Dostawa wyposażenia (laptopów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania komputerowego) do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie

Data publikacji 2016-12-12
Data zakończenia 2016-12-20 12:00:00
Instytucja Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 365005 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 486200000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia (laptopów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania komputerowego) do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie,
Wartość zamówienia: poniżej kwot określonych na podstawie przepisów art. 11 ust 8 Pzp.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie:
Część I – Laptop 13,3’’ – 1 szt., Laptop 15,6’’ – 2 szt. i mysz komputerowa – 3 szt.
30213100-6 Komputery przenośne, 48620000-0 Systemy operacyjne,
30237410-6 Myszka komputerowa
Część II – Laptop z oprogramowaniem i stacją dokującą – 1 szt.
30213100-6 Komputery przenośne, 48620000-0 Systemy operacyjne, 30237120-6 Porty komputerowe, 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
Część III – Akcesoria komputerowe
30237200-1 Akcesoria komputerowe, 30234100-9 Dysk magnetyczny, 30237132-3 Interfejs USB, 30237280-5 Akcesoria zasilające, 30237120-6 Porty komputerowe, 32420000-3 Urządzenia sieciowe, 30231310-3 Wyświetlacze płaskie, 30237410-6 Myszka komputerowa, 30237460-1 Klawiatury komputerowe
Część IV – Oprogramowanie – 2 szt.
48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
Część – V – Ploter – 1 szt.
30232140-7 Plotery

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część I), Załącznik nr 1B - Opis przedmiotu zamówienia
(część II) do SIWZ, Załącznik nr 1C do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część III), Załącznik nr 1D - Opis przedmiotu zamówienia (część IV) do SIWZ i Załącznik nr 1E - Opis przedmiotu zamówienia (część V) do SIWZ.

Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Zamawiający wymaga dostawy sprzętu fabrycznie nowego, nieuszkodzonego,
nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego o gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich.
Warunki gwarancji i serwisu nie mogą być gorsze od warunków gwarancji i serwisu producenta oferowanego sprzętu.
Rozwiązania równoważne:
1)Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, aprobaty lub specyfikacje techniczne należy rozumieć je tylko jako przykładowe, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne.
2)Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym
w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 1A, 1B, 1C, 1D
i 1E do SIWZ oraz Zestawieniu wymaganych parametrów użytkowych stanowiących załącznik nr 6A, 6B, 6C, 6D i 6E do SIWZ, których standardy, parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ.
3)Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenta mają na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
4)Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać,
że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
5)W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy.

Numeracja zgodna z SIWZ:
7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na urządzenie objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum :
• część I: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ
• część II: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ
• część III: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ
• część IV: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ
• część V: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E do SIWZ

8. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg niżej podanego podziału:
9.1. Część I – Laptop 13,3’’ – 1 szt., Laptop 15,6’’ – 2 szt. i mysz komputerowa – 3 szt.
9.2. Część II – Laptop z oprogramowaniem i stacją dokującą – 1 szt.
9.3. Część III – Akcesoria komputerowe
9.4. Część IV – Oprogramowanie – 2 szt.
9.5. Część – V – Ploter – 1 szt.
10. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (ofert częściowych).
11. Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części winien podać w ofercie warunki wykonania każdej części zamówienia oddzielnie.
12. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia:
1) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
2) Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań określonych w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp.
7) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3b
i art. 29 ust.4 Pzp.
8) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Informację w tym zakresie należy umieścić na formularzu ofertowym ( załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku braku wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi Wykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.




Opis

Część I – Laptop 13,3’’ – 1 szt., Laptop 15,6’’ – 2 szt. i mysz komputerowa – 3 szt.
Źródło finansowania: Projekt finansowany z budżetu Komisji Europejskiej w ramach programu ramowego Horyzont 2020 pt. „Interaktywna ocena jakości gleb w Europie i Chinach w produkcji rolniczej i trwałości środowiska, iSQAPER

