2.1 Przygotowanie posiłków:
a) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie „grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty, oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach” z dnia 26 sierpnia 2015 roku,
b) podstawę wyżywienia powinny stanowić produkty o wysokiej zawartości pełnowartościowego białka, węglowodanów, produkty mleczne, warzywa, owoce,
c) przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną i odżywczą oraz uwzględnić normy produktów każdej z grup.
d) Posiłki powinny być urozmaicone, o wysokiej wartości odżywczej, przygotowywane zgodnie z zasadami żywienia dzieci i młodzieży, smaczne i atrakcyjne pod względem organoleptycznym.
e) Urozmaicenie posiłków powinno dotyczyć:
- doboru posiłków
- barwy
- smaku i zapachu
- konsystencji
- sposobu przyrządzenia potraw.
f) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i zgodnie z bezpieczeństwem oraz z normami HACCP. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania posiłków w przypadku, gdy są niezgodne z SIWZ oraz z umową.
Posiłki muszą być sporządzone i wydane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego oraz wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Wyklucza się mięso i przetwory z puszek konserwowych.
g) Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu miesięcznego jadłospisu na 5 dni przed pierwszym dniem dostawy w celu akceptacji przez Zamawiającego.
W przypadku braku akceptacji jadłospisu przez Zamawiającego, Dostawca zobowiązany jest do wprowadzenia poprawek.
h)Zamawiający zastrzega obowiązek przygotowywania jadłospisu tylko i wyłącznie z przedstawionych potraw wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ. Wprowadzenie nowej potrawy może nastąpić po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
2.2. Dostawa i odbiór posiłków:
Posiłki dostarczane będą w pojemnikach zbiorczych przystosowanych do kontaktu z żywnością (posiadające atest) i utrzymujących odpowiednią temperaturę posiłku.
Dystrybucją posiłków zajmować się będą pracownicy Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie „Zielona Dolina”.
Po dystrybucji posiłków na porcje Dostawca zobowiązany jest do odbioru brudnych pojemników zbiorczych na własny koszt i odpowiedzialność.
Ponadto Dostawca zobowiązany jest do odbioru pozostałości pokonsumpcyjnych w celu utylizacji na własny koszt i odpowiedzialność.
2.3. Liczba posiłków:
Zestawy śniadaniowe – średnio rocznie 140 szt./dziennie – łącznie 32 060
Zestawy obiadowe – średnio rocznie 80 szt./dziennie – łącznie 18 320
Podwieczorki-średnio rocznie 30 szt./dziennie-łącznie 6 870
Podane ilości są wartościami szacunkowymi.
Zamawiający będzie informował o liczbie posiłków do godziny 830 w dniu dostawy.
Uwaga!
Liczba posiłków jest znacznie niższa w okresie Świąt Bożego Narodzenia, Świąt Wielkanocnych, ferii zimowych oraz w miesiącu lipcu. W miesiącu sierpniu Przedszkole jest nieczynne.
2.4. Termin i czas dostawy :
Termin dostawy: od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż 2 stycznia 2017 r.) do dnia 31 grudnia 2017 roku, za wyjątkiem dni wolnych od nauki. Razem 229 dni nauki.
Czas dostawy: Posiłki dowożone codziennie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy i nauki.
Posiłki będą dowiezione przez Wykonawcę do Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie „Zielona Dolina” dwa razy dziennie w godzinach:
a) około godziny 900 (śniadania),
b) około godziny 1200 (obiad i podwieczorek)
2.5. Transport
Dostawa posiłków (samochodem posiadającym zaświadczenie/decyzja z Sanepidu dopuszczające samochód do przewozu posiłków) dla dzieci z Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie „Zielona Dolina” na koszt dostawcy.
2.6. Forma płatności
Zamawiający dokona zapłaty za dostarczone posiłki w cyklu miesięcznym w terminie min. 30 dni, a max. 90 dni od daty wpływu faktury do Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie (ul. Czereśniowa 9, 55-140 Żmigród).
Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia po cyklu miesięcznym dwóch faktur (jedna na wsad do kotła, druga na koszty pozostałe związane z przygotowaniem posiłku oraz jego dowozem). Faktury należy wystawiać w ostatnim dniu każdego miesiąca. |
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Publiczne Przedszkole w Żmigrodzie "Zielona Dolina"
|
Ulica |
Czereśniowa
|
Nr domu |
9
|
Miejscowość |
Żmigród
|
Kod Pocztowy |
55-140
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
713853159
|
Fax |
713853159
|
Email |
przedszkole.zmigrod@o2.pl
|
Adres strony url |
http://zmigrod.ibip.wroc.pl/public/?id=113499, https://przedszkolezmigrod.edupage.org/
|
Regon |
931004193
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zmigrod.ibip.wroc.pl/public/?id=113499
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zmigrod.ibip.wroc.pl/public/?id=113499
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej w zamkniętej kopercie do siedziby Zamawiającego
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Publiczne Przedszkole w Żmigrodzie „Zielona Dolina” w Żmigrodzie, ul. Czereśniowa 9, 55-140 Żmigród
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
29/12/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy, zamówienia polegającego na zakupie większej ilości posiłków zgodnie z zamówieniem podstawowym w przypadku zwiększenia zapotrzebowania.
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) Zaświadczenie z Sanepidu o spełnianiu warunków przygotowania posiłków.
b) Zaświadczenie z Sanepidu o posiadaniu samochodu przystosowanego do przewozu posiłków oraz odbioru odpadów.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.2. SIWZ
b) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmian stawki VAT),
2) terminu realizacji zamówienia - jeżeli zmiana terminu realizacji zamówienia będzie korzystna dla Zamawiającego lub konieczność zmiany terminu wynika ze zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, których nie dało się przewidzieć przy zawieraniu umowy,
3) zmiany zaistniałe z przyczyn organizacyjnych np.: zmiana danych teleadresowych, zmiana nr konta i innych danych podmiotowych
4) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia,
5) działania siły wyższej,
6) przyjęcia nowych uczniów do Przedszkola,
d)skreślenia dziecka z listy uczniów danej placówki oświatowej,
e) zmiany w szkolnym planie nauczania
Warunkiem zmiany postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod warunkiem nieważności w formie aneksu do umowy.
W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający odstąpi od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
|
Kryt 0 |
Cena ofertowa
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
21/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|