Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
|
Ulica |
Rynek Staromiejski
|
Nr domu |
6-7
|
Miejscowość |
Koszalin
|
Kod Pocztowy |
75-007
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
94 3488600,
94 3488654
|
Fax |
94 3488625
|
Email |
regina.fibingier@um.koszalin.pl
|
Adres strony url |
www.bip.koszalin.pl
|
Regon |
330920802
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.koszalin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, 75 - 004 Koszalin, I piętro - pokój nr 24
|
Numer referencyjny |
BZP-6.271.1.10.2017.AP
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dostawę urządzeń sieciowych o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane - złożony na formularzu zgodnym ze wzorem zawartym w Rozdziale III SIWZ pkt. 2a – dotyczy Zadania nr 1, pkt. 2b – dotyczy Zadania nr 2
2) Dowody określające, czy dostawy wymienione przez Wykonawcę w wykazie, zostały wykonane należycie.
UWAGA!
Dowodami, o których mowa powyżej, są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
|
Wadium |
Dotyczy zadania nr 1 i zadania nr 2.
1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium
w wysokości: 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych 00/100)
2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione
w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r., poz. 978 i 1240)
3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto:
Urząd Miejski w Koszalinie Nr rachunku: 41 1140 1137 0000 2444 4400 1003
z dopiskiem:
Zakup urządzeń sieciowych, w tym:
Zadanie nr 1. Dostawa routerów brzegowych,
Zadanie nr 2. Dostawa przełączników sieciowych.
Zadanie nr ……………….
- WADIUM.
Informacja dla Wykonawcy Zagranicznego
IBAN : PL41114011370000244444001003
BIC/SWIFT: BREX PL PW
4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty.
5) Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Koszalinie, ul. Rynek Staromiejski 6 - 7, 75-007 Koszalin a kserokopię dołączyć do oferty.
6) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone
w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7) Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą.
UWAGA!:
Zgodnie z zapisami w PZP, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.”
Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant, udzielający wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2
1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy
w zakresie zmiany podwykonawców, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; jeżeli nastąpi zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu to Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zmianę niniejszej umowy polegającą na dostawie zamiast kart i urządzeń zaproponowanych w formularzu ofertowym kart i urządzeń o co najmniej jednym parametrze wyższym w stosunku do zaoferowanego, jeżeli WYKONAWCA z przyczyn uzasadnionych nie jest w stanie dostarczyć kart lub urządzeń określonych w ofercie.
4. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zmianę osób wymienionych w Umowie w § 2 ust. 2 i 3.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
14/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|