1.1 Laptop 13,3 cala - 1 sztuka
Nazwa podzespołu / parametry: Opis minimalnych wymagań:
Rodzaj laptopa Wysoko wydajny ultrabook 13,3 cala
Procesor Procesor taktowany zegarem co najmniej 2 GHz, pamięci cache 3 MB lub równoważny procesor klasy x86 zapewniający spełnienie poniższych kryteriów wydajności:
- wydajność całego oferowanego systemu komputerowego min. 961 pkt w teście BAPCo SYSMark 2014. Test SYSMark 2014 Results powinien być wykonany w konfiguracji całego laptopa identycznej z wymaganą oraz przy rozdzielczości ekranu co najmniej 1366 x 768 pikseli i innymi ustawieniami zgodnymi z zaleceniami producenta testu.
Pamięć RAM 8 GB
Dysk twardy Dysk twardy zbudowany w oparciu o pamięć flash co najmniej 256 GB
Karta graficzna Grafika zintegrowana z procesorem ze wsparciem dla DirectX 12
Typ ekranu 13,3 cala, 1920 x 1080 (FullHD), matowy
Interfejsy komunikacyjne Wi-Fi 802.11b/g/n/ac, Bluetooth,
Złącza Wyjścia: micro HDMI, 3 USB, zintegrowana kamera internetowa, czytnik kart pamięci SD
Wymiary Waga max 1,5 kg
Praca na baterii 7 h (tryb zrównoważony)
System operacyjny Zainstalowany stabilny 64 bitowy system operacyjny w języku polskim, zainstalowany na sprzęcie komputerowym objętym przedmiotem zamówienia, posiadający graficzny interfejs użytkownika, natywną obsługę systemu plików NTFS.
Gwarancja 24 miesiące
Kryterium jakościowe:
System operacyjny - aktualizacje do najnowszego systemu operacyjnego w języku polskim, w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii ActiveDirectory, zcentralizowane zarządzanie poprogramowaniem i konfigurację systemu w technologii Group Policy. – kryterium oceny

1.2 Laptop 15,6” - 2 sztuki
Nazwa podzespołu / parametry: Opis minimalnych wymagań:
Procesor Procesor taktowany zegarem co najmniej 2,5GHz, pamięci cache 3 MB lub równoważny procesor klasy x86
Pamięć RAM 16 GB
Dysk twardy Zbudowany w oparciu o pamięć flash co najmniej SSD 240GB M.2 zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii bez dodatkowych nośników.
Drugi dysk 1000 GB SATA wewnętrzny w laptopie
Karta graficzna Grafika z linii kart dedykowanych do laptopów powinna osiągać w teście wydajności PassMark Performance Test co najmniej wyniki 1200 punktów w G3D Mark High End Videocards (wynik na dzień 10.11.2016 r.)
Typ ekranu 15,6 cala, 1920 x 1080 (FullHD), matowy
Interfejsy komunikacyjne Wi-Fi 802.11 b/g/n, Bluetooth, LAN 1Gb
Złącza Wyjścia: HDMI, 4 USB (3 USB 3.0; 1 USB 2.0), zintegrowana kamera internetowa, czytnik kart pamięci SD
Wymiary Waga max 2 kg
Praca na baterii 4 h
System operacyjny Zainstalowany stabilny system operacyjny w języku polskim, zainstalowany na sprzęcie komputerowym objętym przedmiotem zamówienia, w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii ActiveDirectory, zcentralizowane zarządzanie oprogramowaniem i konfigurację systemu w technologii Group Policy.
Gwarancja 36 miesięcy
Kryterium jakościowe:
Gwarancja- gwarancja typu on-site Next Business Day (naprawa uszkodzonego sprzętu komputerowe przez autoryzowany serwis następnego dnia roboczego u klienta) – kryterium oceny
30237410-6 Myszka komputerowa

1.3 Mysz komputerowa - 3 sztuki
Opis Bezprzewodowa, laserowa (zawansowana technologia łączności bezprzewodowej 2,4 GHz), odbiornik nano USB, 6 przycisków, 1 rolka, rozdzielczość czujnika -1000 dpi, Praca na każdej powierzchni (szkło), wyłącznik – wygodny, przesuwany kciukiem, możliwość zdefiniowania różnego działania myszki w różnych programach.
Gwarancja 24 miesiące
Kryteria jakościowe:
Gwarancja - rozszerzenie gwarancji kryterium oceny
Część II – Laptop z oprogramowaniem i stacją dokującą – 1 szt.
Źródło finansowania: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Regionalny Punkt Kontaktowy

30213100-6 Komputery przenośne, 48620000-0 Systemy operacyjne, 30237120-6 Porty komputerowe, 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

