GuidZP400 |
709137b1-4b0a-4805-8910-b3659e4a8352
|
Biuletyn |
634199-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4 w Nakle nad Notecią
|
Regon |
368176277
|
Zamawiajacy adres ulica |
os. Łokietka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nakło nad Notecią
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
89-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(52)3854690
|
Zamawiajacy email |
zsp4@gmina-naklo.pl
|
Adres strony url |
www.sp4.gmina-naklo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp4.gmina-naklo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4; Osiedle Łokietka 15; 89-100 Nakło nad Notecią
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawę mięsa i wędlin dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 na Osiedlu Łokietka 15 w Nakle nad Notecią”
|
Numer referencyjny |
873/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 na Osiedlu Łokietka 15 w Nakle nad Notecią. Częstotliwość dostawy towarów odbywać się będzie w zależności od potrzeb. Zamawiający informuje, że podana w niniejszej specyfikacji wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupu co do ilości (mniejszych ilości) ze względu na aktualne potrzeby. Dostawa towarów następować będzie transportem własnym Wykonawcy bezpłatnie do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w formularzu ofertowym
Wykonawca zobowiązany jest maksymalnie w terminie 48 godzin od złożenia zamówienia dostarczyć towar Zamawiającemu.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii do przewozu surowców i produktów spożywczych pochodzenia mięsnego.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
Ocena potwierdzenia spełniania warunku zostanie wstępnie dokonana przez zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 3 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Ocena potwierdzenia spełniania warunku zostanie wstępnie dokonana przez zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii do przewozu surowców i produktów spożywczych pochodzenia mięsnego
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się 5. Stosownie do treści rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
5.1.2. ust. 1 pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
5.2. Dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt 1 i 5.1.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
5.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 5.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy podpunktu 5.2. stosuje się.
5.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
o zamówienie, dotyczy to również wspólników spółki cywilnej.
Na ofertę składają się :
1) Wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.
2) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku.
3) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania;
4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
(dot. podmiotów trzecich i podwykonawców);
5) Wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy ( jeżeli występują ).
6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7) I inne ……………………………………………………………………
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany ceny oferty jest ustawowa zmiana stawki podatku VAT. Strony ustalają, że podana w SIWZ wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupu co do ilości ( mniejszych ilości) ze względu na aktualne potrzeby.
|
IV 4 4 data |
2017-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Oferty należy składać do dnia 28 grudnia 2017 r. do godziny 8:45 w Sekretariacie siedzibie Zamawiającego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 4 Osiedle Łokietka 15 w Nakle nad Notecią.
2. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi dnia 28 grudnia 2017 r. o godzinie 9:00 w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 Osiedle Łokietka 15 pokój nr 220.
|