Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie
|
Ulica |
ul. Mazowiecka
|
Nr domu |
14
|
Miejscowość |
Szczecin
|
Kod Pocztowy |
70526
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
91 888 42 31
|
Fax |
91 888 42 33
|
Email |
dz_tech@pogotowie999.szczecin.pl
|
Adres strony url |
www.999.szczecin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.999.szczecin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.999.szczecin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie ul. Mazowiecka 14, 70-526 Szczecin
|
Numer referencyjny |
13/2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
14
|
Szacunkowa wart zam calosc |
203252.05
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał w sposób należyty minimum dwie dostawy o wartości nie mniejszej niż 200000,00 zł brutto każda, obejmujące swoim zakresem dostawy zestawów komputerowych
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
2) Wykaz głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór stanowiący załącznik do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty standardową ogólnodostępną dokumentację produktu producenta zestawu pozwalającą zweryfikować zgodność zaoferowanych produktów z wymaganiami oraz wskazać jej źródło – link do strony. Dopuszcza się dokumentację w języku angielskim.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania w terminie 5 dni roboczych od pisemnego wezwania Wykonawcy, co do oferty którego powstaną wątpliwości, co do faktycznego spełniania wymagań SIWZ i OPZ do przekazania 1 zestawu komputerowego celem bezpośredniej weryfikacji deklarowanych parametrów z rzeczywistymi lub potwierdzenie spełnienia wymagań będzie niemożliwe na podstawie dołączonej dokumentacji. Konfiguracja Zestawu musi odpowiadać swoją konfiguracji oferowanej. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony zestaw nie spełnia wymagań SIWZ i OPZ oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. aktualnego Certyfikatu ISO9001:2008 lub równoważnego dla Producenta zestawów komputerowych wydanego przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
2. aktualnego Certyfikatu ISO14001:2004 lub równoważnego dla Producenta zestawów komputerowych wydanego przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
3. Deklaracja zgodności CE – dla monitora oraz jednostki centralnej komputera
4. potwierdzenie spełnienia wymogów normy Energy Star 6.0 dla monitora oraz jednostki centralnej komputera, Wymagany wpis dotyczący oferowanego monitora i komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej
5. potwierdzenie spełnienia wymogów normy EPEAT Gold dla monitora oraz jednostki centralnej komputera
6. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram - (załączyć do oferty)
7. Zamawiający zastrzega sobie, że w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testów Wykonawca może zostać wezwany do dostarczenia Zamawiającemu oprogramowania testującego, komputera do testów oraz dokładny opis metodyki przeprowadzonego testu wraz z wynikami w celu ich sprawdzenia w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. W przypadku niedostarczenia ww. w wyznaczonym terminie, lub dostarczenia komputera niezgodnego z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ, lub jeśli testy przeprowadzone przez Zamawiającego na dostarczonym komputerze nie potwierdzą spełnienia przez oferowany komputer wymagań minimalnych, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy PZP, jako niezgodną z SIWZ. Wraz ze sprzętem przekazanym Zamawiającemu do testów powinna zostać dostarczona dokumentacja techniczna i dokładny spis elementów składowych sprzętu, dokumentacji i załączonych płyt CD/DVD - spis ten stanowić będzie jednocześnie protokół przekazania.
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000,00zł .
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wnosi w formach określonych w art. 45 ust 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) pieniądzu ,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( dz. U. z 2007 nr 42 ,poz. 275 z 2008 r , Nr 116 poz. 730 i 732 i nr 227 ,poz. 1505 oraz z 2010 roku nr 96 poz.620 )
f) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego .
Dane do przelewu: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie
Ul. Mazowiecka 14, 70-526 Szczecin Bank PEKAO S.A I O Szczecin
Numer konta: 55124038131111000043807381
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Nie
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
22/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|