2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Kampania promocyjna terenu inwestycyjnego Gminy Olsztyn w prasie krajowej wraz z zakupem materiałów promujących dla projektu Termy Jurajskie - promocja walorów inwestycyjnych gminy Olsztyn.
2.2. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - Priorytet 1 Badania i rozwój technologiczny, innowacje i przedsiębiorczość w ramach projektu pn. Termy jurajskie - promocja walorów inwestycyjnych gminy Olsztyn.
2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
1.Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie graficzne i wykonanie materiałów
promujących Gminę Olsztyn w asortymencie i ilościach wymienionych poniżej.
2. Wszystkie materiały promocyjne wymienione poniżej muszą być fabrycznie nowe i
właściwie opakowane. Zamawiane materiały muszą spełniać oczekiwania Zamawiającego, szczegółowo opisane poniżej.
3. Zamawiający wymaga, aby materiały promocyjne były dobrej jakości, charakteryzowały się estetyką oraz starannością wykonania.
4. Wykonawca w przeciągu 14 dni od podpisania umowy przedstawi w siedzibie Zamawiającego projekty wszystkich materiałów promocyjnych wraz z próbkami materiałów bazowych (bez nadruku) do akceptacji. Projekt musi obejmować rozmieszczenie nadruku logotypów na poszczególnym asortymencie. Zamawiający zobowiązany będzie dokonać akceptacji. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag do dostarczonych projektów i próbek materiałów bazowych, Wykonawca uwzględni je w terminie 3 dni i ponownie przekaże Zamawiającemu do akceptacji. Zamawiający dokona ostatecznej akceptacji zweryfikowanej propozycji projektów i próbek materiałów bazowych. Akceptację Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie elektronicznej na wskazany przez Wykonawcę adres mailowy.
5. Przekazy na wszystkich materiałach muszą uwzględniać odpowiednie wymagania z
zakresu informacji i promocji o źródłach finansowania. Powinny zawierać znaki graficzne: logo Narodowej Strategii Spójności z odwołaniem słownym do Programu
Regionalnego, logo Województwa Śląskiego, flaga UE z odwołaniem słownym do Unii
Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz tam gdzie to możliwe opis w postaci Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 oraz hasło Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego - realna odpowiedź na realne potrzeby umieszczone zgodnie z obowiązującymi normami. Wszystkie materiały informacyjne i promocyjne projektu powinny zawierać również logo Gminy Olsztyn zgodnie z księgą wizualizacji znaku.
6. Wszelkie materiały promocyjne muszą być opakowane w karton, na kartonie powinna się znaleźć informacja o rodzaju produktu i ilości sztuk.
7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby
Zamawiającego tj. Urząd Gminy Olsztyn, Pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 10, 42-256 Olsztyn, pokój nr 13 na własny koszt.
8. Nazwy własne artykułów promocyjnych zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia ze względu na specyfikę tych produktów, ponieważ Zamawiający nie mógł opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W przypadkach wystąpienia nazw własnych producentów lub produktów dopuszcza się oferowanie produktów w pełni równoważnych do wymaganych.
9. W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego, co do oferowanych produktów
równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy.
10. Zamieszczone poniżej zdjęcia są jedynie przykładem graficznym i nie stanowią obligatoryjnego wzoru.
1) Folder promocyjny Gminy Olsztyn z oferta inwestycyjną terenów wchodzących w
przedmiot projektu (5000 szt. w tym 500 szt. w języku francuskim, 500 szt. w języku niemieckim oraz 500 szt. w języku włoskim wraz z tłumaczeniami) - opracowanie graficzne, DTP, druk oraz dostarczenie do zamawiającego; format: 210 mm x 250 mm; objętość: 20 stron (4 strony okładka + 16 stron środek), rodzaj zadruku: 4+4 CMYK (pełny kolor okładka
i środek); surowiec: okładka - papier kreda 250 g, wierzch okładki lakier UV; środek
folderu - papier kreda 200 g, lakier wybiórczo; oprawa introligatorska, zeszytowa,
zszywki.
2) Ulotka promująca Gminę Olsztyn z oferta inwestycyjną terenów wchodzących w
przedmiot projektu (4000 szt. w tym 500 szt. w języku francuskim, 500 szt. w języku
niemieckim oraz 500 szt. w języku włoskim wraz z tłumaczeniami) - opracowanie
graficzne, DTP; druk oraz dostarczenie do zamawiającego; format: A4 składany na 3;
rodzaj zadruku: pełny kolor 4+4 CMYK; papier kreda 150 g.
