1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na
podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej
209.000,00 EUR 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa określona jako Opieka Techniczna, obejmująca: a. Dostawę rocznej aktualizacji licencji
oraz serwis i opiekę warstwy aplikacyjnej systemu MSIP przez okres od dnia 1.01.2017 do dnia 31.12.2017 na produkty pakietu Skyline Globe
Basic Solution 10 Urs, tj. TerraExplorer Pro, TerraDeveloper Extension, TerraExplorer Plus, TerraGate, SkylineGlobe Web Application, GeoMedia
Smart Client Avantage, Geospatial SDI ONE, GeoMedia Pro, GeoMedia Essentials, GeoMedia Pro CC, GeoMedia WebMap Essentials WORKGROUP,
Geospatial Portal ONE, Oracle Standard Edition One, ERDAS Imagine, b. Modyfikację, konfigurację oraz aktualizację systemu(wszystkich
podsystemów) i składających się na niego aplikacji, c. Migrację systemu Kataster OnLine i aplikacji systemu MSIP na nowe środowisko: serwer
bazodanowy, serwer aplikacyjny, serwery wirtualne dedykowane pod usługi. d. Dostosowanie systemu do nowych wymogów przepisów prawa,
także wówczas, gdy wiąże się to ze zwiększeniem funkcjonalności systemu, bądź poszczególnych podsystemów lub modułów, e. Świadczenie
usług konsultacyjnych dla użytkowników systemu drogą telefoniczną, za pośrednictwem internetowych formularzy zgłoszeń oraz pod
wydzielonym adresem e-mail, f. Świadczenie usług konsultacyjnych dla administratora w zakresie obsługi technicznej i użytkowej
oprogramowania, g. Wizyty konsultanta w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej w ustalonym wcześniej terminie, h. Udzielenie
pomocy merytorycznej w obsłudze systemu, jak również techniczne wsparcie w systemach losowych (np. zniszczenie programów, zbiorów
danych, itp.), i. Wprowadzanie zmian i rozszerzeń systemu o funkcjonalności wykraczające poza zrealizowane w ramach zamówienia, w oparciu o
oszacowaną przez Wykonawcę czasochłonność i wynegocjowaną stawkę za roboczogodzinę pracy konsultanta/programisty – po wcześniejszym
zaakceptowaniu kosztorysu przez zamawiającego, j. Konfigurację i modyfikację portalu „Miejski System Informacji Przestrzennej, Miasto Dąbrowa
Górnicza”, przy czym konfiguracja i modyfikacja nie będzie wykraczać poza produkty objęte świadczoną opieką techniczną. Szczegółowe warunki
i zakres przedmiotu zamówienia określa Załączniku Nr 6 do SIWZ „WARUNKI OPIEKI TECHNICZNEJ”. |
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Gmina Dąbrowa Górnicza
|
Ulica |
ul. Graniczna
|
Nr domu |
21
|
Miejscowość |
Dąbrowa Górnicza
|
Kod Pocztowy |
41300
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
322 956 700
|
Fax |
32 2625032, 2956700
|
Email |
zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl
|
Adres strony url |
www.bip.dabrowa-gornicza.pl
|
Regon |
27625531200000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.dabrowa-gornicza.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Graniczna 21, Wydział Geodezji i Kartografii. Stanowisko 13
|
Numer referencyjny |
ZP.WGK.271.4.72.2016
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
01/01/201731/12/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub
w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zakres usług polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług, co w zamówieniu podstawowym i zgodnych z
przedmiotem zamówienia podstawowego, który został uszczegółowiony w załączniku nr 6 do SIWZ. Warunki świadczenia przyszłej usługi
będącej przedmiotem rokowań z Wykonawcą będą obejmowały wymagania nie gorsze niż ustalone względem zamówienia
podstawowego. Zamawiający przewiduje, iż wartość tych usług może wynieść maksymalnie do 50 % wartości zamówienia podstawowego. 4.2.3.
Zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp zostanie udzielone na warunkach określonych w ustawie Pzp w trybie zamówienia
z wolnej ręki. Wykonawca przystąpi do wykonania usługi wyłącznie po zawarciu umowy pod warunkiem zaistnienia przesłanek o których mowa w
art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp. Przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego objętego protokołem konieczności, bez
uprzedniego zawarcia umowy z Zamawiającym nie uprawnia Wykonawcy do żądania od Zamawiającego zapłaty wynagrodzenia za wykonanie/
częściowe wykonanie usług
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga oświadczeń ani dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy
Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga oświadczeń ani dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy
Pzp
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Pełnomocnictwo do
reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do
reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez
notariusza. 3. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: a)zakres
dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy
wykonywaniu zamówienia publicznego, c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d)czy podmiot,
na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę, której wskazane zdolności dotyczą.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga oświadczeń ani dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy
Pzp.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której
dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany terminu wykonywania zamówienia na skutek wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa”
oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość
wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b) zmiany stawki podatku VAT: -w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT wartość
wynagrodzenia brutto nie może być wyższa niż zadeklarowana w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy. - w przypadku zmniejszenia
stawki podatku VAT wartość wynagrodzenia brutto zostanie odpowiednio pomniejszona w odniesieniu do wynagrodzenia zadeklarowanego w
ofercie. c) zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy. 3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy
zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 4. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez
obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Zmiana do umowy w
sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
50
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
19/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
8:30
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 niniejszej SIWZ oraz złożyć dokumenty i
oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9. W przypadku, Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: a)w pkt. 9.2.1., 9.2.2. SIWZ należy przedłożyć odrębnie dla każdego z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b)w pkt. 9.3. SIWZ Wykonawcy składają łącznie; c)w pkt. 9.1.1. SIWZ wszyscy
Wykonawcy składają odrębnie Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo
reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie
wyłącznie z Pełnomocnikiem. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana,
Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3.
Uszczegółowienie sekcji IV. 2.2) Serwis będzie oceniany następująco: a) Liczba wizyt serwisowych w okresie realizacji opieki technicznej, przy
czym pojedyncza wizyta serwisowa nie może trwać krócej niż 5 godzin: liczba wizyt - 0 = 0 pkt.; liczba wizyt - 1 = 10 pkt.; liczba wizyt - 2 = 20
pkt.; liczba wizyt - 3 = 30 pkt.; liczba wizyt - 4 = 40 pkt.; liczba wizyt 5 i więcej = 50 pkt. b) System pomocy technicznej świadczonej drogą
telefoniczną umożliwia równoległą obsługę więcej niż jednego zgłoszenia: Liczba zgłoszeń obsługiwanych telefonicznie równolegle - 1 = 0 pkt.;
Liczba zgłoszeń obsługiwanych telefonicznie równolegle - 2 = 20 pkt.; Liczba zgłoszeń obsługiwanych telefonicznie równolegle - 3 = 30 pkt.;
Liczba zgłoszeń obsługiwanych telefonicznie równolegle - 4 = 40 pkt.; Liczba zgłoszeń obsługiwanych telefonicznie równolegle - 5 i więcej = 50
pkt.
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|