Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (konserw rybnych, produktów sojowych, żurku w płynie).

Data publikacji 2017-12-19
Data zakończenia 2017-12-29 00:00:00
Instytucja Zakład Karny w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty przemiału ziarna,
  • Produkty mączne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633928-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 156100007, 152000000, 158510008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (konserw rybnych, produktów sojowych, żurek w płynie) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się Zakładzie Karnym w Rzeszowie w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1, nr 2 i nr 3 do SIWZ.

Pakiet I, Lp. Asortyment, Kod CPV , Jed. miary, Ilość;
1. Kostka sojowa, 15610000-7, kg 1 100;
2. Granulat sojowy, 15610000-7, kg 500;
3. Kotlet sojowy, 15890000-3, kg 500.

Pakiet II, Lp. Asortyment, Kod CPV, Jed. miary, Ilość;
1. Szprot w oleju (konserwa) - op. do 400 g, 15240000-2, kg 1 000;
2. Szprot w pomidorach (konserwa) - op. do 400 g, 15240000-2, kg 1 500;
3. Śledź w oleju (konserwa) - op. do 400 g, 15240000-2, kg 1 000;
4. Śledź w pomidorach (konserwa) - op. do 400 g, 15240000-2, kg 1 200;
5. Paprykarz szczeciński (konserwa) - op. do 400 g, 15240000-2, kg 2 000.

Pakiet III, Lp. Asortyment, Kod CPV, Jed. miary, Ilość;
1. Żurek w płynie (na mące żytniej) - op. do 5 litrów, 15851000- 8, litr 2 000.

Określona w ogłoszeniu i formularzach ofertowych ilość towaru jest wielkością szacunkową. Zamawiający informuje, że rzeczywista ilość pobranych artykułów może odbiegać od ilości planowanej.

Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymaga indywidualnego określenia przez Zamawiającego.
Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do istotnych cech produktów, w szczególności:
określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów, termin przydatności do spożycia, częstotliwość/termin dostawy, zasady reklamacji wadliwego towaru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9777dd25-2ffb-4506-be4f-da25062bf000
Biuletyn 633928-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny w Rzeszowie
Regon 590467
Zamawiajacy adres ulica ul. Załęska
Zamawiajacy adres numer domu 76
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35322
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 580 700
Zamawiajacy fax 0-17 8535420
Zamawiajacy email zk_rzeszow@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Karny w Rzeszowie
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemną ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego (biuro podawcze) lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego: Zakład Karny w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (konserw rybnych, produktów sojowych, żurku w płynie).
Numer referencyjny 2232/11/Ż/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (konserw rybnych, produktów sojowych, żurek w płynie) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się Zakładzie Karnym w Rzeszowie w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1, nr 2 i nr 3 do SIWZ. Pakiet I, Lp. Asortyment, Kod CPV , Jed. miary, Ilość; 1. Kostka sojowa, 15610000-7, kg 1 100; 2. Granulat sojowy, 15610000-7, kg 500; 3. Kotlet sojowy, 15890000-3, kg 500. Pakiet II, Lp. Asortyment, Kod CPV, Jed. miary, Ilość; 1. Szprot w oleju (konserwa) - op. do 400 g, 15240000-2, kg 1 000; 2. Szprot w pomidorach (konserwa) - op. do 400 g, 15240000-2, kg 1 500; 3. Śledź w oleju (konserwa) - op. do 400 g, 15240000-2, kg 1 000; 4. Śledź w pomidorach (konserwa) - op. do 400 g, 15240000-2, kg 1 200; 5. Paprykarz szczeciński (konserwa) - op. do 400 g, 15240000-2, kg 2 000. Pakiet III, Lp. Asortyment, Kod CPV, Jed. miary, Ilość; 1. Żurek w płynie (na mące żytniej) - op. do 5 litrów, 15851000- 8, litr 2 000. Określona w ogłoszeniu i formularzach ofertowych ilość towaru jest wielkością szacunkową. Zamawiający informuje, że rzeczywista ilość pobranych artykułów może odbiegać od ilości planowanej. Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymaga indywidualnego określenia przez Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do istotnych cech produktów, w szczególności: określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów, termin przydatności do spożycia, częstotliwość/termin dostawy, zasady reklamacji wadliwego towaru.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy należy dołączyć do oferty właściwe umocowanie prawne, np. stosowne pełnomocnictwo. Dokument składany samodzielnie przez Wykonawcę na podstawie ustawy Pzp. Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz warunki zmian określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wszystkie wymagane dokumenty i załączniki, wymagają podpisu Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy należy dołączyć do oferty właściwe umocowanie prawne, np. stosowne pełnomocnictwo. Kopia pełnomocnictwa powinna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii dokumentów poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (produkty sojowe)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15610000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet I, Lp. Asortyment, Kod CPV, Jed. miary, Ilość; 1. Kostka sojowa, 15610000-7, kg 1 100; 2. Granulat sojowy, 15610000-7, kg 500; 3. Kotlet sojowy, 15890000-3, kg 500.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (konserwy rybne)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet II, Lp. Asortyment, Kod CPV, Jed. miary, Ilość 1. Szprot w oleju (konserwa) - op. do 400 g, 15240000-2, kg 1 000; 2. Szprot w pomidorach (konserwa) - op. do 400 g, 15240000-2, kg 1 500; 3. Śledź w oleju (konserwa) - op. do 400 g, 15240000-2, kg 1 000; 4. Śledź w pomidorach (konserwa) - op. do 400 g, 15240000-2, kg 1 200; 5. Paprykarz szczeciński (konserwa) - op. do 400 g, 15240000-2, kg 2 000.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (żurek w płynie)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15851000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet III, Lp. Asortyment, Kod CPV, Jed. miary, Ilość. 1. Żurek w płynie (na mące żytniej) - op. do 5 litrów, 15851000- 8, litr, 2 000.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena zamowienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)