GuidZP400 |
3cc6998c-9c83-4db4-9b4f-f179bb04161a
|
Biuletyn |
633906-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe w Kwidzynie
|
Regon |
170818020
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29 B
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kwidzyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
556465000
|
Zamawiajacy fax |
556465002
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@powiatkwidzynski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
na dostawę wyposażenia do pracowni komputerowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Kwidzynie przy w ramach zadania Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem – wyposażenie ZSP nr 1 – projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiatkwidzynski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiatkwidzynski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, 82-500 Kwidzyn ul. Kościuszki 29b,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia do pracowni komputerowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Kwidzynie przy w ramach zadania Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem – wyposażenie ZSP nr 1 – projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
|
Numer referencyjny |
OR.IV.272.30.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni komputerowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Kwidzynie w ramach zadania „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem – wyposażenie ZSP nr 1 – projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Przedmiot zamówienia obejmuję realizację:
1 części (zadania) nr 1:
Dostawa oraz instalacja :
a) Tablicy interaktywnej z systemem mocowania 3szt.;
b) Projektor multimedialny – 3 szt;
2 części (zadania) nr 2:
Dostawa sprzętu :
a) Urządzenie wielofunkcyjnego atramentowego A3- 1 szt;
b) Drukarka Laserowa monochromatyczna A4 – 7 szt.;
c) Drukarka laserowa kolor A4 - 1 szt. ;
d) Ploter A0 – 1 szt;
e) Skaner A3 – 1 szt;
f) Skaner A4 – 9 szt;
3 części (zadania) nr 3:
Dostawa komputerów, akcesoriów i narzędzi oraz oprogramowania do pracowni systemów sieciowych:
a) Serwer z dwoma kartami sieciowymi wraz z systemem operacyjnym– szt. 4
b) Router Cisco 1921/k9 lub równoważny –szt. 5
c) Karta cisco 2_porty serial interface ecard HWIC, 66955 lub równoważna – szt. 7
d) Switch Cisco Catalyst 2960 24 10/100 + 2T/SFP LAN Base Image lub równoważny – szt. 5
e) Zestaw komputerowy do projektowania w AUTO CAD wraz z oprogramowaniem- 25 szt.
f) Tester okablowania – 8 szt.
4 części (zadania) nr 4 :
Dostawa szafy typu rack 19” :
a) Szafa typu rack 19” – 1 szt
5 części (zadania) nr 5 :
Dostawa komputerów, laptopów, akcesoriów i narzędzi oraz oprogramowania do pracowni urządzeń techniki komputerowej:.
a) Laptop– szt. 5
b) Zestaw komputerowy –szt. 15
c) Karta dźwiękowa szt. 8
d) Oscyloskop – szt. 6
e) Multimetr – szt. 7
f) Zasilacz laboratoryjny – szt. 2
g) Tester zasilaczy komputerowych – szt. 7
h) Mata antystatyczna szt. 7
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa- załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
4.Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo.
5.Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30195200-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
50378,15
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
: Ewentualne wartości podane w dokumentach i oświadczeniach Wykonawcy w walutach innych niż PLN będą przeliczone wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. A w przypadku braku średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs ogłoszony przez NBP w najbliższym dniu po ukazaniu się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w postępowaniu procedury wynikającej z dyspozycji przepisu art. 24aa ustawy pzp. 3.Podwykonawcy. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców- sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 31.05.2018r
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta składa się z: 1) Formularza ofertowego (wzór formularza ofertowego określony został w załączniku nr 3 do SIWZ); 2) Formularza/y cenowego/ych w zależności od oferowanej części zamówienia (wzór formularzy cenowych określony został w załączniku nr 1A , 1B, 1C, 1D, 1E do SIWZ); 3) Oryginału pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika z dokumentów rejestrowych lub jego kopia poświadczona przez notariusza; 4) Oświadczenia wstępnego zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy pzp, że wykonawca nie podlega wykluczeniu- zgodnie z Rozdziałem VII niniejszej SIWZ- załącznik nr 4 do SIWZ; 5) Podwykonawcy (jeżeli dotyczy)- załącznik nr 5 do SIWZ.1. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2.Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu wymagane dokumenty (instrukcje, materiały dotyczące użytkowania, deklaracje zgodności CE) zgodnie z treścią opisu przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zostanie wezwany o dopełnienie formalności, o których mowa wyżej oraz uzgodnienie ostatecznej treści umowy w oparciu o wzór umowy załączony do SIWZ- załącznik nr 2, a także uzgodnienie innych kwestii koniecznych do sprawnego jej zawarcia. Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi zgodnie z art. 94 ustawy Pzp. Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego. 4. Brak przedłożenia wyżej wymienionego dokumentu stanowi podstawę do uznania, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 ustawy pzp. w następującym zakresie:
1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na dofinansowanie umowy,
2) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, mogą być dokonywane zmiany technologii instalacji, konfiguracji, i innych czynności koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się je tylko w przypadku gdy, proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt a Wykonawca nie będzie żądał zwiększenia wynagrodzenia. W tym przypadku Wykonawca przedstawia propozycje zamienną zawierającą opis proponowanych zmian wraz z uzasadnieniem,
3) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowane zmianami terminu realizacji umowy na roboty budowlane nr WI 273.32.2017 z dnia 06.06.2017r które mają istotny wpływ na terminowe wykonanie niniejszej umowy. W takim przypadku strona proponująca zmianę winna wykazać konkretne przyczyny uniemożliwiające terminową realizacje przedmiotu umowy wynikające ze zmiany terminu umowy o roboty budowlane oraz wskazać nowy termin.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy pzp. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Informacja o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ).
