Wyposażenie Szkół Podstawowych w ramach projektu pn. Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie kompetencji kluczowych w Gminie Kruszyna – zakup pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego

Data publikacji 2017-12-11
Data zakończenia 2017-12-19 00:00:00
Instytucja Gmina Kruszyna
Miejscowość Kruszyna
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630670-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie Szkół Podstawowych w ramach projektu pn. Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie kompetencji kluczowych w Gminie Kruszyna – zakup pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego.
Część 1 zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie Szkół Podstawowych w Kruszynie, Lgocie Małej i Widzowie w pomoce dydaktyczne zgodnie opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do:
- Szkoła Podstawowa im. Powstańców Styczniowych w Kruszynie; ul. Pocztowa 2 42-282 Kruszyna
- Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lgocie Małej ul. Szkolna 1/3 42-282 Lgota Mała
- Szkoła Podstawowa im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Widzowie ul. Żwirki i Wigury 16 42-282 Widzów
Zamawiający nie dopuszcza realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3 dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale V SIWZ.
Część 2 zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie Szkół Podstawowych w Kruszynie, Lgocie Małej i Widzowie w sprzęt elektroniczny zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale V niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do:
- Szkoła Podstawowa im. Powstańców Styczniowych w Kruszynie; ul. Pocztowa 2 42-282 Kruszyna
- Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lgocie Małej ul. Szkolna 1/3 42-282 Lgota Mała
- Szkoła Podstawowa im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Widzowie ul. Żwirki i Wigury 16 42-282 Widzów
Zamawiający nie dopuszcza realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3 dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale V SIWZ.
Informacje wspólne dla Części 1 oraz Części 2 zamówienia:
1) Dostarczone produkty muszą być wykonane z materiałów nietoksycznych, zgodnych z aktualnymi normami, fabrycznie nowe, wolne od wad i bez uszkodzeń mechanicznych, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.
2) Zamawiający wymaga, aby wydania książek i pomocy dydaktycznych były wydaniami najnowszymi. Zamawiający dopuszcza wydania starsze tylko wówczas, gdy nie ukazało się jeszcze wydanie nowe, poprawione lub uzupełnione. Zamawiający wymaga książek bez wad i pomyłek wydawcy.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone egzemplarze nie spełniają wymagań Zamawiającego, Wykonawca winien wymienić je na inne spełniające te wymogi.
4) Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakami bezpieczeństwa oraz muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty wymagane dla przedmiotów przeznaczonych do użytkowania w placówkach oświatowych.
5) Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości.
Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy produktów, urządzeń i materiałów wskazujące na konkretnego producenta, które ewentualnie zostały użyte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są przykładowe i służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu jakościowego oraz określeniu parametrów technicznych, użytkowych i funkcjonalnych. Zamawiający informuje, że dopuszcza w tym zakresie składanie ofert równoważnych tj. zaoferowanie produktów, urządzeń i materiałów innych producentów niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia, materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania produktów, urządzeń lub materiałów równoważnych do wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wyraźnie wskazać w złożonej ofercie oferowane produkty, urządzenia lub materiały równoważne oraz wykazać, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Nie wskazanie w złożonej ofercie produktów, urządzeń lub materiałów równoważnych traktowane będzie przez Zamawiającego, jako deklaracja dostarczenia produktów, urządzeń i materiałów wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 381d32f3-ed33-44bb-b1a0-57fd16da36d8
Biuletyn 630670-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Kruszyna
Regon 15139805000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kmicica
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kruszyna
Zamawiajacy kod pocztowy 42282
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 202 003
Zamawiajacy fax 343 202 054
Zamawiajacy email przetargi@kruszyna.pl
Adres strony url www.bip.kruszyna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa XI – Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Działanie 11.1 Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego. Poddziałanie 11.1.4 Poprawa efektywności kształcenia
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.kruszyna.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Kruszynie, ul. Kmicica 5, 42-282 Kruszyna
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie Szkół Podstawowych w ramach projektu pn. Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie kompetencji kluczowych w Gminie Kruszyna – zakup pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego
Numer referencyjny RGK.271.16.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie Szkół Podstawowych w ramach projektu pn. Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie kompetencji kluczowych w Gminie Kruszyna – zakup pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego. Część 1 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie Szkół Podstawowych w Kruszynie, Lgocie Małej i Widzowie w pomoce dydaktyczne zgodnie opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do: - Szkoła Podstawowa im. Powstańców Styczniowych w Kruszynie; ul. Pocztowa 2 42-282 Kruszyna - Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lgocie Małej ul. Szkolna 1/3 42-282 Lgota Mała - Szkoła Podstawowa im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Widzowie ul. Żwirki i Wigury 16 42-282 Widzów Zamawiający nie dopuszcza realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3 dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale V SIWZ. Część 2 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie Szkół Podstawowych w Kruszynie, Lgocie Małej i Widzowie w sprzęt elektroniczny zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale V niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do: - Szkoła Podstawowa im. Powstańców Styczniowych w Kruszynie; ul. Pocztowa 2 42-282 Kruszyna - Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lgocie Małej ul. Szkolna 1/3 42-282 Lgota Mała - Szkoła Podstawowa im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Widzowie ul. Żwirki i Wigury 16 42-282 Widzów Zamawiający nie dopuszcza realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3 dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale V SIWZ. Informacje wspólne dla Części 1 oraz Części 2 zamówienia: 1) Dostarczone produkty muszą być wykonane z materiałów nietoksycznych, zgodnych z aktualnymi normami, fabrycznie nowe, wolne od wad i bez uszkodzeń mechanicznych, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 2) Zamawiający wymaga, aby wydania książek i pomocy dydaktycznych były wydaniami najnowszymi. Zamawiający dopuszcza wydania starsze tylko wówczas, gdy nie ukazało się jeszcze wydanie nowe, poprawione lub uzupełnione. Zamawiający wymaga książek bez wad i pomyłek wydawcy. 