"Opieka techniczna programów komputerowych wykorzystywanych w ramach Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej, Miasto Dąbrowa Górnicza".

Data publikacji 2016-12-09
Data zakończenia 2016-12-19 08:30:00
Instytucja Gmina Dąbrowa Górnicza
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania,
  • Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 363437 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722600005, 722610002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na
podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej
209.000,00 EUR 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa określona jako Opieka Techniczna, obejmująca: a. Dostawę rocznej aktualizacji licencji
oraz serwis i opiekę warstwy aplikacyjnej systemu MSIP przez okres od dnia 1.01.2017 do dnia 31.12.2017 na produkty pakietu Skyline Globe
Basic Solution 10 Urs, tj. TerraExplorer Pro, TerraDeveloper Extension, TerraExplorer Plus, TerraGate, SkylineGlobe Web Application, GeoMedia
Smart Client Avantage, Geospatial SDI ONE, GeoMedia Pro, GeoMedia Essentials, GeoMedia Pro CC, GeoMedia WebMap Essentials WORKGROUP,
Geospatial Portal ONE, Oracle Standard Edition One, ERDAS Imagine, b. Modyfikację, konfigurację oraz aktualizację systemu(wszystkich
podsystemów) i składających się na niego aplikacji, c. Migrację systemu Kataster OnLine i aplikacji systemu MSIP na nowe środowisko: serwer
bazodanowy, serwer aplikacyjny, serwery wirtualne dedykowane pod usługi. d. Dostosowanie systemu do nowych wymogów przepisów prawa,
także wówczas, gdy wiąże się to ze zwiększeniem funkcjonalności systemu, bądź poszczególnych podsystemów lub modułów, e. Świadczenie
usług konsultacyjnych dla użytkowników systemu drogą telefoniczną, za pośrednictwem internetowych formularzy zgłoszeń oraz pod
wydzielonym adresem e-mail, f. Świadczenie usług konsultacyjnych dla administratora w zakresie obsługi technicznej i użytkowej
oprogramowania, g. Wizyty konsultanta w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej w ustalonym wcześniej terminie, h. Udzielenie
pomocy merytorycznej w obsłudze systemu, jak również techniczne wsparcie w systemach losowych (np. zniszczenie programów, zbiorów
danych, itp.), i. Wprowadzanie zmian i rozszerzeń systemu o funkcjonalności wykraczające poza zrealizowane w ramach zamówienia, w oparciu o
oszacowaną przez Wykonawcę czasochłonność i wynegocjowaną stawkę za roboczogodzinę pracy konsultanta/programisty – po wcześniejszym
zaakceptowaniu kosztorysu przez zamawiającego, j. Konfigurację i modyfikację portalu „Miejski System Informacji Przestrzennej, Miasto Dąbrowa
Górnicza”, przy czym konfiguracja i modyfikacja nie będzie wykraczać poza produkty objęte świadczoną opieką techniczną. Szczegółowe warunki
i zakres przedmiotu zamówienia określa Załączniku Nr 6 do SIWZ „WARUNKI OPIEKI TECHNICZNEJ”.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Gmina Dąbrowa Górnicza
Ulica ul. Graniczna
Nr domu 21
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Kod Pocztowy 41300
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 322 956 700
Fax 32 2625032, 2956700
Email zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl
Adres strony url www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Regon 27625531200000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Graniczna 21, Wydział Geodezji i Kartografii. Stanowisko 13
Numer referencyjny ZP.WGK.271.4.72.2016
Rodz zam U
Okres2c 01/01/201731/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zakres usług polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług, co w zamówieniu podstawowym i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, który został uszczegółowiony w załączniku nr 6 do SIWZ. Warunki świadczenia przyszłej usługi będącej przedmiotem rokowań z Wykonawcą będą obejmowały wymagania nie gorsze niż ustalone względem zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje, iż wartość tych usług może wynieść maksymalnie do 50 % wartości zamówienia podstawowego. 4.2.3. Zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp zostanie udzielone na warunkach określonych w ustawie Pzp w trybie zamówienia z wolnej ręki. Wykonawca przystąpi do wykonania usługi wyłącznie po zawarciu umowy pod warunkiem zaistnienia przesłanek o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp. Przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego objętego protokołem konieczności, bez uprzedniego zawarcia umowy z Zamawiającym nie uprawnia Wykonawcy do żądania od Zamawiającego zapłaty wynagrodzenia za wykonanie/ częściowe wykonanie usług
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga oświadczeń ani dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga oświadczeń ani dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp
Inne dokumenty niewymienione Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d)czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę, której wskazane zdolności dotyczą.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga oświadczeń ani dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany terminu wykonywania zamówienia na skutek wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b) zmiany stawki podatku VAT: -w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT wartość wynagrodzenia brutto nie może być wyższa niż zadeklarowana w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy. - w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT wartość wynagrodzenia brutto zostanie odpowiednio pomniejszona w odniesieniu do wynagrodzenia zadeklarowanego w ofercie. c) zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy. 3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 4. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 50
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 19/12/2016
Godzina składania wniosków 8:30
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 niniejszej SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9. W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: a)w pkt. 9.2.1., 9.2.2. SIWZ należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b)w pkt. 9.3. SIWZ Wykonawcy składają łącznie; c)w pkt. 9.1.1. SIWZ wszyscy Wykonawcy składają odrębnie Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3. Uszczegółowienie sekcji IV. 2.2) Serwis będzie oceniany następująco: a) Liczba wizyt serwisowych w okresie realizacji opieki technicznej, przy czym pojedyncza wizyta serwisowa nie może trwać krócej niż 5 godzin: liczba wizyt - 0 = 0 pkt.; liczba wizyt - 1 = 10 pkt.; liczba wizyt - 2 = 20 pkt.; liczba wizyt - 3 = 30 pkt.; liczba wizyt - 4 = 40 pkt.; liczba wizyt 5 i więcej = 50 pkt. b) System pomocy technicznej świadczonej drogą telefoniczną umożliwia równoległą obsługę więcej niż jednego zgłoszenia: Liczba zgłoszeń obsługiwanych telefonicznie równolegle - 1 = 0 pkt.; Liczba zgłoszeń obsługiwanych telefonicznie równolegle - 2 = 20 pkt.; Liczba zgłoszeń obsługiwanych telefonicznie równolegle - 3 = 30 pkt.; Liczba zgłoszeń obsługiwanych telefonicznie równolegle - 4 = 40 pkt.; Liczba zgłoszeń obsługiwanych telefonicznie równolegle - 5 i więcej = 50 pkt.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)