2.1 Laptop 14 cali - 1 sztuka
Nazwa podzespołu / parametry: Opis minimalnych wymagań:
Rodzaj laptopa Wysoko wydajny laptop 14 cali
Procesor Procesor taktowany zegarem co najmniej 2 GHz, pamięci cache 3 MB lub równoważny procesor klasy x86 zapewniający spełnienie poniższych kryteriów wydajności:
- wydajność całego oferowanego systemu komputerowego min. 862 pkt w teście BAPCo SYSMark 2014. Test SYSMark 2014 Results powinien być wykonany w konfiguracji całego laptopa identycznej z wymaganą oraz przy rozdzielczości ekranu co najmniej 1366 x 768 pikseli i innymi ustawieniami zgodnymi z zaleceniami producenta testu.
Pamięć RAM 12 GB
Dysk twardy Dysk twardy zbudowany w oparciu o pamięć flash co najmniej 256 GB
Karta graficzna Grafika zintegrowana z procesorem ze wsparciem dla DirectX 12
Typ ekranu 14 cali, 1920 x 1080 (FullHD), matowy
Interfejsy komunikacyjne Wi-Fi 802.11b/g/n/ac, Bluetooth,
Złącza Wyjścia: micro HDMI, DisplayPort, 3 USB, zintegrowana kamera internetowa, czytnik kart pamięci SD, złącze stacji dokującej
Wymiary Waga max 1,5 kg
Praca na baterii 8 h
System operacyjny Zainstalowany stabilny system operacyjny w języku polskim, zainstalowany na sprzęcie komputerowym objętym przedmiotem zamówienia, w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii ActiveDirectory, zcentralizowane zarządzanie oprogramowaniem i konfigurację systemu w technologii Group Policy.
Gwarancja 24 miesiące
Kryteria jakościowe:
1. Karta graficzna - dedykowany drugi układ graficzny do laptopa powinna osiągać w teście wydajności PassMark Performance Test co najmniej wynik 870 punktów w G3D Mark High End Videocards (wynik na dzień 10.11.2016 r.) – kryterium oceny
Kryteria jakościowe:
2. Pamięć RAM - Dodatkowe 10 punktów za większą pamięć RAM. Pamięć RAM zwiększona o dodatkowe 8 GB w sumie 20 GB. - kryterium oceny
Kryteria jakościowe:
3. Dysk twardy - dodatkowe 10 punktów za większy dysk twardy powiększony o 256 GB czyli w sumie wielkość dysku 512 GB - kryterium oceny
2.2 Stacja dokująca do laptopa – 1 sztuka
Stacja dokująca Dedykowana oryginalna stacja dokująca pozwalająca rozszerzyć funkcjonalność laptopa opisanego w powyższym opisie.
Złącza:
- D-Sub (VGA),
- DVI-D,
- DisplayPort,
- 2 x USB 3.0,
- 3 x USB 2.0 ,
- RJ-45,
- gniazdo audio,
- zasilania,
- slot na linkę zabezpieczającą.
Zasilacz 90W
Gwarancja 12 miesięcy
Kryteria jakościowe:
Złącza: dodatkowe gniazdo USB 3.0, w sumie 3 gniazda USB 3.0 - kryterium ocenyCzęść – III – Akcesoria komputerowe
Źródło finansowania:
• Środki własne Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk
• Narodowe Centrum Nauki w ramach projektu pt. „Opracowanie bilansu energetycznego pierwszej fazy erozji wodnej – rozbryzgu”, nr umowy UMO-2014/14/E/ST10/00851
• Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Regionalny Punkt Kontaktowy
• Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Program Badań Stosowanych w ścieżce A
pt. „System oznaczania właściwości i jakości sypkiej biomasy”
• Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu „Środowisko naturalne, rolnictwo
i leśnictwo” BIOSTRATEG pt. ”Opracowanie innowacyjnej metody monitorowania stanu agrocenozy
z wykorzystaniem teledetekcyjnego systemu wiatrakowca, w aspekcie rolnictwa precyzyjnego”


Część III Dostawa akcesoriów komputerowych

30234100-9 Dysk magnetyczny, 30237132-3 Interfejs USB, 30237280-5 Akcesoria zasilające, 30237120-6 Porty komputerowe, 32420000-3 Urządzenia sieciowe, 30231310-3 Wyświetlacze płaskie, 30237410-6 Myszka komputerowa, 30237460-1 Klawiatury komputerowe.

