Wybór dostawcy odzieży, ubrań specjalnych dla pracowników Lotniskowej SŁużby Ratowniczo-Gaśniczej

Data publikacji 2017-04-12
Data zakończenia 2017-04-25 11:00:00
Instytucja Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 64546 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Odzież, ubrania specjalne dla pracowników Lotniskowej Służby Ratowniczo-Gaśniczej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
Ulica Al. Korfantego
Nr domu 38
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40161
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 32 3927171, 3927202
Fax 323 927 376
Email biuro-zarzad@gtl.com.pl, ewiaderna@gtl.com.pl, awysocka@gtl.com.pl, dciesielska@gtl.com.pl
Regon 27050488900000
Obowiązkowa Nie
Zamieszczanie obowiazkowe Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia zamawiający udzielający zamówień sektorowych
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja Zaproszenie do udziału w on-line przetargu dostępne jest na stronie internetowej http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php
Czy podzielone na czesci Nie
Czy oferty wnioski dostepne Tak
Oferty wnioski dostepne https://gtl.proebiz.com
Numer referencyjny E/24/LSRG/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy
Inne dokumenty niewymienione Zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Wyłaniania Wykonawców obowiązującym w Górnośląskim Towarzystwie Lotniczym S.A. w Katowicach, który jest dostępny pod adresem http://www.gtl.com.pl w zakładce "przetargi". Wykonawca, który podczas rundy aukcyjnej przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do przekazania w formie skanów następujących dokumentów: 1) Oświadczenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 13 ust. 1 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A., zgodnie z załącznikiem nr 2 do zaproszenia Formularz oświadczeń. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem 2 do zaproszenia Formularz oświadczeń. Wskazane powyżej dokumenty należy załączyć w formie scanów (plik .pdf). 3) Na potwierdzenie że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu skanu wypełnionego formularza „Przedmiot zamówienia - Wymagania szczegółowe" – załącznik nr 1 do zaproszenia. 4) pełnomocnictwo - Jeśli dokumenty, o których mowa powyżej będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 2. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika z rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy załączyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Zamawiający przed wyborem oferty, wezwie (odrębnym pismem) Wykonawcę, który zaoferuje najkorzystniejszą ofertę do przesłania skanów dokumentów, o których mowa w pkt 1 powyżej. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki określone w pkt 1 zaproszenia, albo oferowany przedmiot zamówienia nie będzie spełniał wymagań określonych w OPZ, Zamawiający wezwie do złożenia dokumentów Uczestnika aukcji, który złożył następną w kolejności pod względem ceny ofertę. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy. 5. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przedstawienie umowy regulującej współprace Wykonawców.
Kod trybu zamówienia PN
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Tak
Aukcja dod info https://gtl.proebiz.com
Elementy aukcji elektronicznej Wszelkie informacje dostępne są w Zaproszeniu do udziału w on-line przetargu, które dostępne jest na stronie internetowej http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php
Data składania wniosków 25/04/2017
Godzina składania wniosków 11:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
IV 6 6 Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Wyłaniania Wykonawców GTL S.A. Przepisy ustawy Pzp nie mają zastosowania. Zaproszenie do udziału w on-line przetargu dostępne jest na stronie internetowej http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)