Dostawa sprzętu komputerowego (VII Części)

Data publikacji 2017-02-10
Data zakończenia 2017-02-27 13:00:00
Instytucja Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 23292 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego: Część I - Komputery przenośne (notebooki) – 4 szt; Część II - Komputery przenośne (notebooki) – 2 szt; Część III - Komputer obliczeniowy – 2 szt; Część IV - Stacja robocza – 1 szt; Część V - Stacja robocza – 1 szt; Część VI - Komputer stacjonarny - 1 szt; Część VII - Monitory LCD – 5 szt. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - „Arkusz Informacji Technicznej” stanowiącym integralną część SIWZ.
3.Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE.
4.Warunki gwarancji/licencji udzielone przez Wykonawcę nie mogą być gorsze od gwarancji udzielonej przez producenta urządzenia /oprogramowania oraz winny uwzględniać warunki gwarancji/licencji określone przez Zamawiającego.
5. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego.


Opis

Komputery przenośne (notebooki) – 4 sztKomputery przenośne (notebooki) – 2 sztKomputer obliczeniowy – 2 sztStacja robocza – 1 sztStacja robocza – 1 sztKomputer stacjonarny - 1 sztMonitory LCD – 5 szt

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk
Ulica ul. Pawińskiego
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02106
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 228 269 819
Fax 22 826 98 19
Email akraw@ippt.gov.pl
Adres strony url www.ippt.pan.pl/przetargi
Regon 32602600000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.ippt.pan.pl/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ippt.pan.pl/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta w formie pisemnej, dostarczenie osobiste, za pośrednictwem poczty lub kuriera
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres INSTYTUT PODSTAWOWYCH PROBLEMÓW TECHNIKI PAN 00-049 WARSZAWA ul. Pawińskiego 5B, pok. 653
Numer referencyjny ZP/PN/03/2017
Rodz zam D
Okres2c 21
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu o składania ofert; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie (Załącznik nr 5) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. 3. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postepowaniu i brak podstaw do wykluczenia w stosunku do podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie do złożenia zamiast dokumentów wymienionych w ust.III pkt.2: (1) lit.a - c – dokumentu lub dokumentów wystawionych w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Dokument, o którym mowa w pkt.III ust.3 pkt.1 ppkt.1 lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.III ust.3 pkt1 ppkt.1 lit.b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III ust.3 pkt.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsca zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagania pkt.2 niniejszego ustępu stosuje się odpowiednio.
Inne dokumenty niewymienione Oferta wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 - Arkusz Informacji Technicznej 2) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik; 4) Potwierdzenie wpłaty wadium
Wadium Dla Części I - 400,00 zł; Dla Części II - 300,00 zł; Dla Części III - 500,00 zł; Dla Części IV - 300,00 zł; Dla Części V - 300,00 zł; Dla Części VI - wadium nie jest wymagane; Dla Części VII - 100,00 zł
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy – w przypadku niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności - w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana wynagrodzenia - w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT. 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 3. Zmiana zapisów umowy jest możliwa tylko za zgodą Zamawiającego, oraz musi być wyrażona w formie pisemnego aneksu do umowy (pod rygorem nieważności). Zamawiający wymaga złożenia pisemnego uzasadnienia takiej zmiany. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość także innych zmian w umowie gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym.
Kryt 0 Cena brutto
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 27/02/2017
Godzina składania wniosków 13:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)