Nazwa podzespołu / parametry: Opis minimalnych wymagań:
3.1 Dysk wewnętrzny HDD 1 TB – 4 sztuki
Pojemność 1 TB
Format 3,5"
Interfejs SATA 6 Gb/s
Pamięć cache 64 MB
Zastosowane technologie NCQ
Maksymalna głośność (dB) 22
Pobór mocy w czasie pracy (W) 4
Pobór mocy w spoczynku (W) 3,5
MTBF (h) 1,000,000
Dodatkowe informacje Przeznaczony do ciągłej pracy 24 godz. na dobę w serwerach typu NAS
Gwarancja 24 miesiące producenta
Kryteria jakościowe:
Gwarancja - rozszerzenie gwarancji - kryterium oceny
3.2 Dysk wewnętrzny HDD 1 TB – 1 sztuka
Pojemność 1 TB
Format 3,5"
Interfejs SATA 6 Gb/s
Pamięć cache 64 MB
Maksymalna zrównoważona szybkość transferu 180MB/s
Zastosowane technologie NCQ
Maksymalna głośność (dB) 26
Pobór mocy w czasie pracy (W) 5,6
Pobór mocy w spoczynku (W) 4
MTBF (h) 1,000,000
Dodatkowe informacje Zastosowanie w monitorowaniu wideo w trybie 24x7
Gwarancja 24 miesiące producenta
Kryteria jakościowe:
Gwarancja - rozszerzenie gwarancji - kryterium oceny


3.3 Dysk wewnętrzny SSD – 2 sztuki
Pojemność 250 GB
Format 2,5"
Interfejs SATA 6 Gb/s
Prędkość odczytu 540 MB/s
Prędkość zapisu 520 MB/s
Odczyt losowy 97,000 IOPS
Zapis losowy 88,000 IOPS
MTBF (h) 1,500,000
Gwarancja 36 miesięcy
Kryteria jakościowe:
Gwarancja - rozszerzenie gwarancji - kryterium oceny
3.4 Bateria do laptopa – 1 sztuka
Pojemność 48 Wh
Ilość ogniw 6
Napięcie 11,1V
Inne Dedykowana oryginalna, bateria pasująca do laptopa posiadanego przez zamawiającego lub równoważna bateria zgodnie z powyższymi parametrami. Zamawiający posiada model laptopa vostro 1540.
Gwarancja 12 miesięcy
Kryteria jakościowe:
Gwarancja - rozszerzenie gwarancji - kryterium oceny
3.5 Zasilacz do laptopa – 1 sztuka
Moc 65 W
Wtyczka prądu stałego 4,5 mm
Inne Oryginalny zasilacz do laptopa lub równoważny z powyższymi parametrami, posiadany przez zamawiającego. Zasilacz o numerze części: 450-AECL.
Gwarancja 12 miesięcy
Kryteria jakościowe:
Gwarancja - rozszerzenie gwarancji - kryterium oceny




3.6 Switch – 1 sztuka
Porty 8 RJ-45 10/100/1000 Mbps
Przepustowość 16 Gbps
Tablica MAC adresów 8 K wpisów
Bufor danych 112 kB
Wskaźniki wizualne Diody LED: Power, LINK/ACT, 100Mbps, FDX
Gwarancja 12 miesięcy
Kryteria jakościowe:
Gwarancja - rozszerzenie gwarancji - kryterium oceny
3.7 Stacja dokująca X250 – 1 szuka
Złącza • D-Sub (VGA),
• DVI-D,
• Display Port,
• 3 x USB 3.0,
• 3 x USB 2.0 (1 x always-on USB charging),
• RJ-45,
• gniazdo audio (combo),
• zasilania,
• slot na linkę zabezpieczającą.
Inne Dedykowana oryginalna stacja dokująca pozwalająca rozszerzyć funkcjonalność laptopa posiadanego lub równoważna stacja zgodnie z powyższymi parametrami. Zamawiający posiada model laptopa X250.
Zasilacz 65W z przewodem zasilania 230V
Gwarancja 12 miesięcy
Kryteria jakościowe:
Gwarancja - rozszerzenie gwarancji - kryterium oceny
3.8 Dysk wewnętrzny HDD 8 TB – 1 sztuka
Pojemność 8 TB
Format 3,5"
Interfejs SATA 6 Gb/s
Pamięć cache 64 MB
Transfer 178MB/s
MTBF (h) 1,000,000
Dodatkowe informacje Przeznaczony do ciągłej pracy 24 godz. na dobę w serwerach typu NAS
Gwarancja 24 miesiące
Kryteria jakościowe:
Gwarancja - rozszerzenie gwarancji - kryterium oceny