3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone egzemplarze nie spełniają wymagań Zamawiającego, Wykonawca winien wymienić je na inne spełniające te wymogi. 4) Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakami bezpieczeństwa oraz muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty wymagane dla przedmiotów przeznaczonych do użytkowania w placówkach oświatowych. 5) Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy produktów, urządzeń i materiałów wskazujące na konkretnego producenta, które ewentualnie zostały użyte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są przykładowe i służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu jakościowego oraz określeniu parametrów technicznych, użytkowych i funkcjonalnych. Zamawiający informuje, że dopuszcza w tym zakresie składanie ofert równoważnych tj. zaoferowanie produktów, urządzeń i materiałów innych producentów niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia, materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania produktów, urządzeń lub materiałów równoważnych do wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wyraźnie wskazać w złożonej ofercie oferowane produkty, urządzenia lub materiały równoważne oraz wykazać, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Nie wskazanie w złożonej ofercie produktów, urządzeń lub materiałów równoważnych traktowane będzie przez Zamawiającego, jako deklaracja dostarczenia produktów, urządzeń i materiałów wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Część 1 zamówienia: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Część 2 zamówienia: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Część 1 zamówienia: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Część 2 zamówienia: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część 1 zamówienia: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Część 2 zamówienia: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Zakres oświadczenia, o którym mowa w zdaniu pierwszym określono w Rozdziale II SIWZ. Do oferty należy dołączyć dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać upoważnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, inne.
Zakresie warunkow udzialu 1) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu dla Części 1 zamówienia: Nie wymagane 2) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu dla Części 2 zamówienia: Nie wymagane
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać upoważnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, inne. Jeżeli dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.) wykonawca podaje tylko adres URL i jeżeli potrzeba kod do pobrania dokumentu. Wykonawcy z Polski nie muszą podawać tych informacji. W/w dokumenty można złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
Czy wadium 1
Wadium Oferta składana na wykonanie Części 1 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 200,00 zł (słownie: Dwa tysiące dwieście złotych 00/100). Oferta składana na wykonanie Części 2 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: Dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP S.A Nr rachunku: 03 1020 1664 0000 3002 0028 4612 z dopiskiem: Wadium – Przetarg Kompetencje kluczowe Część ……. zamówienia. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt. 9.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy może nastąpić za zgodą Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, jeżeli służyć będzie należytemu wykonaniu umowy, a w szczególności w przypadku zmiany wynagrodzenia zgodnie z § 3 ust. 5 umowy.
IV 4 4 data 2017-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Wyłącznie w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie Szkół Podstawowych w ramach projektu pn. Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie kompetencji kluczowych w Gminie Kruszyna – zakup pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagania dotyczące wadium Oferta składana na wykonanie Części 1 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 200,00 zł (słownie: Dwa tysiące dwieście złotych 00/100).
Zalacznik krotki opis Część 1 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie Szkół Podstawowych w Kruszynie, Lgocie Małej i Widzowie w pomoce dydaktyczne zgodnie opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale V niniejszej Specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do: - Szkoła Podstawowa im. Powstańców Styczniowych w Kruszynie; ul. Pocztowa 2 42-282 Kruszyna - Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lgocie Małej ul. Szkolna 1/3 42-282 Lgota Mała - Szkoła Podstawowa im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Widzowie ul. Żwirki i Wigury 16 42-282 Widzów Zamawiający nie dopuszcza realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3 dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie Szkół Podstawowych w ramach projektu pn. Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie kompetencji kluczowych w Gminie Kruszyna – zakup pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagania dotyczące wadium Oferta składana na wykonanie Części 2 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: Dwa tysiące pięćset złotych 00/100).
Zalacznik krotki opis Część 2 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie Szkół Podstawowych w Kruszynie, Lgocie Małej i Widzowie w sprzęt elektroniczny zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale V niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do: - Szkoła Podstawowa im. Powstańców Styczniowych w Kruszynie; ul. Pocztowa 2 42-282 Kruszyna - Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lgocie Małej ul. Szkolna 1/3 42-282 Lgota Mała - Szkoła Podstawowa im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Widzowie ul. Żwirki i Wigury 16 42-282 Widzów Zamawiający nie dopuszcza realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3 dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Długość okresu gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)