3) Mapa turystyczna Gminy Olsztyn z oferta inwestycyjną terenów wchodzących w
przedmiot projektu (9000 szt. w tym 500 szt. w języku francuskim, 500 szt. w języku
niemieckim oraz 500 szt. w języku włoskim wraz z tłumaczeniami) - opracowanie
graficzne, DTP; druk oraz dostarczenie do zamawiającego; skala mapy 1:25000; format: 820 mm x 570 mm, składana do formatu 240 mm x 120 mm; rodzaj zadruku: 4+4 CMYK (pełny kolor), papier kreda 150 g.
4) Filiżanka ceramiczna ze spodkiem (500 szt.) - opracowanie graficzne, DTP,
wykonanie; kolor: biały; pojemność min. 150 ml; nadruk: jednostronny, dwukolorowy;
opakowanie: jednostkowe, tekturowe białe z okienkiem (tektura:
3 falowa - wysokość od 1 - 1,7 mm) lakierowane z nadrukiem (logotypy UE): pełny kolor 4+4, dostosowane do wielkości filiżanki.
5) Kubek ceramiczny (600 szt.) - opracowanie graficzne, DTP, wykonanie; kolor:
biały; pojemność min. 250 ml; nadruk: dwustronny, dwukolorowy; opakowanie:
jednostkowe, tekturowe białe z okienkiem (tektura: 3 falowa - wysokość od 1 - 1,7 mm) lakierowane z nadrukiem: pełny kolor 4+4 dostosowane do wielkości kubka.
Przykładowa wizualizacja kubka:
6) Długopis (3000 szt.) - opracowanie graficzne, DTP, wykonanie; materiał PVC,
z zaczepem w górnej części, przyciskiem, niebieskim tuszem, kolor: korpus biały,
3 elementy kolorowe; nadruk: z jednej strony dwukolorowy, z drugiej strony jednokolorowy.
Przykładowa wizualizacja długopisu:
7) Torba papierowa (4000 szt.)- opracowanie graficzne, DTP, wykonanie; papier: kreda min. 170 g z laminatem błyszczącym, rozszerzane wzmacniane dno, wzmocnienia przy uchwytach; wymiary: 350 mm x 240 mm x 100 mm; nadruk CMYK: dwustronny dwukolorowym.
Przykładowa wizualizacja torby:
8) Teczka tekturowa (3000 szt.) - opracowanie graficzne, DTP, wykonanie; format A4, dwukolorowa, wykonana z mocnego kartonu barwionego, uszlachetnienie: folia mat + lakier UV miejscowo, zakładki chroniące przed wypadaniem, miejsce na wizytówkę; nadruk: przód - dwukolorowy, tył - jednokolorowy.
Przykładowa wizualizacja teczki:
9) Bloczki karteczek samoprzylepnych (3000 szt.) - opracowanie graficzne, DTP,
wykonanie; wymiary: 80 mm x 10 mm, 100 białych karteczek z dwukolorowym nadrukiem; okładka: kartonowa , twarda, biały z dwukolorowym nadrukiem, kartki klejone na górnej krawędzi.
10) Koszulki polo (500 szt.)- opracowanie graficzne, DTP, wykonanie; wysoka
gramatura (min 170 g), kolor: biały, nadruk: dwukolorowy i dwustronny, pełna
rozmiarówka, z wysokogatunkowej bawełny czesanej, zapięcie pod szyją min. na 2
guziki, 1 guzik zapasowy, rozcięcia po bokach, wzmocnienie karku taśmą w kolorze
koszulki, kołnierzyk i wykończenia rękawów ściegiem ściągaczowym, krój luźny.
Przykładowa wizualizacja koszulki:
11) Cukierki krówki (500 opakowań) - opracowanie graficzne, DTP, wykonanie;
cukierki pakowane w białe papierki z dwukolorowym nadrukiem, opakowanie: wielkość
dopasowana do ilości cukierków w opakowaniu, białe, papier 200g, nadruk: pełny kolor 4+4 dostosowane do wielkości opakowania. W opakowaniu ok. 20 dag. cukierków krówek o tradycyjnym, mlecznym smaku. Termin ważności do spożycia 6 miesięcy od dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
Przykładowa wizualizacja opakowania na cukierki:
12) Płyty DVD + opakowaniem (500 szt.) -opracowanie graficzne, DTP, wykonanie;
płyta: dwukolorowy nadruk, opakowanie: tekturowe, rozkładane, zadruk pełny kolor
4+4. Przykładowa wizualizacja płyty:
13) Namiot promocyjny (1 szt.) - 3 m x 3 m, aluminiowy z 3 dopinanymi ścianami +
futerał, kolor: granatowy, nadruk: jednostronny jednokolorowy na 3 ścianach.