3.9 Dysk zewnętrzny USB 3.0 8TB – 1 sztuka
Format 3,5”
Pojemność dysku 8 TB
Interfejs USB 3.0
Gwarancja 24 miesiące
Kryteria jakościowe:
Gwarancja - rozszerzenie gwarancji - kryterium oceny
3.10 Stacja dokująca T440s – 1 szuka
• 3x USB 3.0
• 2x USB 2.0
• 1x DisplayPort
• 1x RJ45
• 1x VGA
• 1x DVI
• 1x USB 2.0 POWERED
• 1x Audio
• 1x Wejście zasilania AC
Inne Dedykowana oryginalna stacja dokująca pozwalająca rozszerzyć funkcjonalność laptopa posiadanego lub równoważna stacja zgodnie z powyższymi parametrami. Zamawiający posiada model laptopa T440s.
Zasilacz 90W z przewodem zasilania 230V
Gwarancja 12 miesięcy
Kryteria jakościowe:
Gwarancja - rozszerzenie gwarancji - kryterium oceny
3.11 Stacja dokująca T420i – 1 szuka
Złącza • 6x USB 2.0
• 1x DVI
• 1x VGA
• 1x display port
• 1x RJ-45 LAN
• 1x Wyjście słuchawkowe
• 1x Wyjście mikrofonowe
• 1x Wejście zasilania AC
Inne Dedykowana oryginalna stacja dokująca pozwalająca rozszerzyć funkcjonalność laptopa posiadanego lub równoważna stacja zgodnie z powyższymi parametrami. Zamawiający posiada model laptopa T420i.
Zasilacz 90W z przewodem zasilania 230V
Gwarancja 12 miesięcy
Kryteria jakościowe:
Gwarancja - rozszerzenie gwarancji - kryterium oceny






3.12 Monitor 24 cala – 4 sztuki
Typ ekranu
Płasko ekranowy monitor panoramiczny LED, IPS 24”,
przeciwodblaskowa powłoka (matowa)
Jasność 300 cd/m2
Kontrast
1000 :1 (typowy)
2 000 000 :1 (dynamiczny)
Wielkość plamki 0,27 mm
Kąty widzenia (pion/poziom) 178°/178°
Czas reakcji matrycy 8 ms
Kolory 16.7mln
Rozdzielczość maksymalna 1920 x 1200
Ustawienia ekranu w pionie i poziomie Pivot
Złącze VGA – 1 szt., DVI-D - 1 szt., Display Port - 1 szt.
4 porty USB 2.0
Średnie użycie energii Pobór prądy w trybie uśpienia-poniżej 0,5 W
Podstawa kompatybilność z VESA 100mm
Normy i standardy
Monitory muszą być wykonane zgodnie normami i posiadać Certyfikaty: TCO 5.0, EPEAT Gold, Energy Star 5.1
Gwarancja 24 miesiące producenta
Kryteria jakościowe:
Gwarancja - rozszerzenie gwarancji - kryterium oceny
3.13 Zestaw klawiatura i mysz bezprzewodowa – 4 sztuki
Łączność bezprzewodowa
Interfejs 2,4 GHz, USB (nanoodbiornik)
Klawiatura Klawisze - cicha praca, małym skokiem, multimedialne, funkcyjne, podpórka pod nadgarstki, wyłącznik u góry z prawej strony.
Mysz Sensor – optyczny, 3 przyciski, rolka przewijania, rozdzielczość-1000dpi
Inne Klawiatura i mysz tego samego producenta
Gwarancja 24 miesiące producenta
Kryteria jakościowe:
Gwarancja - rozszerzenie gwarancji - kryterium oceny
3.14 Dysk zewnętrzny USB 3.0 – 3 sztuki
Format 2,5”
Pojemność dysku 2 TB
Interfejs USB 3.0
Inne Cienka, wytrzymała obudowa, dysk, odporny na wstrząsy,
Gwarancja 24 miesiące
Kryteria jakościowe:
Gwarancja - rozszerzenie gwarancji - kryterium oceny


3.15 Zasilacz komputerowy – 1 sztuka
Moc (W) 600
Ilość wtyczek MOLEX (szt.) 4
Ilość wtyczek S-ATA (szt.) 7
Wtyczki ATX 12V (opis) 4 + 4-pin
Ilość wtyczek PCI-E 2
Maks. Głośność (dB) 31
Posiadane zabezpieczenia OPP / OVP / SCP / UVP
Gwarancja 12 miesięcy
Kryteria jakościowe:
Gwarancja - rozszerzenie gwarancji - kryterium oceny
3.16 Adapter USB - RS232 – 2 sztuki
Typ Przejściówka z USB na RS-232
Kabel Wysokiej jakości ekranowany przewód min. 30 cm
Inne Adapter kompatybilny
z najnowszymi systemami operacyjnymi
Gwarancja 12 miesięcy
Kryteria jakościowe:
Gwarancja - rozszerzenie gwarancji - kryterium oceny
3.17 Adapter DisplayPort-HDMI – 1 sztuka
Typ Adapter

