Dostawa i montaż mebli

Data publikacji 2016-11-16
Data zakończenia 2016-11-24 10:00:00
Instytucja Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
Miejscowość Dęblin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 344503 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008, 454000001
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem do budynku nr 27 DEDAL.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym) oraz w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia nr 1a, 1b, 1c 1d – dostępne na stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego .
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7.
5. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
6. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej budynku, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonanie zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie oferent.
7. Termin wizji lokalnej ustala się na godz. 10.00 w 3 dniu roboczym (tj. 21.11.2016 r.) od dnia ogłoszenia postępowania.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
Ulica ul. Dywizjonu 303
Nr domu 35
Miejscowość Dęblin
Kod Pocztowy 08521
Panstwo Polska
Województwo lubelskie
Tel 81 551 74 53
Fax 81 551 74 52
Email zp@wsosp.pl
Adres strony url www.wsosp.pl
Regon 6005921600000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.wsosp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wsosp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy przesłać na adres Zamawiającego lub złożyć w kancelarii jawnej WSOSP znajdującej się w Pałacu Jabłonowskim na I piętrze – pok. nr 116 (Wjazd do Pałacu Jabłonowskich możliwy również od strony os. Lotnisko, od ul. płk. Pilota Szczepana Ścibiora)
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych, ul. Dywizjonu 303 nr 35, 08 – 521 Dęblin - kancelaria jawna – pok. nr 116
Numer referencyjny Zp/pn/105/2016
Rodz zam D
Okres2c 45
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej 4 dostawy mebli wraz z montażem poprzedzone wykonaniem przez Wykonawcę projektu aranżacji wnętrz o wartości min. 250 000,00 zł brutto każda (załącznik nr 3 do SIWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu; Jednocześnie Zamawiający informuje, że jeżeli referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, nie zawierają w swojej treści wszystkich informacji (np. potwierdzenia że Wykonawca wykonał także projekt aranżacji wnętrz; jeżeli referencje zawierają kwotę za całość wykonanego zamówienia w którym Wykonawca dostarczał jeszcze inny sprzęt, to należy wyodrębnić wartość zamówienia dotyczącą tylko aranżacji, dostawy i montażu mebli), Wykonawca niezbędne informacje musi zawrzeć w składanym wykazie dostaw.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej 4 dostawy mebli wraz z montażem poprzedzone wykonaniem przez Wykonawcę projektu aranżacji wnętrz o wartości min. 250 000,00 zł brutto każda (załącznik nr 3 do SIWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 3 do SIWZ. Jednocześnie Zamawiający informuje, że jeżeli referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, nie zawierają w swojej treści wszystkich informacji (np. potwierdzenia że Wykonawca wykonał także projekt aranżacji wnętrz; jeżeli referencje zawierają kwotę za całość wykonanego zamówienia w którym Wykonawca dostarczał jeszcze inny sprzęt, to należy wyodrębnić wartość zamówienia dotyczącą tylko aranżacji dostawy i montażu mebli), Wykonawca niezbędne informacje musi zawrzeć w składanym wykazie dostaw.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony Formularz ofertowy. 2) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Do oceny jakości należy przedłożyć: a) próbki wszystkich płyt meblowych, blatów i materiałów tapicerskich jakie Wykonawca zastosuje przy realizacji zamówienia wraz z opisem producenta (w języku polskim) proponowanych płyt meblowych, blatów i materiałów tapicerskich. Ocenie podlegać będą wszystkie artykuły oznaczone „*” w Formularzu cenowym niniejszej specyfikacji, tj.: poz. 1, 2 , 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 21, 22, 23, 24, 26. Do każdego asortymentu powinna być dołączona metryczka z nazwą asortymentu i pozycją z formularza cenowego wypełnionego przez Wykonawcę (np. poz. 3 - Biurko proste 105-120 cm). Zamawiający informuje, że wszystkie próbki są przeznaczone do testowania, w trakcie którego będzie dokonana ocena jakości zaoferowanych produktów i sprawdzenie zgodności z zapisami SIWZ, co może spowodować ich zużycie lub zniszczenie. b) wizualizację wszystkich pomieszczeń obiektu wraz z oświadczeniem wykonawcy, że efekt końcowy będzie identyczny z załączoną wizualizacją. w zamkniętym opakowaniu (karton, pudełko, pojemnik, itp.) oznaczonym nazwą i adresem Wykonawcy z dopiskiem: „Oferta na dostawę i montaż mebli. Nie otwierać przed dniem 24.11.2016 r. godz. 10.30”. Niedostarczenie przez Wykonawcę wszystkich wyszczególnionych próbek płyt meblowych, blatów i materiałów tapicerskich wraz z opisem producenta oraz wizualizacji wraz z oświadczeniem wykonawcy (brak powyższego w ofercie Wykonawcy nie podlega uzupełnieniu) – równoznaczne będzie z odrzuceniem oferty.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z zapisami § 15 wzoru umowy
Kryt 0 Cena ofertowa brutto
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 24/11/2016
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 6 1. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 148 ust. 2 ustawy. 5. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. 6. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. 7. W przypadku, gdy zabezpieczenie, będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu. 8. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w wysokości 70% w terminie do 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Zabezpieczenie w wysokości 30%, pozostawione zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i zostanie zwrócone nie później niż w 14 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. 9. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)