1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach z podziałem na części. 2. Część I: Dostawa artykułów nabiałowych Wspólny słownik zamówień - CPV: 15500000-3 produkty mleczarskie, CPV: 15511000-3 mleko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik nr 6.01 do specyfikacji. 3. Część II: Dostawa różnych artykułów spożywczych Wspólny słownik zamówień - CPV: 15800000-6 różne produkty spożywcze, CPV: 15600000-4 produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, CPV: 15411200-4 olej spożywczy, CPV: 15330000-0 przetworzone owoce i warzywa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik nr 6.02 do specyfikacji. 4. Część III: Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i przetworów mięsnych Wspólny słownik zamówień – CPV: 15113000-3 wieprzowina, 15111000-9 mięso wołowe, 15114000-0 podroby, 15131130-5 wędliny, 15131135-0 wędliny drobiowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik nr 6.03 do specyfikacji. 5. Część IV: Dostawa mięsa drobiowego i podrobów Wspólny słownik zamówień – CPV:15112100-7 świeży drób, 15114000-0 podroby. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.04 do Specyfikacji. 6. Część V: Dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych Wspólny słownik zamówień – CPV: 15200000-0 ryby przetworzone i konserwowane, 15221000-3 ryby mrożone, 15229000-0 mrożone produkty rybne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.05 do Specyfikacji.7. Część VI: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych Wspólny słownik zamówień – CPV: 15810000-9 pieczywo, świeże wyroby piekarskie i cukiernicze, 15811100-7 chleb,15811400-0 bułeczki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.06 do Specyfikacji. 8.Część VII: Dostawa świeżych warzyw i owoców, ziemniaków jadalnych oraz jaj świeżych
Wspólny słownik zamówień – CPV: 03110000-5 rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa, 03220000-9 warzywa, owoce i orzechy, 03212100-1 ziemniaki, 03221000-6 warzywa
03142500-3 jaja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.07 do Specyfikacji. 9. Część VIII: Dostawa mrożonych warzyw i owoców oraz produktów pochodnych głęboko mrożonych Wspólny słownik zamówień – CPV: 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty,15331100-8 warzywa mrożone, 15332100-5 owoce przetworzone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.08 do Specyfikacji.
|
GuidZP400 |
072a987f-530b-4ce1-9624-ac771c4e9d51
|
Biuletyn |
629424-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
29486900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kasztanowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
45
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gębice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64707
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-67 2551424 w. 42
|
Zamawiajacy fax |
0-67 2551424
|
Zamawiajacy email |
dpsgebic@poczta.fm
|
Adres strony url |
www.biuletyn.abip.pl/dpsgebice
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Samorządu terytorialnego - pomoc społeczna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.biuletyn.abip.pl/dpsgebice
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. -Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej ul. Kasztanowa 45, 64-707 Gębice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach
|
Numer referencyjny |
DPS.272.2.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach z podziałem na części. 2. Część I: Dostawa artykułów nabiałowych Wspólny słownik zamówień - CPV: 15500000-3 produkty mleczarskie, CPV: 15511000-3 mleko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik nr 6.01 do specyfikacji. 3. Część II: Dostawa różnych artykułów spożywczych Wspólny słownik zamówień - CPV: 15800000-6 różne produkty spożywcze, CPV: 15600000-4 produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, CPV: 15411200-4 olej spożywczy, CPV: 15330000-0 przetworzone owoce i warzywa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik nr 6.02 do specyfikacji. 4. Część III: Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i przetworów mięsnych Wspólny słownik zamówień – CPV: 15113000-3 wieprzowina, 15111000-9 mięso wołowe, 15114000-0 podroby, 15131130-5 wędliny, 15131135-0 wędliny drobiowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik nr 6.03 do specyfikacji. 5. Część IV: Dostawa mięsa drobiowego i podrobów Wspólny słownik zamówień – CPV:15112100-7 świeży drób, 15114000-0 podroby. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.04 do Specyfikacji. 6. Część V: Dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych Wspólny słownik zamówień – CPV: 15200000-0 ryby przetworzone i konserwowane, 15221000-3 ryby mrożone, 15229000-0 mrożone produkty rybne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.05 do Specyfikacji.7. Część VI: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych Wspólny słownik zamówień – CPV: 15810000-9 pieczywo, świeże wyroby piekarskie i cukiernicze, 15811100-7 chleb,15811400-0 bułeczki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.06 do Specyfikacji. 8.Część VII: Dostawa świeżych warzyw i owoców, ziemniaków jadalnych oraz jaj świeżych
Wspólny słownik zamówień – CPV: 03110000-5 rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa, 03220000-9 warzywa, owoce i orzechy, 03212100-1 ziemniaki, 03221000-6 warzywa
03142500-3 jaja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.07 do Specyfikacji. 9. Część VIII: Dostawa mrożonych warzyw i owoców oraz produktów pochodnych głęboko mrożonych Wspólny słownik zamówień – CPV: 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty,15331100-8 warzywa mrożone, 15332100-5 owoce przetworzone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.08 do Specyfikacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę, polegającą na dostarczaniu produktów żywnościowych, która trwała nieprzerwalnie przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy. Zamawiający wymaga, aby w/w dostawa została wykonana należycie.
2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Z treści dokumentów musi wynikać, jakie zasoby podmiot udostępnia i na jakich zasadach oraz w jakim okresie, w jaki sposób te zasoby zostaną wykorzystane przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, zaś w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia – z treści dokumentów musi wynikać deklaracja faktycznego udziału podmiotu trzeciego w realizacji zamówienia.
5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22
6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 3, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 3.
8. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zamawiający nie wymaga złożenia przez wykonawcę szczególnych dokumentów, celem potwierdzenia okoliczności, o których mowa w Art. 25 ust. 1 Ustawy, poza dokumentami wymienionymi w pkt V SIWZ. 2. Biorąc pod uwagę powyższą regulację pkt 1, zgodnie z art. 26 ust. 2 Ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawców do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.biuletyn.abip.pl/dpsgebice informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do Specyfikacji. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanie lub inne dokumenty o którym mowa w pkt IV.4, na podstawie, których wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
3. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą:
1) wypełniony Formularz oferty (Zał. Nr 1.01 – 1.08 do Specyfikacji)
2) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw.
4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
5. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
6. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów nabiałowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.01 do Specyfikacji. Zamówienie częściowe nr 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa różnych artykułów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.02 do Specyfikacji.
Zamówienie częściowe nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i przetworów mięsnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15113000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.03 do Specyfikacji.
Zadanie częściowe nr 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa drobiowego i podrobów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.04 do Specyfikacji.
Zamówienie częściowe nr 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.05 do Specyfikacji.
Zadanie częściowe nr 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.06 do Specyfikacji.
Zadanie częściowe nr 6
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa świeżych warzyw i owoców, ziemniaków jadalnych oraz jaj świeżych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03110000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.07 do Specyfikacji.
Zadanie częściowe nr 7
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mrożonych warzyw i owoców oraz produktów pochodnych głęboko mrożonych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.08 do Specyfikacji.
Zadanie częściowe nr 8
|
| |