Zastosowanie Podłączenie kabla HDMI (monitor, projektor) do portu DisplayPort (laptop)
Końcówka 1 DisplayPort męski
Końcówka 2 HDMI żeński
Obsługiwana rozdzielczość 1920 x 1200 px
Inne Końcówki połączone krótkim kablem
Gwarancja 12 miesięcy
Kryteria jakościowe:
Gwarancja - rozszerzenie gwarancji - kryterium oceny
Część – IV – Oprogramowanie – 2 szt.
Źródło finansowania:
• Środki własne Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk
• Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Regionalny Punkt Kontaktowy

Część IV Dostawa oprogramowania

CPV: 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

4.1 Pakiet oprogramowania biurowego (wersja edukacyjna) – 2 sztuki
Opis Najnowsze stabilny pakiet oprogramowania biurowego zawierające następujące elementy:
procesor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do prezentacji, w pełni wspierający formaty plików .docx, .xlsx, .pptx, .accdb język polski zawierający aplikację służącą do obsługi poczty elektronicznej i organizacji czasu oraz umożliwiającą współpracę z serwerem przy pomocy protokołu dostępu MAPI/RPC. Zamawiający posiada edukacyjną grupową licencję oprogramowania Microsoft o numerze OPEN 95656051ZZE1708 lub równoważny spełanijący powyższy opis.
Gwarancja (okres wsparcia) 12 miesięcy
Kryteria jakościowe:
Gwarancja - rozszerzenie gwarancji (okres wsparcia) na okres bezterminowy do momentu w wyłączenia wsparcia przez producenta - kryterium oceny
Część – V – Ploter – 1 szt.
Źródło finansowania:
• Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Regionalny Punkt Kontaktowy

Część V Ploter
Nazwa podzespołu / parametry: Opis minimalnych wymagań:
Ploter – 1 sztuka
Typ 8 kolorów – 44 cala/1118 mm
Technologia 8 kolorów zintegrowanych na jednej głowicy drukującej
Rozdzielczość drukowania 2400 x 1200 dpi
Pojemność zbiornika z tuszem Łącznie 2080 ml
Typ atramentu Atramenty pigmentowe, możliwość wymiany atramentów bez przerywania druku
Interfejsy standardowe Złącze USB A: drukowanie bezpośrednio z pamięci USB dla plików JPEG/PDF
Złącze USB B: wbudowane Hi-Speed USB 2.0
Ethernet: 10/100/1000 base-T
Pamięć 1 GB
Dysk twardy 320 GB
Szybkość drukowania tryb szybki, papier fotograficzny (rozmiar strony A0) 3 min
Obsługa nośników Papier w rolce: 203-1118 mm
Arkusze: 203-1118 mm
Poziomy hałasu Max 50 dB
Inne cechy Jednorolkowy automatyczny podajnik z automatyczna obcinarką wydruków; podstawa jeżdżąca; wielopozycyjny kosz odbioru
Warunki dostarczania Przedmiot (fabrycznie nowy, nigdy nie używany) zamówienia musi zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego tj. Instytut Agrofizyki PAN w Lublinie. Numer pomieszczenia Zamawiający poda przed dniem dostawy. Urządzanie zostanie uruchomione, podłączone przez odpowiednie interfejsy, skonfigurowane i przetestowane przez wykonawcę. Następnie Zamawiający zostanie przeszkolony w zakresie poprawnego użytkowania, drukowania, instalacji sterownika wymiany tuszu w urządzeniu.
Gwarancja 24 miesiące

