GuidZP400 |
7640cd91-2620-4d1a-9c04-80c3d0fe9102
|
Biuletyn |
631686-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
|
Regon |
00051417600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Basztowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-156
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 3921 338,
|
Zamawiajacy fax |
12 3921956
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.malopolska.uw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.malopolska.uw.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.malopolska.uw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty w postępowaniu należy złożyć w wersji pisemnej (przesłać lu złożyć pod podanym niżej adresem)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usług transmisji danych w sieci rozległej WAN Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie oraz usługi dostępu do Internetu w lokalizacjach MUW
|
Numer referencyjny |
WL-IV.272.31.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transmisji danych w sieci rozległej WAN Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie oraz usługi dostępu do Internetu w lokalizacjach Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
a) część I zamówienia - świadczenie usług transmisji danych w sieci rozległej WAN Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie oraz usługi dostępu do Internetu w lokalizacji Kraków, ul. Basztowa 22,
b) część II zamówienia - świadczenie usług dostępu do Internetu,
c) część III zamówienia - świadczenie usług transmisji danych w sieci IP VPN Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 A/B/C do wzoru umowy będącego załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Miejsce realizacji zamówienia: Kraków, Tarnów, Nowy Sącz, Zakopane, Wysokie, Wieliczka.
5. Wielkość lub zakres zamówienia: poniżej wyrażonej w złotych kwoty 135 000,00 euro.
|
Cpv glowny przedmiot |
72318000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-01-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Uwagi dla wykonawców: wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż:
a) 300 000 zł – dla części I zamówienia;
b) 50 000 zł – dla części II zamówienia;
c) 25 000 zł – dla części III zamówienia,
przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku zakończenia okresu obowiązywania polisy Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem prolongatę ubezpieczenia. Kopia dokumentu ubezpieczenia stanowić będzie załącznik do umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
2) oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz),
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo
do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
4) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz),
5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – dokument pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego
do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy,
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. Zmiany te nie mogą naruszać postanowień art. 144 ustawy, a potrzeba ich wprowadzenia może wynikać w szczególności z następujących okoliczności:
1) obniżenie cen połączeń międzyoperatorskich z równoczesnym proporcjonalnym pomniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy,
2) pojawienie się możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu umowy – z ewentualną zmianą wynagrodzenia Wykonawcy,
3) konieczność zmiany sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz niezbędna w celu prawidłowego wykonania umowy– z ewentualną zmianą wynagrodzenia Wykonawcy,
4) konieczność wyłączenia z przedmiotu Umowy lokalizacji, z równoczesnym proporcjonalnym pomniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy,
5) w przypadku powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony,
6) w przypadku zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów prawa, opublikowanych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim, Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra lub innych oficjalnych publikatorach oraz na stronach internetowych (w szczególności, choć niewyłącznie w zakresie przepisów dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych), Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy, zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy lub zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa, wytycznymi lub interpretacjami;
7) w przypadku uzasadnionego przyczynami technicznymi, w szczególności:
a) sposobu realizacji przedmiotu Umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji,
b) zakresu przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy
do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji;
8) w przypadku ujawnienia się wad oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań i narzędzi informatycznych, Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie realizacji przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego elementu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w siwz dla elementu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad.
2. W zakresie i na warunkach przewidzianych w ustawie, Strony upoważnione są do wprowadzenia zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
I. Termin wykonania zamówienia:
1. Termin realizacji usług oraz świadczenia usługi wsparcia technicznego ustala się na okres rozpoczynający się z dniem fizycznego uruchomienia usług, a kończący się z dniem 31 stycznia 2020 r. (we wszystkich częściach zamówienia).
2. Terminy uruchomienia usług:
a) część I zamówienia – uruchomienie usług:
- dla lokalizacji ul. Szlak 73A (Zadanie I) termin rozpoczęcia świadczenia usługi zostanie określony przez Zamawiającego z 60 dniowym wyprzedzeniem,
- od dnia 1 maja 2018 r. w lokalizacji ul. Przy Rondzie 6 (Zadanie II),
- od dnia 1 lutego 2018 r. w pozostałych lokalizacjach.
b) część II zamówienia – uruchomienie usług od dnia 1 lutego 2018 r.
c) część III zamówienia – uruchomienie usług od dnia 1 lutego 2018 r.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
świadczenie usług transmisji danych w sieci rozległej WAN Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie oraz usługi dostępu do Internetu w lokalizacji Kraków, ul. Basztowa 22
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72318000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
I. Termin wykonania zamówienia:
1. Termin realizacji usług oraz świadczenia usługi wsparcia technicznego ustala się na okres rozpoczynający się z dniem fizycznego uruchomienia usług, a kończący się z dniem 31 stycznia 2020 r. (we wszystkich częściach zamówienia).
