Przebudowa wraz z rozbudową instalacji elektrycznej i audiowizualnej Sali nr 2 w budynku Ratusza, Plac Łokietka 1 w Lublinie

Data publikacji 2016-07-27
Data zakończenia 2016-08-11 10:30:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 164633 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453000000, 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przebudowa wraz z rozbudową instalacji elektrycznej i audiowizualnej, w tym w branży elektrycznej:
1.1. wykonanie instalacji zasilania i sterowania,
1.2. rozbudowa instalacji logicznej Ethernet,
1.3. wykonanie instalacji audio-video,
1.4. wykonanie sprawdzeń i pomiarów nowych instalacji.
2. dostawa, montaż, uruchomienie i testy urządzeń,
3. asysta techniczna

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lublin
Ulica Pl. Króla Władysława Łokietka 1
Nr domu 1
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-109
Województwo lubelskie
Tel 81 4663000
Fax 81 4663001
Internet www.bip.lublin.eu
Regon 43101951400000
E-mail zamowienia@um.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 40
Wadium Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Wiedza Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej instalacji multimedialnej/audiowizualnej o wartości 100 000 zł brutto (dla robót rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 100 000 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) przy czym jako instalacja multimedialna/audiowizualna Zamawiający rozumie taką w skład której wchodził montaż i uruchomienie minimum dwóch projektorów
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 1. Wykaz winien wskazywać wykonanie wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej instalacji multimedialnej/audiowizualnej o wartości 100 000 zł brutto (dla robót rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 100 000 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) przy czym jako instalacja multimedialna/audiowizualna Zamawiający rozumie taką w skład której wchodził montaż i uruchomienie minimum dwóch projektorów. 2. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie oraz wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej instalacji multimedialnej/audiowizualnej o wartości 100 000 zł brutto (dla robót rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 100 000 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) przy czym jako instalacja multimedialna/audiowizualna Zamawiający rozumie taką w skład której wchodził montaż i uruchomienie minimum dwóch projektorów
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 4. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 5. Dokument, wymagany w pkt 4 winien określać w szczególności: 5.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 5.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 5.3. charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 5.4. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1)zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, 2)zmiana materiałów budowlanych, urządzeń lub technologii wykonania, w przypadku: a)niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, lub wycofania z rynku tych materiałów lub urządzeń, b)pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów wykonania lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c)pojawienia się nowszej technologii wykonania, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji lub kosztów wykonania umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, d)konieczności zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych wcześniej rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, e)podyktowane to będzie usprawnieniem procesu budowy lub zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie lub zmianą przepisów prawa, 3)zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: a)gdy zachowanie pierwotnie określonego terminu nie leży w interesie publicznym, b)działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, c)konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, d)konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, e)konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, f) konieczności zmiany finansowania i/lub harmonogramem robót, g)błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie wymaga zmian lub poprawek naniesionych i zaakceptowanych przez projektanta, 4)zmniejszenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zmniejszenia jego zakresu w razie zaistnienia sytuacji, o której mowa w pkt 1), 5)zmiana kosztorysu ofertowego robót wewnętrznych w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w razie zaistnienia sytuacji, o której mowa w pkt 1) i odpowiednio do pkt 4), 6)zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto. 2.Zmiany umowy dopuszczalne są na następujących warunkach: 1)ad pkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego, 2)ad pkt 2) - zamiana na inne materiały lub urządzenia posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia, 3) ad pkt 3) - zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: lit. a) - o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu publicznego, lit. b) - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit. c) - o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, lit. d) - o okres niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień, lit. e) - o okres niezbędny do wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, lit. f) - w zakresie wynikającym ze zmian w planie finansowym Zamawiającego (budżetu Miasta) lub zmian w potrzebach Zamawiającego w zakresie jego uzasadnionego interesu, lit. g) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, lit. h) - o okres niezbędny do uzgodnienia i naniesienia zmian lub poprawek przez projektanta, oraz okres niezbędny do wykonania robót będących konsekwencją wprowadzonych zmian lub poprawek, 4) ad pkt 4) - wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy kwotą ryczałtową, zostanie odpowiednio zmniejszone na podstawie wyliczenia wartości zmniejszonego zakresu zamówienia dokonanego na podstawie protokołu zaawansowania robót i kosztorysu ofertowego robót wewnętrznych lub zewnętrznych, 5)ad pkt 5) - zmiana kosztorysu ofertowego robót wewnętrznych lub zewnętrznych nastąpi z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia, 6)ad pkt 6) - stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres realizacji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bip.lublin.eu
Adres uzyskania siwz Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8 po dokonaniu wpłaty 10,00 zł w kasie UM Lublin ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (10 zł + koszt przesyłki)
Data składania wniosków 11/08/2016
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1. W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Jarosław Buczek - Wydział Informatyki i Telekomunikacji Urzędu Miasta Lublin, ul. Okopowa 11, telefon 81 466 11 00. 2. W zakresie procedury: p. Paweł Patyra - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8, telefon 81 466 30 16
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)