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Ulica ul. Doświadczalna
Nr domu 4
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20290
Panstwo Polska
Województwo lubelskie
Tel 081 7445061 w. 110
Fax 817 445 067
Email ebronisz@ipan.lublin.pl
Adres strony url www.ipan.lublin.pl
Regon 32638000000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Część I – Laptop 13,3’’ – 1 szt., Laptop 15,6’’ – 2 szt. i mysz komputerowa – 3 szt. Źródło finansowania: Projekt finansowany z budżetu Komisji Europejskiej w ramach programu ramowego Horyzont 2020 pt. „Interaktywna ocena jakości gleb w Europie i Chinach w produkcji rolniczej i trwałości środowiska, iSQAPER
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipan.lublin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny piemnie, doręzenie do siedziby Zamawiającego
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Agrofizki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, bud. A, pok. 18 (sekretariat)
Numer referencyjny A-2401-34/2016
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia (dla każdej z części) został zrealizowany w terminie maksymalnie do 14 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy. b) Kryterium „Termin dostawy” – maksymalnie 10 punktów (dla wszystkich części jednakowe): 1) W powyższym kryterium oceniana będzie łączna długość terminu dostawy. Zamawiający odniesie wartości z poszczególnych ofert do minimalnego oczekiwanego przez Zamawiającego terminu dostawy, czyli 2 dni, natomiast nie może być on dłuższy niż 14 dni. TD = (14 dni – Tob) : 12 dni x 10 pkt gdzie: TD – przyznane punkty; Tob – termin oferty badanej (wyrażony w dniach). 2) Każdy wykonawca będzie oceniany w kryterium „termin dostawy” w skali od 0 do 10 punktów UWAGA!!! • Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przez Wykonawcę terminu dostawy krótszego niż 2 dni, Zamawiający przyjmie do obliczeń w kryterium oceny ofert „Termin dostawy” wartość 2 dni, natomiast termin wskazany przez Wykonawcę będzie wiążący do realizacji przez Niego zamówienia. • W przypadku określenia przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 14 dni, oferta będzie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ. • Termin dostawy będzie liczony od dnia zawarcia umowy. • Brak wskazania/wpisania w Formularzu oferty terminu dostawy, skutkować będzie przyjęciem przez Zamawiającego, że Wykonawca oferuje najdłuższy (maksymalny akceptowany przez Zamawiającego) termin dostawy, czyli 14 dni. Zaoferowanie terminu realizacji niezgodnego z wytycznymi Zamawiającego będzie skutkować odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako niezgodnej z treścią SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie wyrazić oferowany termin realizacji w dniach. W przypadku podania terminu realizacji w innej postaci Zamawiający dokona stosownych przeliczeń opierając się na postanowieniach Kodeksu cywilnego dotyczących tygodnia, miesiąca. Wykonawca w oferowanym terminie realizacji zamówienia musi uwzględnić wszelkie ryzyka jakie mógł przewidzieć doświadczony Wykonawca, a w szczególności ryzyka związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA: A) Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczenie stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2. Dokumenty, z których wynikać będzie, że osoba (osoby) podpisująca ofertę jest upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. B) Oświadczenie składane po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp: 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ); W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w formie oryginału) C) Dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego: 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126): 6.1. W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia, określonych w Rozdziale 5a SIWZ, wykonawca złoży: • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 pkt 6.1. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Jeżeli w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu/ów, o którym mowa w punkcie poprzedzającym SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. D) Informacje dotyczące procedury oraz formy dokumentów: 7. W niniejszym postępowaniu Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy pzp, zastosuje tzw. procedurę odwróconą, zgodnie z którą najpierw dokona oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy pzp oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, czyli dokona oceny podmiotowej Wykonawcy badając oświadczenie wstępne, a następnie zażąda przedłożenia dokumentów w trybie art. 26 ust. 2 ustawy pzp. 8. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 6 lit. A, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postepowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U z 2016 r., poz. 1126), dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 11. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 10, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 12. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego lub podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 13. Poświadczenie za zgodność z oryginałem musi nastąpić w formie pisemnej. 14. Gdy przedstawiona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwość ,co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu. 15. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 16. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U z 2016 r., poz. 1126)
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kryt 0 Cena oferty (dotyczy każdej z części)
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 20/12/2016
Godzina składania wniosków 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 6 10. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY. 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) prawidłowo wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną ceną ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, b) prawidłowo wypełniony Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych dla zadania na które jest składana oferta (sporządzony wg wzoru określonego odpowiednio w załączniku nr 6A, 6B, 6C, 6D i 6E do SIWZ) c) dokumenty i oświadczenia wymagane do złożenia wraz z ofertą określone w Rozdziale 6 lit. A SIWZ 2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą techniką oraz podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Osoba/y podpisujące ofertę muszą być upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnych (ewidencyjnym) Wykonawcy, osoba ta powinna posiadać stosowne pełnomocnictwo wystawione w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisana propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 6. