Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Miasto Gorzów Wlkp.
|
Ulica |
Sikorskiego
|
Nr domu |
3-4
|
Miejscowość |
Gorzów Wielkopolski
|
Kod Pocztowy |
66-400
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
lubuskie
|
Tel |
+48957355576
|
Fax |
+48957355612
|
Email |
zampubl@um.gorzow.pl
|
Adres strony url |
www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
|
Regon |
210966680
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, projekt pn. "Rozwój elektronicznych usług świadczonych przez Urzad Miasta Gorzowa Wlkp. oraz udostępniania danych publicznych"
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urzad Miasta Gorzowa Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzw Wlkp.
|
Numer referencyjny |
WAD-VI.271.1.2017.BD
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
70
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
termin wykonania zamówienia - 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy,
termin wykonania kolenia certyfiowanego - 60 dni roboczych od dnia podpisana protokołu odbioru
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej dostawy urządzeń sieciowych typu przełączniki i/lub routery, o wartości przekraczającej 400 000 zł brutto,
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców.
2) Pisemne zobowiązanie do współpracy osób lub podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- załączyć w przypadku polegania na osobach lub sytuacji innych podmiotów.
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych trzy tysiące 00/100).
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane:
1)w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy,
2)w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do umowy,
3)w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym,
4)wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu i oprogramowania; w takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę sprzętu i oprogramowania będącego przedmiotem umowy na inny, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana sprzętu i oprogramowania nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji umowy,
5)w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
23/02/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Le czy nasta |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
Czy unieważnienie |
Tak
|