiąże się z łatwą i szybką instalacją, konfiguracją, jak najmniejszym poborem mocy oraz mała masą i wielkością urządzeń , która wpływa na łatwość ich transportu.
Preferowane będą urządzenia nie wymagające dodatkowego systemu wentylacji. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Kępiński Ośrodek Kultury
|
Ulica |
Ul. Sikorskiego 3
|
Nr domu |
3
|
Miejscowość |
Kępno
|
Kod Pocztowy |
63-600
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
62 78 27 128
|
Internet |
www.kok-kepno.org
|
Regon |
30102591000000
|
E-mail |
sekretariat@kok-kepno.org
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Samorządowa instytucja kultury
|
Rodzaj zam inny |
Samorządowa instytucja kultury
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
25/10/2016
|
Wadium |
10.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (wadium słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN)
10.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1/ pieniądzu;
2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3/ gwarancjach bankowych;
4/ gwarancjach ubezpieczeniowych;
5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.).
10.3. Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu.
10.4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
3) kwotę gwarancji,
4) termin ważności gwarancji,
5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy; lub
c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa a art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10.5. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy: w Banku Zachodnim WBK S.A.. Oddział w Kępnie nr 86 1090 1144 0000 0001 1112 2158
UWAGA: Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy.
10.6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na zamawiającego.
10.7. Wadium wnoszone w jednej z form opisanych w pkt. 10.2.2)-5) SIWZ należy złożyć w oryginale, na adres podany do składania ofert najpóźniej w terminie składania ofert, zgodnie z pkt. 15.1 SIWZ, w osobnej kopercie oznaczonej według zapisów pkt. 15.3 SIWZ, z dopiskiem WADIUM. Za skuteczne wniesienie wadium w jednej z form opisanych w pkt. 10.2.2)-5) SIWZ Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie składania Ofert znajdować się będzie w siedzibie Zamawiającego.
10.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych
w art. 46 ust 1- 2 i 4.
10.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie według zapisów punktu 9.1. SIWZ.
|
Wiedza |
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował minimum 2 dostawy wraz z montażem sprzętu audiowizualnego o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Jako jedną dostawę należy traktować zrealizowany zakres rzeczowy na podstawie jednorazowej umowy zawartej bezpośrednio pomiędzy wykonawcą a zamawiającym.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie);
Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według zapisów punktu 9.1. niniejszej SIWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia
|
Potencjał |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie według zapisów punktu 9.1. SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia, w zakresie niezbędnym, warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, iż dysponuje 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie serwisowania oferowanego projektora w standardzie DCI, potwierdzone ważnym dokumentem wydanym przez producenta projektora lub autoryzowany serwis producenta projektora.
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie według zapisów punktu 9.1. SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie według zapisów punktu 9.1. SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
karty katalogowe oferowanych urządzeń
|
Inne dokumenty |
Do Oferty należy załączyć wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia:
1) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, sporządzone według treści wzoru Załącznik nr 8 do SIWZ; (jeżeli dotyczy)
2) informacja o części zamówienia powierzonych podwykonawcom na podstawie art. 26 ust. 2b - załącznik nr 10 do SIWZ (jeżeli dotyczy)
3) informacja o części zamówienia powierzonych podwykonawcom - załącznik nr 11 do SIWZ (jeżeli dotyczy)
4) informacja Wykonawcy dotycząca powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku VAT (załącznik nr 12 do SIWZ)
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez notariusza);
Wykonawca, pod rygorem stwierdzenia uchylania się od podpisania umowy, przed podpisaniem Umowy przedłoży:
a) dokument lub dokumenty potwierdzające prawo osób składających podpis pod umową do występowania w imieniu Wykonawcy i dokonywania w jego imieniu składania oświadczenia woli (pełnomocnictwo, wypis z rejestru lub centralnej ewidencji);
b) potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) opłacona polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę odpowiadającą wartości kontraktu
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
96
|
Kryt 2 |
okres gwarancji
|
Kryt 2p |
4
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.kepno.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta i Gminy w Kępnie
ul. Ratuszowa 1
63-600 Kępno
|
Data składania wniosków |
04/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Miasta i Gminy w Kępnie - SEKRETARIAT
ul. Ratuszowa 1
63-600 Kępno
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Z zastrzeżeniem postanowień ustępów 2, 3 i 6 niniejszego rozdziału niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano
wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszczalne są jednak za zgodą Zamawiającego istotne zmiany zawartej umowy, pod
warunkiem, że dotyczą choćby jednej z kwestii określonych w ustępie 3 niniejszego rozdziału.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2, mogą dotyczyć:
1) podwyższenia jakości,
2) zmiany w kolejności i terminach wykonywania dostawy lub montażu.
4. Jeżeli zmiany, o których mowa w ust. 3, wymagają zmiany dokumentacji przedstawia projekt zawierający opis proponowanych zmian.
5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:
1) opis propozycji zmiany umowy,
2) uzasadnienie zmiany umowy,
3) obliczenie kosztów zmiany,
4) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy.
6. Zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą zostać dokonane, jeżeli za ich wprowadzeniem przemawia choćby jedna z niżej wymienionych okoliczności:
1) obniżeniekosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu,
2) poprawa wartości lub podniesienia sprawności urządzeń,
3) zmiana obowiązujących przepisów,
4) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu,
6) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego lub innego wykonawcę zatrudnionego przez Zamawiającego,
7) siła wyższa.
7. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania umowy jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę, w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.
8. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 3, wymaga podpisania aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
|