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w formie elektronicznej. 7. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były zszyte w sposób trwały, zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty oraz aby wszystkie, zapisane strony oferty wraz z załącznikami były ponumerowane. 9. Poprawki lub zmiany w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. 10. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie. 11. Wykonawca powinien umieścić ofertę w zewnętrznej i wewnętrznej kopercie z tym, że: 1. zewnętrzna koperta powinna być zaadresowana na Zamawiającego i zawierać oznaczenie: oferta na: „Dostawę wyposażenia (laptopów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania komputerowego) do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie 2401-34/2016. Nie otwierać przed terminem składania ofert.” – bez nazwy i pieczątki wykonawcy; 2. koperta wewnętrzna powinna zawierać ofertę i być zaadresowana na wykonawcę, tak aby można było odesłać ofertę w przypadku jej wycofania lub wpłynięcia po terminie. 12. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy Pzp oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostepnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane i jednocześnie wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. 13. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. 14. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem. 15. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy Pzp, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji, kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 16. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert zmienić, poprawić, modyfikować, uzupełniać lub wycofać ofertę. Powiadomienie o zamiarze wprowadzenia zmian, poprawek, modyfikacji, uzupełnień lub wycofaniu oferty należy przygotować i oznaczyć zgodnie z postanowieniami Rozdziału 10 pkt 11), a zewnętrzną kopertę dodatkowo oznaczyć napisem " ZMIANA" lub " WYCOFANIE". 17. Koperty oznaczone „ZMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian, zostaną dołączone do oferty. 18. Wykonawca ma prawo przed terminem składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, według tych samych zasad jak wprowadzanie zmian i poprawek z napisem na kopercie „WYCOFANIE”. Koperty oznakowane w ten sposób nie będą otwierane. 19. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach złożonych w celu wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej, podane w walutach obcych, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 20. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). Wszelkie niejasności i wątpliwości dotyczące treści zapisów w SIWZ należy wyjaśnić z Zamawiającym przed terminem składania ofert w trybie przewidzianym w Rozdziale 7 SIWZ. Przepisy ustaw Pzp nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy, po terminie otwarcia ofert. 21. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, według wzoru stanowiącego Załącznik 3 do SIWZ. 22. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: 1) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenia, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia oraz pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 3. 2) Formularz ofertowy, o którym mowa w pkt 1 lit. a) składany przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia. 3) Poza dokumentami wymienionymi w pkt 1 i 2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia: a) Wykonawcy – pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców, b) Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy wraz z określeniem adresu siedziby) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Zapisy dotyczące uwag odnośnie formy składanych dokumentów wymaganych od Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio. 23. Dokumenty powinny być sporządzone ściśle z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami – załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane. 24. Właściwym i obowiązującym prawem do stosowania przy przeprowadzaniu przedmiotowego postępowania jest prawo polskie. 25. W przypadku złożenia oferty w innym miejscu niż wyznaczone lub braku odpowiedniego oznakowania koperty, czy nieprawidłowego zaadresowania koperty, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z powyższych działań Wykonawcy, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem składania ofert, jej nie otwarcie w trakcie publicznego otwarcia ofert lub złe skierowanie przesyłki. 12. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY. 1) Rozliczenia między Zamawiającym a wykonawcą będą dokonywane w polskich złotych (PLN) . 2) Ceną podlegającą ocenie, w zakresie poszczególnych zadań, jest cena oferty brutto, inaczej zwana ceną ofertową. 3) Przez cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U.z 2014r., poz. 915 ). Jest to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Zamawiający jest obowiązany zapłacić Wykonawcy za towar lub usługę; w cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (dostawy) podlega temu obciążeniu. 4) Ceną ofertową ma być cena za zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 1A, 1B, 1C, 1D i 1E do SIWZ, a także we wzorach umów stanowiących załącznik nr 6A, 6B, 6C, 6D i 6E do niniejszej SIWZ. Cena oferty uwzględniać ma nie tylko wartość samej dostawy przedmiotu zamówienia, podatek od towarów i usług, ale również wszystkie inne składniki wynikające z należytej realizacji przedmiotu umowy, w tym w szczególności transport, opakowanie, ubezpieczenie towaru, opusty, rabaty, dojazd pracowników firmy w celu zainstalowania i uruchomienia przedmiotu zamówienia, przeszkolenia pracowników Zamawiającego, świadczenie usług serwisowych, oraz wszelkie inne koszty, konieczne dla zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z jego opisem i postanowieniami wzoru umowy. 5) Cena, o której mowa w pkt 3), jest ostateczną ceną, jaką Zamawiający zapłaci za zrealizowanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę ofertową i nie może jej zmienić. 6) Cenę ofertową dla każdej części zamówienia osobno, należy podać cyfrowo i słownie w polskiej walucie (PLN) na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Wykonawca podaje cenę ofertową netto i brutto (z podatkiem VAT). 7) Cena ma być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wszelkie obliczenia należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zarówno przy kwotach netto, VAT i brutto), przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. 8) Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca obliczając cenę oferty stosował stawki VAT zgodnie ze stanem prawnym obowiązującym na dzień składania ofert. 9) Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)