Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie „Zielona Dolina”

Data publikacji 2016-12-13
Data zakończenia 2016-12-21 09:30:00
Instytucja Publiczne Przedszkole w Żmigrodzie "Zielona Dolina"
Miejscowość Żmigród
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 365710 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158942106, 553200009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

2.1 Przygotowanie posiłków:
a) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie „grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty, oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach” z dnia 26 sierpnia 2015 roku,
b) podstawę wyżywienia powinny stanowić produkty o wysokiej zawartości pełnowartościowego białka, węglowodanów, produkty mleczne, warzywa, owoce,
c) przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną i odżywczą oraz uwzględnić normy produktów każdej z grup.
d) Posiłki powinny być urozmaicone, o wysokiej wartości odżywczej, przygotowywane zgodnie z zasadami żywienia dzieci i młodzieży, smaczne i atrakcyjne pod względem organoleptycznym.
e) Urozmaicenie posiłków powinno dotyczyć:
- doboru posiłków
- barwy
- smaku i zapachu
- konsystencji
- sposobu przyrządzenia potraw.
f) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i zgodnie z bezpieczeństwem oraz z normami HACCP. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania posiłków w przypadku, gdy są niezgodne z SIWZ oraz z umową.
Posiłki muszą być sporządzone i wydane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego oraz wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Wyklucza się mięso i przetwory z puszek konserwowych.
g) Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu miesięcznego jadłospisu na 5 dni przed pierwszym dniem dostawy w celu akceptacji przez Zamawiającego.
W przypadku braku akceptacji jadłospisu przez Zamawiającego, Dostawca zobowiązany jest do wprowadzenia poprawek.
h)Zamawiający zastrzega obowiązek przygotowywania jadłospisu tylko i wyłącznie z przedstawionych potraw wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ. Wprowadzenie nowej potrawy może nastąpić po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.

2.2. Dostawa i odbiór posiłków:
Posiłki dostarczane będą w pojemnikach zbiorczych przystosowanych do kontaktu z żywnością (posiadające atest) i utrzymujących odpowiednią temperaturę posiłku.
Dystrybucją posiłków zajmować się będą pracownicy Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie „Zielona Dolina”.

Po dystrybucji posiłków na porcje Dostawca zobowiązany jest do odbioru brudnych pojemników zbiorczych na własny koszt i odpowiedzialność.
Ponadto Dostawca zobowiązany jest do odbioru pozostałości pokonsumpcyjnych w celu utylizacji na własny koszt i odpowiedzialność.

2.3. Liczba posiłków:
Zestawy śniadaniowe – średnio rocznie 140 szt./dziennie – łącznie 32 060
Zestawy obiadowe – średnio rocznie 80 szt./dziennie – łącznie 18 320
Podwieczorki-średnio rocznie 30 szt./dziennie-łącznie 6 870

Podane ilości są wartościami szacunkowymi.
Zamawiający będzie informował o liczbie posiłków do godziny 830 w dniu dostawy.

Uwaga!
Liczba posiłków jest znacznie niższa w okresie Świąt Bożego Narodzenia, Świąt Wielkanocnych, ferii zimowych oraz w miesiącu lipcu. W miesiącu sierpniu Przedszkole jest nieczynne.

2.4. Termin i czas dostawy :
Termin dostawy: od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż 2 stycznia 2017 r.) do dnia 31 grudnia 2017 roku, za wyjątkiem dni wolnych od nauki. Razem 229 dni nauki.
Czas dostawy: Posiłki dowożone codziennie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy i nauki.
Posiłki będą dowiezione przez Wykonawcę do Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie „Zielona Dolina” dwa razy dziennie w godzinach:
a) około godziny 900 (śniadania),
b) około godziny 1200 (obiad i podwieczorek)
2.5. Transport
Dostawa posiłków (samochodem posiadającym zaświadczenie/decyzja z Sanepidu dopuszczające samochód do przewozu posiłków) dla dzieci z Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie „Zielona Dolina” na koszt dostawcy.
2.6. Forma płatności
Zamawiający dokona zapłaty za dostarczone posiłki w cyklu miesięcznym w terminie min. 30 dni, a max. 90 dni od daty wpływu faktury do Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie (ul. Czereśniowa 9, 55-140 Żmigród).
Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia po cyklu miesięcznym dwóch faktur (jedna na wsad do kotła, druga na koszty pozostałe związane z przygotowaniem posiłku oraz jego dowozem). Faktury należy wystawiać w ostatnim dniu każdego miesiąca.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Publiczne Przedszkole w Żmigrodzie "Zielona Dolina"
Ulica Czereśniowa
Nr domu 9
Miejscowość Żmigród
Kod Pocztowy 55-140
Panstwo Polska
Województwo dolnośląskie
Tel 713853159
Fax 713853159
Email przedszkole.zmigrod@o2.pl
Adres strony url http://zmigrod.ibip.wroc.pl/public/?id=113499, https://przedszkolezmigrod.edupage.org/
Regon 931004193
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://zmigrod.ibip.wroc.pl/public/?id=113499
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zmigrod.ibip.wroc.pl/public/?id=113499
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej w zamkniętej kopercie do siedziby Zamawiającego
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Publiczne Przedszkole w Żmigrodzie „Zielona Dolina” w Żmigrodzie, ul. Czereśniowa 9, 55-140 Żmigród
Rodz zam D
Okres2c 29/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy, zamówienia polegającego na zakupie większej ilości posiłków zgodnie z zamówieniem podstawowym w przypadku zwiększenia zapotrzebowania.
Czas O
Okreslenie warunkow 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) Zaświadczenie z Sanepidu o spełnianiu warunków przygotowania posiłków. b) Zaświadczenie z Sanepidu o posiadaniu samochodu przystosowanego do przewozu posiłków oraz odbioru odpadów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.2. SIWZ b) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmian stawki VAT), 2) terminu realizacji zamówienia - jeżeli zmiana terminu realizacji zamówienia będzie korzystna dla Zamawiającego lub konieczność zmiany terminu wynika ze zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, których nie dało się przewidzieć przy zawieraniu umowy, 3) zmiany zaistniałe z przyczyn organizacyjnych np.: zmiana danych teleadresowych, zmiana nr konta i innych danych podmiotowych 4) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, 5) działania siły wyższej, 6) przyjęcia nowych uczniów do Przedszkola, d)skreślenia dziecka z listy uczniów danej placówki oświatowej, e) zmiany w szkolnym planie nauczania Warunkiem zmiany postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod warunkiem nieważności w formie aneksu do umowy. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający odstąpi od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
Kryt 0 Cena ofertowa
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 21/12/2016
Godzina składania wniosków 09:30
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)