Dostawa instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Orkiestry Wojskowej w Bytomiu w podziale na 5 zadań.

Data publikacji 2017-04-05
Data zakończenia 2017-04-20 09:00:00
Instytucja 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 59488 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323424006, 373100004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Orkiestry wojskowej w Bytomiu w podziale na 5 zadań.
Zadanie 1:Dostawa akcesoriów muzycznych - środków jednorazowych dla Orkiestry Wojskowej w Bytomiu.
Zadanie 2: Dostawa sprzętu, akcesoriów, instrumentów muzycznych dla Orkiestry Wojskowej w Bytomiu.
Zadanie 3:Dostawa instrumentów muzycznych dla Orkiestry Wojskowej w Bytomiu.
Zadanie 4:Dostawa instrumentów muzycznych dla Orkiestry Wojskowej w Bytomiu
Zadanie 5:Dostawa sprzętu nagłośnieniowego dla Orkiestry Wojskowej w Bytomiu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: formularze cenowe (stosownie do zadania) - załączniki od nr 3 - do nr 7 do SIWZ które są jej integralną częścią.


Opis

Dostawa akcesoriów muzycznych - środków jednorazowych dla Orkiestry Wojskowej w Bytomiu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.Dostawa sprzętu, akcesoriów, instrumentów muzycznych dla Orkiestry Wojskowej w Bytomiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.Dostawa instrumentów muzycznych dla Orkiestry Wojskowej w Bytomiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.Dostawa instrumentów muzycznych dla Orkiestry Wojskowej w Bytomiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.Dostawa sprzętu nagłośnieniowego dla Orkiestry Wojskowej w Bytomiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Gen. Andersa
Nr domu 47
Miejscowość Gliwice
Kod Pocztowy 44121
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 261111371
Fax 261111232
Email 4wog.zamowieniapubliczne@wp.mil.pl
Adres strony url http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
Regon 24076379800000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy 44-121 Gliwice ul. Gen. Andersa 47- Kancelaria Jawna
Numer referencyjny 14/WOG/2017
Rodz zam D
Okres2c 25
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow terminy realizacji stanowią kryterium oceny ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą:- formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1do SIWZ,- formularze cenowe z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załączniki od nr 3do nr 7 do SIWZ(stosownie do zadania), - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli ofertę składa pełnomocnik. 4.Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (złoży w Kancelarii Jawnej lub prześle pocztą) oświadczenie o treści załącznika nr 8 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej: a) Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wartość netto pozostanie bez zmian. b) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszej umowy rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od Stron, - którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy - którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, mającej na celu dostosowanie umowy do zaistniałej okoliczności, w szczególności w zakresie zmiany terminu realizacji umowy. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. 3.Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu), pod rygorem nieważności.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 20/04/2017
Godzina składania wniosków 09:00
IV 4 4 jezyki j.polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 6 Zamawiający zastrzega, że wykonanie przedmiotu zamówienia może zostać powierzone Podwykonawcom z zastrzeżeniem, iż Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawcy jak za działania i zaniechania własne, łącznie z rozliczeniem się z Podwykonawcą. Przedmiotem Umowy o podwykonawstwo może być wyłącznie wykonanie, odpowiednio: dostaw, które ściśle odpowiadają części zamówienia określonego przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Zgodnie z art. 36 b ust. 1b Pzp – Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie dostawy. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)