|
IV 4 4 data |
2018-01-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa oraz instalacja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30195200-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6902,85
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni komputerowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Kwidzynie w ramach zadania „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem – wyposażenie ZSP nr 1 – projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Przedmiot zamówienia obejmuję realizację:
1 części (zadania) nr 1:
Dostawa oraz instalacja :
a) Tablicy interaktywnej z systemem mocowania 3szt.;
b) Projektor multimedialny – 3 szt;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa- załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
4.Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo.
5.Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232150-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
10449,97
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni komputerowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Kwidzynie w ramach zadania „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem – wyposażenie ZSP nr 1 – projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
2 części (zadania) nr 2:
Dostawa sprzętu :
a) Urządzenie wielofunkcyjnego atramentowego A3- 1 szt;
b) Drukarka Laserowa monochromatyczna A4 – 7 szt.;
c) Drukarka laserowa kolor A4 - 1 szt. ;
d) Ploter A0 – 1 szt;
e) Skaner A3 – 1 szt;
f) Skaner A4 – 9 szt;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa- załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
4.Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo.
5.Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa komputerów, akcesoriów i narzędzi oraz oprogramowania do pracowni systemów sieciowych:
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48822000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
17695,85
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni komputerowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Kwidzynie w ramach zadania „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem – wyposażenie ZSP nr 1 – projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
3 części (zadania) nr 3:
Dostawa komputerów, akcesoriów i narzędzi oraz oprogramowania do pracowni systemów sieciowych:
a) Serwer z dwoma kartami sieciowymi wraz z systemem operacyjnym– szt. 4
b) Router Cisco 1921/k9 lub równoważny –szt. 5
c) Karta cisco 2_porty serial interface ecard HWIC, 66955 lub równoważna – szt. 7
d) Switch Cisco Catalyst 2960 24 10/100 + 2T/SFP LAN Base Image lub równoważny – szt. 5
e) Zestaw komputerowy do projektowania w AUTO CAD wraz z oprogramowaniem- 25 szt.
f) Tester okablowania – 8 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa- załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
4.Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo.
5.Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa szafy typu rack 19”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2090,35
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni komputerowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Kwidzynie w ramach zadania „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem – wyposażenie ZSP nr 1 – projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
4 części (zadania) nr 4 :
Dostawa szafy typu rack 19” :
a) Szafa typu rack 19” – 1 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa komputerów, laptopów, akcesoriów i narzędzi oraz oprogramowania do pracowni urządzeń techniki komputerowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
13239,07
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni komputerowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Kwidzynie w ramach zadania „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem – wyposażenie ZSP nr 1 – projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
5 części (zadania) nr 5 :
Dostawa komputerów, laptopów, akcesoriów i narzędzi oraz oprogramowania do pracowni urządzeń techniki komputerowej:.
a) Laptop– szt. 5
b) Zestaw komputerowy –szt. 15
c) Karta dźwiękowa szt. 8
d) Oscyloskop – szt. 6
e) Multimetr – szt. 7
f) Zasilacz laboratoryjny – szt. 2
g) Tester zasilaczy komputerowych – szt. 7
h) Mata antystatyczna szt. 7
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa- załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
4.Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo.
5.Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy.
|
| |