14) Parasol (450 szt.) - opracowanie graficzne, DTP, wykonanie; automatyczny
z aluminiowym stelażem; metalową końcówką; wygiętą, ogumowaną rączką, kolor: po 150 sztuk parasoli: biało-żółtych, białych i granatowych (tutaj jednokolorowy nadruk - biały), na pozostałych nadruk: jednostronny dwukolorowy.
Przykładowa wizualizacja parasola:
15) Piłka plażowa (400 szt.) - dmuchana, biało-żółta, dobrej jakości, ok. 41 cm
średnicy; opracowanie graficzne, DTP, wykonanie; nadruk: jednostronny, dwukolorowy na białym polu.
16) Pamięć przenośna (500 szt.) - opracowanie graficzne, DTP, pamięć flash w
kształcie karty kredytowej, typ pendrive, pojemność min. 4 GB, grubość 1,6 mm,
materiał: biały, plastik; nadruk dwustronny: z jednej strony dwukolorowy z drugiej
pełny kolor 4+4; opakowanie jednostkowe, plastikowe białe z nadrukiem (logotypy UE): pełny kolor 4+4, z przezroczystą szybką foliową, dostosowane do wielkości pendrive.
Przykładowa wizualizacja pendrive wraz z opakowaniem:
17) Zegar (300 szt.) - opracowanie graficzne, DTP, wykonanie; po 150 sztuk białych z dwukolorowym nadrukiem oraz żółtych z białym nadrukiem. Druk jednostronny. Materiał: szkło lub inny trwały materiał
Wymiary: średnica min. 23 cm
Przykładowe wizualizacje zegarów:
18) Torba jutowa (300 szt.) - opracowanie graficzne, DTP, wykonanie; nadruk
jednokolorowy, jednostronny. Materiał: dobrej jakości juta, w środku powlekana
folią. Wygodne i trwałe uszy. Kolor naturalny. Pojemność: ok. 20 litrów.
Przykładowa wizualizacja:
19) Stojak informacyjny z podstawą (2 sztuki) z ekranem A3, wykonany z aluminium. Opracowanie graficzne, DTP, wykonanie. Zamieszczenie logotypów w wybranym miejscu.
Tylna ściana ramy wykonana z trwałego i odpornego na pęknięcia materiału. Format
poziomy. Rama zatrzaskowa o szerokości ok. 25 mm. Wysokość całkowita min. 120 cm.
20) Roll up (2 szt.)- opracowanie graficzne, DTP, wykonanie. Wielkość: 100 x 200 cm,
waga: ok. 5 kg, konstrukcja aluminium; akcesoria: pokrowiec sztywny, materiał
drukowany: block-out lub inny trwały o bardzo dobrej jakości; nadruk jednostronny
pełny kolor 4+4.
Przykładowy roll up:
21) Kampania promocyjna w prasie krajowej
Projekt i druk artykułów sponsorowanych dotyczących promocji terenów inwestycyjnych Gminy Olsztyn w 3 dziennikach ogólnopolskich: Rzeczpospolitej, Dzienniku Gazeta Prawna, Gazecie Wyborczej lub w równoważnych gazetach ze względu na nakład, zasięg i zawartość merytoryczną. Format: jednostronicowa prezentacja (jedna strona redakcyjna). Termin i strona publikacji muszą uzyskać akceptację zamawiającego.
Artykuł powinien zawierać zestaw znaków graficznych: Programu Regionalnego -
Narodowa Strategia Spójności, Województwa Śląskiego, Unii Europejskiej oraz tam
gdzie to możliwe opis w postaci Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - Priorytet 1 Badania i rozwój technologiczny, innowacje i przedsiębiorczość w ramach projektu pn. Termy jurajskie - promocja walorów inwestycyjnych gminy Olsztyn.
Artykuły musi posiadać kolorowe zdjęcia wraz z tekstem zredagowanym na bazie
materiału merytorycznego przekazanego przez Zamawiającego.
Artykuł do druku musi być każdorazowo akceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu propozycję artykułu prasowego. Zamawiający dokona akceptacji w formie elektronicznej, ewentualne uwagi wniesie w terminie do 2 dni licząc od daty ich dostarczenia przez Wykonawcę. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag, wykonawca uwzględni je i przekaże Zamawiającemu do ponownej akceptacji. Artykuł prasowy po uzyskaniu zgody, publikuje Wykonawca w ustalonym przez strony terminie.
Wykonawca zobowiązuje się, iż w terminie do 5 dni po ukazaniu się artykułu dostarczy do Zamawiającego jeden egzemplarz gazety, w której nastąpiła emisja artykułu co będzie stanowić podstawę do wystawienia protokołu odbioru wykonanego etapu zadania. |