| GuidZP400 |
ed473ece-6a83-4473-a810-fa0b5b75258b
|
| Biuletyn |
584625-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
2 Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie
|
| Regon |
142665904
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Marsa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
110
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
04-470
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
261815214
|
| Zamawiajacy fax |
261815093
|
| Zamawiajacy email |
2rblog.zampub@ron.mil.pl
|
| Adres strony url |
www.2rblog.wp.mil.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Budżetowa - Podsektor Rządowy
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.2rblog.wp.mil.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.2rblog.wp.mil.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
korespondencyjnie: na adres 2 RBlog 04-470 Warszawa, ul. Marsa 110 lub oferty można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu sieciowego (ZSYD).
|
| Numer referencyjny |
D/129/2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sieciowego (ZSYD) z podziałem na dwie części (zadania). Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ, który zostanie zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl
|
| Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2017-11-30T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
1.Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej: ilość dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 8 dni kalendarzowe i nie później niż do dnia 30.11.2017 r.
2.Minimalny termin realizacji, jaki może zaoferować Wykonawca wynosi 8 dni kalendarzowe.
3.Wymaga się wpisania w formularzu oferty pełnych dni kalendarzowych.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia. 2.informację w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Zamawiającego w dniu zamieszczenia informacji z otwarcia ofert udostępni wzór Informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1.posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny; 2. posiadania sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny; 3. posiadania zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dla zadania nr 1: Półka dyskowa SB (c)
1. Kompletny Certyfikat ISO 9001:2000 Firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych.
2. Oświadczenie Firmy serwisującej o posiadaniu autoryzacji Producenta sprzętu.
3. Oświadczenie Producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.
4. Kompletny Certyfikat ISO 9001 dla Producenta sprzętu obejmujący proces projektowania i produkcji.
5. Kompletny Certyfikat ISO 14001 dla Producenta sprzętu obejmujący proces projektowania i produkcji.
6. Deklaracja zgodności CE.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikałaby z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy:
1) zmiany terminu wykonania umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub użytkownika końcowego,
2) przedłużenia terminu wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego;
3) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie
ze zmienionymi przepisami;
4) innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku
ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego,
5) zmiana określonego producenta, typu i modelu przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana
w § 2 umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do umowy.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
3.Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będzie wniosek złożony przez Wykonawcę w terminie do 30 dni od wystąpienia zjawiska „siły wyższej” wraz z dokumentacją potwierdzającą, że miało ono bezpośredni wpływ na wykonanie umowy.
4. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana
jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne bądź neutralne dla Zamawiającego.
|
| IV 4 4 data |
2017-09-19T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1. Miejsce realizacji:
18. WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY,ul. Sobieskiego 227, 84-200 WEJHEROWO;
2.Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej „Zabezpieczenie”) na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5 % ceny brutto podanej w ofercie .
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed podpisaniem umowy.
Pozostałe informacje dotyczące ZNWU zostały wyszczególnione w Rozdziale XVI SIWZ, który zostanie zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl
|