GuidZP400 |
b0c1257f-ca59-46a1-8051-c28ca34cad83
|
Biuletyn |
586352-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gminne Centrum Usług Wspólnych w Brzeźniu
|
Regon |
366037376
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wspólna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
44
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Brzeźnio
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
98-275
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
43 820 39 17, 43 820 39 17
|
Zamawiajacy fax |
43 820 36 71
|
Zamawiajacy email |
ibartnicka@brzeznio.pl, bkaleta@brzeznio.pl
|
Adres strony url |
www.brzeznio.finn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
projekt Wspierający nauczyciel-świadomy uczeń realizowany ze środków EFS w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.brzeznio.finn.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.brzeznio.finn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Brzeźnio, ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio - I piętro sekretariat pok. nr 17
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie pracowni chemiczno – fizycznej w Zespole Szkół im. Wacławy Matusiak w Brzeźniu w ramach projektu „Wspierający nauczyciel-świadomy uczeń” realizowanego ze środków EFS w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie pracowni chemiczno - fizycznej, w Zespole Szkół im. Wacławy Matusiak w Brzeźniu.
2. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Wszelkie działania związane z realizacją projektu powinny uwzględniać uregulowania dotyczące projektów współfinansowanych z funduszy europejskich.
3. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie wraz z montażem pracowni chemiczno - fizycznej
Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli gdziekolwiek w niniejszej siwz pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry wydajnościowe i jakościowe oraz standard wykonania
w stosunku do podanych w siwz przykładów.
Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli „Wykaz urządzeń
i materiałów równoważnych” i dołączone do oferty – załącznik nr 4. Brak wskazania
w załączniku propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie deklarację Wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu rozwiązań przyjętych w siwz.
Uwaga:
Udowodnienie, że zastosowane rozwiązania są równoważne spoczywa na Wykonawcy na etapie składania ofert. Dokumenty potwierdzające równoważność należy załączyć do oferty (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
W sytuacji zastosowania rozwiązań równoważnych Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających parametry jakościowe lub użytkowe tych rozwiązań.
W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający żąda wówczas:
- instrukcji, kart katalogowych, certyfikatów, atestów, aprobat technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w siwz. Zamawiający uzna za wystarczające załączenie jednego z w/w dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań.
4. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres czasu zadeklarowany w formularzu ofertowym.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Rozdziale 17 SIWZ tj.:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części I (wyposażenie wraz
z montażem pracowni chemiczno - fizycznej) załącznik nr 1.1. do siwz;
6. Miejscem wykonania przedmiotu zamówienia jest Zespół Szkół im. Wacławy Matusiak
w Brzeźniu
7. Wyposażenie wraz z montażem pracowni chemiczno - fizycznej
7.1. Przedmiotem zamówienia jest 30-stanowiskowa pracownia chemiczno-fizyczna wyposażona w: stanowisko demonstracyjne, biurko nauczyciela, 3-osobowe stoliki uczniowskie, krzesła, regały na sprzęt laboratoryjny i pomoce dydaktyczne, kanał zasilający, dygestorium i szafę na odczynniki chemiczne z odciągiem.
7.2. Rodzaj oraz ilość sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są
w załączniku nr 1.1. do siwz (Rozdział 17 SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego sposobu spełnienia warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego sposobu spełnienia warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego sposobu spełnienia warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- wykaz materiałów i urządzeń równoważnych (zał. Nr 4 do oferty)
- instrukcje obsługi, karty katalogowe, certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający uzna za wystarczające załączenie jednego z w/w dokumentów potwierdzającego, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Załączenie jednego z w/w dokumentów jest konieczne.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności zmiany umowy mogą dotyczyć:
1) wynagrodzenia;
2) warunków płatności;
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w następujących sytuacjach:
a) zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy;
b) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
3. Zamawiający przewiduje wydłużenie terminu związania ofertą na okres nie dłuższy niż 60 dni.
4. Zamawiający przewiduje zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych i innych danych identyfikacyjnych.
5. Zamawiający przewiduje zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty, nadzór nad przedmiotem umowy.
6. Zamawiający przewiduje zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn
o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć.
7. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie podwykonawców, jeśli Zamawiający będzie miał zastrzeżenia co do podwykonawców lub zmiany podwykonawców.
8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powiedzenia podwykonawcom.
9. Wykonawca może wskazać inny zakres podwykonawstwa, niż przedstawiony
w ofercie z zastrzeżeniem art. 36b ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Wykonawca może wskazać innych podwykonawców niż przedstawieni
w ofercie, z zastrzeżeniem ary. 36b ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Wykonawca może zrezygnować z podwykonawstwa.
art. 36b 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
12. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej
w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2017-09-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|