Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
|
Ulica |
ul. Rakowiecka
|
Nr domu |
25/25
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-517
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
225651560
|
Fax |
225651560
|
Email |
mokotow.wzp@um.warszawa.pl
|
Adres strony url |
www.mokotow.waw.pl
|
Regon |
015259663
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mokotow.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba zamawiającego pok 35 A
|
Numer referencyjny |
UD-IV-WZP.271.173.2016.UŁO
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
05/12/2016
|
Szacunkowa wart zam calosc |
32500.81
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
LE
|
Czy zmiana umowy |
Nie
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
100
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Licytacja IV.4.6 |
http://aukcje.um.warszawa.pl
|
Licytacja IV.4.7 |
www.mokotow.waw.pl
|
Licytacja IV.4.8 |
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Złożenie większej liczby wniosków, spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. 2. Wniosek oraz wszelkie dokumenty wymagane muszą spełniać następujące wymogi: a) wniosek musi zostać sporządzony w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem. b) formularz wniosku i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej, c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii d) pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez właściwą osobę(-y), zgodnie z zasadą oraz muszą być one sporządzone w języku polskim, e) poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) we wniosku, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę (-y) podpisującą(-e) wniosek, f) dokumenty składające się na wniosek muszą być sporządzone wg wzorów i wymogów , g) dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej dostępny na stronie www.mokotow.waw.pl Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia. 3. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: - posiadać zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy), - być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7), - posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, - posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s.
|
Licytacja IV.4.9 |
W trakcie licytacji Wykonawca licytuje cenę brutto za całość zamówienia. Minimalne postąpienie wynosi 400,00 zł brutto. Cena wywoławcza za całość zamówienia wynosi 39976,00 zł brutto. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w ofercie. Zaproponowana przez Wykonawcę cena będzie stała w czasie objętym umową. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie, w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto realizacji całego zamówienia. Wykonawca, który zaproponował najniższą cenę brutto realizacji przedmiotowego zamówienia, zostaje zwycięzcą licytacji elektronicznej. Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy – określony przez siebie. Zamawiający podpisze umowę, z Wykonawcą, który w chwili zamykania licytacji elektronicznej zaproponował najniższą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia. Po zamknięciu licytacji elektronicznej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji dostępny na stronie internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl Wszystkie ceny muszą być wyrażone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. z 2002r. Nr 97, poz. 1050, ze zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego (Dz. U. z 1994 r., Nr 84, poz. 386 ze zm.). O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego po dostarczeniu w/w dokumentu.
|
Etapy licytacji |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV IstotnePostanowienia |
UMOWA zawarta w dniu ........................ pomiędzy: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Mokotów, z siedzibą przy ul. Rakowieckiej 25/27, 02-517 Warszawa, NIP 525-22-48-481, REGON 015259663-00050, zwanym dalej „Zamawiającym”, reprezentowanym, na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta m.st. Warszawy przez: ……………………………………….. a firmą ……………….zwaną dalej „Wykonawcą”, reprezentowaną przez: ………………………………………… w wyniku wyboru oferty w postępowaniu przetargowym, w trybie licytacji elektronicznej na podstawie art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 poz. 2164 ze zm.), o treści następującej: §1. PRZEDMIOT UMOWY 1. Przedmiotem umowy jest zakup skanerów dokumentowych, zgodnych z „Opisem przedmiotu zamówienia” stanowiącym integralny Załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć skanery w terminie od daty zawarcia umowy do 05.12.2016 r. 3. Za datę dostarczenia skanerów uważa się dzień ich odbioru przez Naczelnika Wydziału Informatyki lub osobę zastępującą, bez zastrzeżeń. §2. OBOWIĄZKI WYKONAWCY 1. Wykonawca, w ramach zakupu skanerów przez Zamawiającego, dostarczy i wniesie skanery na własny koszt i we własnym zakresie w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego w Urzędzie Dzielnicy Mokotów, w uprzednio umówionym terminie, w godzinach 1000-1500, w ciągu dnia roboczego Urzędu Dzielnicy Mokotów. 2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu skanerów do miejsca przeznaczenia. 3. Wykonawca przekaże Zamawiającemu skanery na podstawie protokołu odbioru, zawierającego: numery seryjne skanerów, 4. W przypadku stwierdzenia, podczas odbioru, wadliwości skanerów, w całości lub chociażby w części, Zamawiający może odmówić odbioru skanerów. 5. W chwili odbioru skanerów przez przedstawiciela Zamawiającego, własność tych skanerów przechodzi na Zamawiającego. §3 OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO Zamawiający zobowiązuje się do: 1) Przystąpienia do czynności odbioru skanerów, niezwłocznie po dostarczeniu ich przez Wykonawcę, o ile będą one spełniać wymogi określone w „opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym integralny Załącznik nr 1 do niniejszej umowy i nie będą obciążone wadami, 2) zapłaty na rzecz Wykonawcy wynagrodzenia umownego za zrealizowany przedmiot umowy. §4. WYNAGRODZENIE I WARUNKI PŁATNOŚCI 1. Wartość umowy wynosi brutto …………… zł (słownie złotych: ………………………), zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym integralny Załącznik nr 2 do umowy. 2. Zapłata nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Faktura zostanie wystawiona po podpisaniu protokołu odbioru skanerów przez Wykonawcę i Naczelnika Wydziału Informatyki dla Dzielnicy Mokotów lub osobę zastępującą. Zapłata nastąpi przelewem w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, na rachunek bankowy Wykonawcy Nr ……………………………... 3. Zapłatę uważa się za dokonaną w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 4. Wykonawcy nie przysługują żadne inne roszczenia o dodatkowe wynagrodzenie, nie przewidziane w umowie, ani roszczenia o zwrot kosztów poniesionych w związku z wykonaniem umowy. 5. Faktura musi być wystawiana na: Nabywca: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 02-950 Warszawa, NIP 525-22-48-481; a dostarczona do: Odbiorcy (płatnika): Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Mokotów, ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa. §5. GWARANCJE I SERWIS GWARANCYJNY 1. Dostarczone skanery posiadają gwarancję producenta określoną w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 2. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru skanerów przez przedstawiciela Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłaszania do Wykonawcy wadliwego działania skanerów podczas ich eksploatacji, w terminie gwarancji, telefonicznie, faksem lub e-mailem: Tel. ……………., fax. …………………., e-mail: ………………………….. 4. Zgłoszenie do Wykonawcy wady skanera dokonane faksem lub pocztą elektroniczną uważać się będzie za skutecznie doręczone. Zgłoszenie, w miarę możliwości, będzie zawierać opis wady. Na wymienione części Wykonawca przekaże gwarancję o takiej długości jaką daje producent części, jednak nie krótszą niż termin gwarancji skanera. Naprawy serwisowe muszą być świadczone przez autoryzowany serwis producenta skanerów. 5. Strony umowy ustalają, że okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji jakości. 6. Wykonawca na żądanie Zamawiającego, dokona wymiany skanera na nowy, wolny od wad, o parametrach identycznych lub lepszych, niż określone w opisie przedmiotu zamówienia i ofercie Wykonawcy w przypadkach gdy: 1) w okresie gwarancyjnym nastąpi trzykrotna naprawa skanera lub jedna jego istotna naprawa (rozumiana jako naprawa o wartości nie mniejszej niż 30% wartości naprawianego skanera), 2) naprawa skanera z powodu wad nieusuwalnych jest technicznie niemożliwa, 3) Wykonawca nie dokona naprawy skanera w okresie 20 dni od dnia zgłoszenia wady. Wymiana skanera nastąpi w terminie nie dłuższym niż 7 dni, licząc od dnia zgłoszenia takiego żądania przez Zamawiającego. 7. