„Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościerzynie oraz na potrzeby realizacji zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami (Skarb Państwa).”

Data publikacji 2017-03-30
Data zakończenia 2017-04-07 12:00:00
Instytucja Powiat Kościerski
Miejscowość Kościerzyna
Województwo pomorskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 55542 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 300000009, 301900007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościerzynie oraz na potrzeby realizacji zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami (Skarb Państwa)”.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania:
a. Zadanie 1 – „Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kościerzynie.”- szczegółowy opis zadania podano w tabeli nr 1 na zamieszczonej na końcu niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
b. Zadanie 2 – „Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kościerzynie.” szczegółowy opis zadania podano w tabeli nr 2 na zamieszczonej na końcu niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
c. Zadanie 3 – „Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami (Skarb Państwa).” szczegółowy opis zadania podano w tabeli nr 3 na zamieszczonej na końcu niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
3. W przypadku realizacji zadania 1 i 2 Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane w formie okresowych dostaw do lokalizacji przy ul. 3 Maja 9c, 83-400 Kościerzyna, każda w równej ilości w następujących dostawach:
a. Zadanie 1:
• I dostawa po zawarciu umowy – w terminie wskazanym w ofercie przez Wykonawcę;
• II dostawa do 31 lipca 2017 r.– w terminie wskazanym w ofercie przez Wykonawcę, licząc od dnia wysłania zlecenia przez Zamawiającego
• III dostawa do 31 października 2017 r. – w terminie wskazanym w ofercie przez Wykonawcę, licząc od dnia wysłania zlecenia przez Zamawiającego
b. Zadanie 2:
• I dostawa po podpisaniu umowy – w terminie wskazanym w ofercie przez Wykonawcę;
• II dostawa do 30 września 2017 r.– w terminie wskazanym w ofercie przez Wykonawcę, licząc od dnia wysłania zlecenia przez Zamawiającego
Zlecenie o którym mowa powyżej będzie wysłane elektronicznie, na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w ofercie.
4. W przypadku realizacji zadania nr 3 Zamawiający wymaga, aby zamówienie było zrealizowane jednorazowo, w terminie wskazanym w ofercie przez Wykonawcę, licząc od dnia zawarcia umowy, do lokalizacji przy ul. 3 Maja 9c, 83-400 Kościerzyna.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia osobnych faktur na każdą dostawę przedmiotu zamówienia o których mowa powyżej, po dostarczeniu:
• I, II lub III dostawy przedmiotu zamówienia określonym jako zadanie 1
• I lub II dostawy przedmiotu zamówienia określonym jako zadanie 2
• Jednorazowej dostawy przedmiotu zamówienia określonym jako zadanie 3
oraz podpisaniu przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń dla każdej dostawy.
6. Zamawiający zastrzega sobie dostawę materiałów eksploatacyjnych zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wg następującej zasady: Przy wskazaniu przez Zamawiającego „oryginał”, Wykonawca może dostarczyć jedynie oryginał. Przy wskazaniu przez Zamawiającego „zamiennik”, Wykonawca może dostarczyć oryginał lub zamiennik.
7. Wymagania dotyczące oryginalności tonera/ tuszu są konieczne ze względu na gwarancję i zobowiązania umowne do stosowania oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, zalecanych przez producentów tego sprzętu.
8. Zamawiający za „oryginalne” materiały eksploatacyjne uzna takie materiały eksploatacyjne, które są zalecane przez producentów urządzeń (w tym również przez nich produkowane), w których mają być stosowane, tj. nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane, nie posiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych oraz dostarczone w oryginalnych opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta. Muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych: logo i nazwę producenta, opis zawartości – symbol (kod) oferowanego produktu (typ tonera/tuszu), listę modeli urządzeń, do których dany materiał jest przeznaczony.
9. Zamawiający pod pojęciem „zamiennik” rozumie produkt o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku), kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamawiany.
10. Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały biurowe oraz eksploatacyjne nie były produktem regenerowanym i poddanym procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład oferowanych materiałów muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, niefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie), w całości ani też w części w skład innych materiałów.
11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w stosunku do zaoferowanych zamienników dołączył stosowne certyfikaty potwierdzające równoważność oferowanych materiałów eksploatacyjnych – potwierdzenie zgodności parametrów technicznych (raport z testów wydajności), w tym wydajności określonych na podstawie norm ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych. Oświadczenie może zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów tonerów.
12. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały biurowe oraz eksploatacyjne będą wysokiej jakości, zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniem zamawiającego, i bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie.
13. Materiały eksploatacyjne muszą być zalecane przez producenta urządzeń, do których są przeznaczone. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i użytkowanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone.
14. Jeżeli w trakcie realizacji umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, kserokopiarek, faxów wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy w terminie 4 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (e-mail lub faxem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
15. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia (faxem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca.
16. Wymaga się, aby przedmiot zamówienia: był opakowany w oryginalne opakowania producentów, posiadał na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu, producenta, był opakowany w wewnętrzne szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed kontaktem z otoczeniem.
17. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy liczony od daty dostawy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Powiat Kościerski
Ulica ul. 3 Maja
Nr domu 9 C
Miejscowość Kościerzyna
Kod Pocztowy 83-400
Panstwo Polska
Województwo pomorskie
Tel 58 680 18 40
Fax 58 680 18 58
Email zp1@powiatkoscierski.pl
Adres strony url www.powiatkoscierski.pl
Regon 19167511000000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.koscierzyna.bip-24.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.koscierzyna.bip-24.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Kościerzynie; ul. 3 Maja 9C, 83-400 Kościerzyna
Numer referencyjny ZP.272.12.2017
Rodz zam D
Okres2c 5
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w stosunku do zaoferowanych zamienników dołączył stosowne certyfikaty potwierdzające równoważność oferowanych materiałów eksploatacyjnych – potwierdzenie zgodności parametrów technicznych (raport z testów wydajności), w tym wydajności określonych na podstawie norm ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych. Zamawiający niezależnie od wymagań żąda, aby w przypadku zaoferowania materiałów biurowych/materiałów eksploatacyjnych/równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserokopiarek Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie następującej treści: „Oświadczamy, że zaoferowane materiały biurowe/materiały eksploatacyjne/równoważne materiały eksploatacyjne zamienne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą w pełni z nim współpracowały. W przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązujemy się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód, jakie awaria ta spowodowała oraz, że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przez nas materiałów eksploatacyjnych przeprowadzimy na własny koszt
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 07/04/2017
Godzina składania wniosków 12:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)