Dostawa materiałów biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.

Data publikacji 2017-02-02
Data zakończenia 2017-02-10 10:00:00
Instytucja Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 19054 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976301, 301900007
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.

Opis

Projekt: "Fundusz Pożyczkowy dla MŚP RARR/RPO" Realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. Dostawa materiałów biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.Centrum Obsługi Inwestora.Dostawa materiałów biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny Aeropolis.Dostawa materiałów biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.CZP/Preinkubator. Dostawa materiałów biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.HALA 4. Dostawa materiałów biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.LABORATORIUM MiP. Dostawa materiałów biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.Biuro Prawne.Dostawa materiałów biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.Projekt ROWES - kompleksowe wsparcie sektora ekonomii społecznej w subregionie I. Współfinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Okres realizacji projektu: 01.01.2017-31.12.2019. Dostawa materiałów biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.Projekt ROWES - kompleksowe wsparcie sektora ekonomii społecznej w subregionie II. Współfinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Okres realizacji projektu: 01.01.2017-31.12.2019.Dostawa materiałów biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.Centrum Organizacyjno - Szkoleniowe i Współpracy Międzynarodowej. Dostawa materiałów biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami. Projekt „PPI2Innovate – Budowanie potencjału w celu zwiększania wykorzystania Zamówień Publicznych na Innowacyjne Rozwiązania w Europie Środkowej”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg Europa Środkowa. Okres realizacji projektu – od 01.06.2016r. - do 31.05.2019r. Dostawa materiałów biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami. Projekt „Bierny dziś – aktywny jutro”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Okres realizacji projektu – od 01.01.2017r. - do 31.03.2018r. Dostawa materiałów biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami. Projekt: "Czas na karierę" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014 - 2020. Dostawa materiałów biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.Projekt: "Czas na karierę" Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014 - 2020 (koszty pośrednie).Dostawa materiałów biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.

Projekt "Biznes inicjator" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Priorytet VII Regionalny rynek pracy Działanie 7.3 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości. 2. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez budżet państwa. Okres realizacji projektu od sierpnia 2016 do czerwca 2018r. Dostawa materiałów biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
Projekt pt."Przejmij stery kariery" realizowany w ramach RPO WP na lata 2014-2020, Działanie 7.1 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Okres realizacji projektu od 01.10.2016 do 31.03.2018. Dostawa materiałów biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.Projekt pn.: „reAKTYWIZATOR” realizowany w ramach Programu RPO Priorytet VII Działanie 7.1. współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Okres realizacji projektu 01.10.2016r.- 31.08.2018r. Dostawa materiałów biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.Laboratorium MiP. Dostawa materiałów biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny Aeropolis. Dostawa materiałów biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Ulica ul. Szopena
Nr domu 51
Miejscowość Rzeszów
Kod Pocztowy 35959
Panstwo Polska
Województwo podkarpackie
Tel 017 8520600, 8520610
Fax 178 520 611
Email zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
Adres strony url www.rarr.rzeszow.pl
Regon 69026033085969
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Fundusz Pożyczkowy dla MŚP RARR, RPO WP na lata 2007-2013. Umowa o zarządzanie PPNT. ROWES - kompleksowe wsparcie sektora ekonomii społecznej w subregionie I. EFS, RPO WP na lata 2014-2020. ROWES - szansą rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II. EFS RPO WP na lata 2014-2020. PPI2Innovate – Budowanie potencjału w celu zwiększania wykorzystania Zamówień Publicznych na Innowacyjne Rozwiązania w Europie Środkowej, EFRR w ramach Programu Interreg Europa Środkowa. Bierny dziś – aktywny jutro, EFS PO Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Czas na karierę , EFS RPO WP 2014 – 2020. Projekt Biznes inicjator EFS oraz budżet państwa. Przejmij stery kariery RPO WP na lata 2014-2020, EFS. reAKTYWIZATOR. RPO WP. EFS
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rarr.rzeszow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny tak
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 19
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres pisemnie Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów
Numer referencyjny ZP 5 /2017/RARR
Rodz zam D
Okres2c 01/03/201731/12/2019
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow szczegółowy okres realizacji opisano oddzielnie dla każdej części.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych przez zamawiającego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia: 1) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania (według załączonego wzoru - załącznik nr 22 do siwz). UWAGA! Wykonawca składa powyższy dokument wraz z ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. (załącznik nr 23 do siwz). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA! Oświadczenie lub dowody Wykonawca przekazuje zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące elementy: 1) Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy, załącznik nr 21 do siwz - w tym cena, termin wykonania zamówienia podany w dniach, okres wsparcia dotyczący utrzymania aplikacji podany w miesiącach. 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu - załącznik nr 22 do siwz; 3) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu (załącznik nr 22 do siwz) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców - odpowiedni dokument ustanawiający pełnomocnika (art. 23 Pzp); 6) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy jak w zakresie określonym w § 9 wzoru umowy (Załącznik nr 20 do siwz). 1.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, w przypadku: a) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy, wymienionego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszej umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jak ustalona w niniejszej umowie, b)zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, c)ustawowej zmiany stawki podatku VAT. d)zmniejszenia ilości i wartości zamówienia jednak nie więcej niż o 20 % wartości brutto w sytuacji gdy zmianie ulegną potrzeby zamawiającego co do ilości materiałów, czego nie jest w stanie przewidzieć w chwili zawierania umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 10/02/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)