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wymagane przez producenta skanerów wypełnione i zarejestrowane, dokumenty gwarancyjne potwierdzające warunki gwarancji. W razie utraty dokumentu gwarancyjnego Zamawiający nie traci uprawnień z tytułu gwarancji, jeżeli okaże za pomocą innego dokumentu (protokołu odbioru, faktury) istnienie zobowiązań z tytułu gwarancji jakości. 8. Wszystkie dodatkowe koszty związane ze świadczeniem usługi serwisu gwarancyjnego ponosi Wykonawca. 9. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo informować Zamawiającego o zmianie siedziby w czasie trwania okresu gwarancyjnego. §6. KARY UMOWNE I ODSZKODOWANIA 1. W razie opóźnienia w dostarczeniu skanerów Wykonawca zobowiązany jest zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,2% wartości brutto umowy, o której mowa w §4 ust.1 umowy, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia licząc od terminu o którym mowa w §1 ust.2 do dnia odbioru wszystkich skanerów przez przedstawiciela Zamawiającego. 2. W przypadku odstąpienia Wykonawcy od wykonania postanowień umowy, bądź odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn dotyczących Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% wartości brutto umowy, o której mowa w §4. 3. Naliczenie kar umownych nie upoważnia Wykonawcy do pomniejszenia wartości wystawionej faktury o ich wysokość. 4. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar z należnego mu wynagrodzenia, bez dodatkowych wezwań do zapłaty. 5. Zamawiający może dochodzić od Wykonawcy odszkodowania uzupełniającego za poniesioną szkodę przekraczającą wysokość naliczonych kar umownych, na zasadach ogólnych przewidzianych w kodeksie cywilnym. §7 DANE OSOBOWE Wykonanie niniejszej umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych dla których Administratorem Danych jest Prezydent m.st. Warszawy, a co za tym idzie nie wiąże się z dostępem do zasobów systemów informatycznych Urzędu m.st. Warszawy §8 ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 2 dni, jeżeli zajdzie przynajmniej jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) dostarczone przez Wykonawcę skanery nie odpowiadają parametrom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, 2) opóźnienie Wykonawcy w dostarczeniu skanerów przekroczy 10 (dziesięć) dni od terminu, o którym mowa w §1 ust.2 umowy. 2. Oświadczenie Zamawiającego o odstąpieniu od umowy wymaga formy pisemnej i powinno być złożone w terminie 2 dni od ujawnienia okoliczności stanowiących podstawę dla odstąpienia od Umowy. §9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zaoferowany Sprzęt został wycofany przez producenta z obrotu gospodarczego i jego dostawa będzie niemożliwa w terminach określonych umową. W przypadku takim Wykonawca może zaoferować Sprzęt spełniający wymogi Zamawiającego wynikające z opisu przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych, pod warunkiem, że zaoferowana cena nie ulegnie zmianie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków umowy w zakresie danych adresowych, nazwy firmy, zmiany numeru NIP, zmiany numeru REGON, zmiany numeru KRS, zmiany numeru konta bankowego. 3. Zmiana danych adresowych firmy, konta bankowego nie wymaga aneksowania umowy i o takiej zmianie Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego w formie pisemnej 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 5. Wszystkie informacje przekazywane pomiędzy stronami umowy dla skuteczności muszą mieć formę pisemną. 6. Zamawiający nie dopuszcza przeniesienia praw lub obowiązków z umowy na inny podmiot niż Wykonawca. 7. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają odpowiednie przepisy: 1) ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 poz. 2164 ze zm.), 2) Ustawy z dnia 23.04.1964 - Kodeks Cywilny (Dz.U. z 2016, poz. 380 ze zm.). 8. Strony zgodnie oświadczają, że w wypadku powstania sporu wynikającego z realizacji niniejszej umowy właściwym do jego rozstrzygnięcia będzie Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego. 9. Umowę niniejszą sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach, 2 dla Zamawiającego i 1 dla Wykonawcy. WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY
|
IV 6 5 |
Nie
|
Wartość zamknięcia licytacji |
Zamawiający zamyka licytację po upływie 30 minut licząc od terminu otwarcia licytacji. Termin otwarcia licytacji nie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|