Dostawa prasy codziennej, czasopism i literatury fachowej w prenumeracie na rok 2013 do Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z transportem

Data publikacji 2012-12-05
Data zakończenia 2012-12-13 09:30:00
Instytucja Gmina Dąbrowa Górnicza
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Województwo śląskie
Branża
  • Czasopisma

Szczegóły

Numer ogłoszenia 257255 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 222121000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) na zadanie: Dostawa prasy codziennej, czasopism i literatury fachowej w prenumeracie na rok 2013 do Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z transportem.
2.Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie niezbędnej do funkcjonowania Zamawiającego prasy codziennej, czasopism i literatury fachowej.
2.1.Załącznik nr 2 do SIWZ zawiera przewidywany wykaz tytułów oraz przewidywaną ilość wydań, które będą zamawiane w 2013 r.
2.2.Liczby te mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczne liczby będą wynikały z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
2.3.Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność zakupu tytułów niewymienionych w zał. nr 2 do SIWZ, a niezbędnych do funkcjonowania Zamawiającego, będą one zamówione u wybranego w przedmiotowym postępowaniu dostawcy w ramach zawartej umowy, bez konieczności zmiany umowy, z uwzględnieniem zadeklarowanego upustu od ceny okładkowej.
W przypadku wystąpienia potrzeby zakupu nowego tytułu strony sporządzą protokół konieczności, zawierający ustalenia stron w tym zakresie oraz cenę z uwzględnieniem zadeklarowanego upustu.
2.4.Dostawca zadeklaruje stały procentowy upust cenowy w stosunku do cen okładkowych zamawianych w trakcie trwania umowy tytułów, nie ujętych w zał. nr 2 do SIWZ.
2.5. Zamawiający informuje, że w ramach umowy na bieżący rok budżetowy zamówił dodatkowo następujące tytuły:
- METRYKA - wyd. KUL,
- Drogi Gminne i Powiatowe,
- Nauka Jazdy,
- Poradnik Oświatowy - 1 wydanie.

3. Wymagania i warunki minimalne dotyczące przedmiotu zamówienia, które Dostawca musi zapewnić to:
3.1. Dowóz prasy odbywać się będzie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych) do godz. 7 00 na adres Zamawiającego tj. Dąbrowa Górnicza, Graniczna 21.
3.2. Prasa powinna być dostarczana w paczkach wraz z wykazem dostarczonych w danym dniu tytułów, ich ceną i ilością. W przypadku dostarczenia tytułów niezgodnie z zamówieniem Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia niezwłocznie w tym samym dniu brakujących tytułów lub wymiany mylnie dostarczonych Zamawiającemu.
3.3. Dostawca jest zobowiązany do uwzględnienia ewentualnych uwag i wniosków Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu umowy.
3.4. Formularz z nazwami prasy codziennej, czasopism i literatury fachowej i podanymi ilościami stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (podane w nim ilości towarów są ilościami szacunkowymi).
3.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmiany zamówienia poprzez odstąpienie od zakupu poszczególnych tytułów prasowych lub zmiany liczby egzemplarzy prasy i czasopism wymienionych w Załączniku Nr 1 do Umowy w ramach wartości umowy, bez konieczności zmiany Umowy.
O zmianie Zamawiający powiadomi Dostawcę przesyłając fax, na podstawie, którego Dostawca w ciągu 48 godzin dokona weryfikacji dostarczanych tytułów Zamawiającemu.
3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu umowy maksymalnie do 20 % wartości umowy brutto. Niewykorzystanie przez Zamawiającego 20% wartości umowy brutto nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Dostawcy z tytułu niezrealizowania zamówienia.
3.7.Zamówienie będzie realizowane 12 m-cy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty zabezpieczonej
w budżecie na ten cel.
3.8. Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za faktycznie dostarczone egzemplarze, w oparciu o zaoferowane ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Dąbrowa Górnicza
Ulica ul. Graniczna 21
Nr domu 21
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Kod Pocztowy 41-300
Województwo śląskie
Tel 32 2956700
Fax 32 2625032, 2956700
Internet bip.dabrowa-gornicza.pl
Regon 27625531200000
E-mail zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Inne dokumenty Ponadto należy przedłożyć: 1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ (wskazana data podpisania). 3. pełnomocnictwo do reprezentowania: 1) wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 2) wymagane w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, wskazane jest aby zawierało minimum: 1. dane pozwalające na identyfikacje stron 2. zakres udostępniania (w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia i sytuacji finansowej) oraz jego podstawa (np. umowa przedwstępna przyrzekająca zawarcie umowy o udostępnienie, umowy o podwykonawstwo, o współpracy, porozumienie o delegowaniu pracowników, umowa o świadczenie usług doradczych, know-how i inne umowy nienazwane) 3. cel i czas udostępnienia (obejmujący okres realizacji zamówienia)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1. wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. 2. zmiany obowiązujących przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, 3.zmiany podatku VAT: 3.1. w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT: Ceny jednostkowe brutto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy. 3.2. W przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT: Ceny jednostkowe brutto zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen zadeklarowanych w ofercie. Wartość umowy brutto może ulec zmniejszeniu. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej strony poinformują się natychmiast o ich zaistnieniu i w dobrej wierze rozpatrzą możliwość realizacji bądź rozwiązania umowy. 5. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia którejkolwiek z w/w przesłanek. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 6. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 7. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 8. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 5 do SIWZ - projekt umowy.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Administracyjny, IV piętro, pokój 403
Data składania wniosków 13/12/2012
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter stanowisko nr 13 - INFORMACJA
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Uszczegółowienie terminu realizacji zamówienia: Rozpoczęcie realizacji zamówienia: po podpisaniu umowy Zakończenie realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 9 SIWZ. 4.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.2. SIWZ przez każdego z nich. 4.3. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.1.1. i pkt. 9.3.1. i 9.3.2. SIWZ Wykonawcy składają wspólnie. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ oraz formularz ofertowy wymieniony w pkt 9.3.1. SIWZ oraz formularz cenowy wymieniony w pkt. 9.3.2. SIWZ - winny być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawców lub wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.2.1. SIWZ - winno być podpisane przez każdego z nich oddzielnie. 4.4. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)