2. Terminy uruchomienia usług:
a) część I zamówienia – uruchomienie usług:
- dla lokalizacji ul. Szlak 73A (Zadanie I) termin rozpoczęcia świadczenia usługi zostanie określony przez Zamawiającego z 60 dniowym wyprzedzeniem,
- od dnia 1 maja 2018 r. w lokalizacji ul. Przy Rondzie 6 (Zadanie II),
- od dnia 1 lutego 2018 r. w pozostałych lokalizacjach.
b) część II zamówienia – uruchomienie usług od dnia 1 lutego 2018 r.
c) część III zamówienia – uruchomienie usług od dnia 1 lutego 2018 r.
II. Kryteria oceny ofert:
II. Kryterium oceny ofert:
Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium nr 2 w części I zamówienia „Przepustowość łącza w każdej z niżej wymienionych lokalizacji:
- Kraków, ul. J. Lea 112
- Kraków, ul. Olszańska 5
- Kraków, ul. Szlak 73A
- Tarnów, al. Solidarności 5-9
- Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 52
- Nowy Sącz, ul. Wiśniowieckiego 127” zostanie obliczona według następujących zasad:
Wykonawca otrzyma:
- 0 pkt - jeśli zadeklaruje przepustowość łącza: minimum 50 Mb/s w wymienionych lokalizacjach,
- 40 pkt - jeśli zadeklaruje przepustowość łącza: minimum 100 Mb/s w wymienionych lokalizacjach.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 A do wzoru umowy będącego załącznikiem nr 1 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
świadczenie usług dostępu do Internetu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72318000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
I. Termin wykonania zamówienia:
1. Termin realizacji usług oraz świadczenia usługi wsparcia technicznego ustala się na okres rozpoczynający się z dniem fizycznego uruchomienia usług, a kończący się z dniem 31 stycznia 2020 r. (we wszystkich częściach zamówienia).
2. Terminy uruchomienia usług:
a) część I zamówienia – uruchomienie usług:
- dla lokalizacji ul. Szlak 73A (Zadanie I) termin rozpoczęcia świadczenia usługi zostanie określony przez Zamawiającego z 60 dniowym wyprzedzeniem,
- od dnia 1 maja 2018 r. w lokalizacji ul. Przy Rondzie 6 (Zadanie II),
- od dnia 1 lutego 2018 r. w pozostałych lokalizacjach.
b) część II zamówienia – uruchomienie usług od dnia 1 lutego 2018 r.
c) część III zamówienia – uruchomienie usług od dnia 1 lutego 2018 r.
II. Kryteria oceny ofert:
Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium nr 2 w części II zamówienia „Przepustowość łącza dostępu do Internetu w każdej z niżej wymienionych lokalizacji:
- Kraków ul. Jana Hallera 25
- Zakopane - budynek Stacji Meteorologicznej Kasprowy Wierch
- Wysokie, powiat limanowski (stacja przemiennikowa)” zostanie obliczona według następujących zasad:
Wykonawca otrzyma:
- 0 pkt - jeśli zadeklaruje przepustowość łącza dostępu do Internetu w wymienionych lokalizacjach: minimum 512 kb/s/512 kb/s,
- 40 pkt - jeśli zadeklaruje przepustowość łącza dostępu do Internetu w wymienionych lokalizacjach: minimum 1 Mb/s/1Mb/s.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 B do wzoru umowy będącego załącznikiem nr 1 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
świadczenie usług transmisji danych w sieci IP VPN Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72318000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
I. Termin wykonania zamówienia:
1. Termin realizacji usług oraz świadczenia usługi wsparcia technicznego ustala się na okres rozpoczynający się z dniem fizycznego uruchomienia usług, a kończący się z dniem 31 stycznia 2020 r. (we wszystkich częściach zamówienia).
2. Terminy uruchomienia usług:
a) część I zamówienia – uruchomienie usług:
- dla lokalizacji ul. Szlak 73A (Zadanie I) termin rozpoczęcia świadczenia usługi zostanie określony przez Zamawiającego z 60 dniowym wyprzedzeniem,
- od dnia 1 maja 2018 r. w lokalizacji ul. Przy Rondzie 6 (Zadanie II),
- od dnia 1 lutego 2018 r. w pozostałych lokalizacjach.
b) część II zamówienia – uruchomienie usług od dnia 1 lutego 2018 r.
c) część III zamówienia – uruchomienie usług od dnia 1 lutego 2018 r.
II. Kryteria oceny ofert:
Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium nr 2 w części III zamówienia „Przepustowość łącza (kategoria SLA – B) w każdej z niżej wymienionych lokalizacji:
- Kraków, ul. Basztowa 22
- Wieliczka, ul. Parkowa 22” zostanie obliczona według następujących zasad:
Wykonawca otrzyma:
- 0 pkt - jeśli zadeklaruje przepustowość łącza minimum 20 Mb/s,
- 40 pkt - jeśli zadeklaruje przepustowość łącza minimum 50 Mb/s.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 C do wzoru umowy będącego załącznikiem nr 1 do siwz.
|
| |