DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA W SALI OBSŁUGI KLIENTÓW – ODDZIAŁ ZUS W GDAŃSKU

Data publikacji 2017-03-10
Data zakończenia 2017-03-20 10:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 41510 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 397113624
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, krzeseł i wyposażenia do Sali Obsługi Klientów (wraz z zapleczem) oraz ich montaż w budynku Inspektoratu ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu
Ulica ul. Mickiewicza
Miejscowość Toruń
Kod Pocztowy 87100
Panstwo Polska
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 566 109 320
Fax 566 109 496
Email KowalskaM@zus.pl
Adres strony url www.zus.pl/zampub
Regon 1775600507
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zus.pl/zampub
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl/zampub
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, pok. 102a.
Numer referencyjny 560000/271/05/2017/CZP
Rodz zam D
Okres2c 28/04/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy pozostający w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej należyte wykonanie zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy posiadający zdolność techniczną lub zawodową umożliwiającą należyte wykonanie zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Inne dokumenty niewymienione 7.1 DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE WRAZ Z OFERTĄ: 1) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisze(ą) osoba(y) inna niż wymieniona w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy(ów). Pełnomocnictwo winno: a) być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza albo przez udzielającego pełnomocnictwa; b) wskazywać pełnomocnika i zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo (substytucja) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwa. 2) W przypadku, gdy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów: a) Dowód potwierdzający dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego (np. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów); b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 Ustawy – wzór oświadczenia znajduje się w SIWZ; 7.2 OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT: (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej Zamawiającego, na której znajdowało się ogłoszenie o niniejszym zamówieniu, informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w terminie). 1) oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 5a; lub 2) oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 5b; 7.3 DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA - na wezwanie Zamawiającego. Jeżeli w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego/ych podmiotów wówczas winien złożyć również odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dotyczący tego/tych podmiotów.
Wadium 18.1 Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.500,00 zł. 18.2 Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 18.3 Wadium w formie pieniężnej: 1) wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w: PKO BP SA I Regionalny Oddział Korporacyjny w Warszawie I Centrum Korporacyjne w Warszawie nr rachunku: 14 1020 5590 0000 0202 9350 7015 Na przelewie należy umieścić informację: „Wadium – MEBLE - SOK Tczew” 2) rachunek Zamawiającego musi być uznany (tzn. pieniądze muszą znaleźć się na koncie Zamawiającego) nie później niż w chwili upływu terminu składania ofert. 18.4 Wadium wnoszone w formach niepieniężnych: 1) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej musi w szczególności określać: a) termin obowiązywania - nie krótszy niż 30 dni licząc od dnia składania ofert włącznie; b) kwotę wadium; c) gwaranta / poręczyciela, tj. podmiot wystawiający gwarancję lub poręczenie; d) zamawiającego jako uprawnionego z gwarancji lub z poręczenia; e) nieodwołalność, tzn., że nikt poza Zamawiającym nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonej gwarancji lub poręczenia; f) bezwarunkowość dysponowania gwarancją lub poręczeniem. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach musi bezwarunkowo gwarantować Zamawiającemu wypłatę pieniędzy na jego wezwanie, złożone w formie oświadczenia, jeżeli zajdzie którykolwiek z przypadków określonych w Ustawie, uprawniający Zamawiającego do zatrzymania wadium, bez konieczności spełnienia warunków dodatkowych. 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w akceptowanych formach niepieniężnych należy złożyć w formie oryginału, nie później niż w chwili upływu terminu składania ofert. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać, że odnosi się ona zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia, jak i pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena całkowita oferty
Kryt 0p 0.6
Data składania wniosków 20/03/2017
Godzina składania wniosków 10:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)