Usługa w zakresie utrzymania i wsparcia technicznego systemu finansowo-księgowego posiadanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego

Data publikacji 2017-12-20
Data zakończenia 2018-01-03 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633626-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania i wsparcia technicznego posiadanego przez Zamawiającego systemu finansowo-księgowego QUORUM wraz z usługą asysty merytorycznej;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej zwaną SIWZ). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących – Załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 72fc03e7-7174-4048-a896-1cedee717537
Biuletyn 633626-N-2017
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Regon 140533156
Zamawiajacy adres ulica Wspólna
Zamawiajacy adres numer domu 1/3
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-529
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48225292738
Zamawiajacy fax +48225292780
Zamawiajacy email przetargi@mnisw.gov.pl
Adres strony url http://www.nauka.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.nauka.gov.pl/zamowienia-publiczne-do-ktorych-stosuje-sie-przepisy-ustawy-pzp/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.nauka.gov.pl/zamowienia-publiczne-do-ktorych-stosuje-sie-przepisy-ustawy-pzp/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE
Nazwa nadana zamowieniu Usługa w zakresie utrzymania i wsparcia technicznego systemu finansowo-księgowego posiadanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Numer referencyjny BDG.WZP.311.27.2017.9.MW
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania i wsparcia technicznego posiadanego przez Zamawiającego systemu finansowo-księgowego QUORUM wraz z usługą asysty merytorycznej; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej zwaną SIWZ). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących – Załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 40
Informacje na temat katalogow 1. Prawo opcji 1) Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia na wniosek Zamawiającego dodatkowych, odpłatnych konsultacji asysty merytorycznej oraz pomocy przy wyjaśnianiu i usuwaniu problemów związanych z użytkowaniem systemu, realizowanych w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie w ilości godzin: 40, nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od daty zamówienia konsultacji; 2) prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu; 3) warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych);
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, tj. zrealizował, zakończył, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również aktualnie wykonuje (świadczy, realizuje) co najmniej dwie usługi polegające na świadczeniu przez okres co najmniej 12 miesięcy usługi merytorycznego i technicznego wsparcia systemu finansowo-księgowego. Wartość każdej usługi nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł brutto w okresie 12 miesięcy, UWAGA -w przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu przedstawi dokument zawierający kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę wymaganego przez Zamawiającego doświadczenia, - w przypadku gdy przedmiotem wykazanej usługi nie był wyłącznie wyżej podany zakres, należy go wyodrębnić; - świadczeń okresowych lub ciągłych niezakończonych – należy wykazać realizację usługi w zakresie wymaganym przez Zamawiającego b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią liczbą osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: b1) co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie asysty merytorycznej w obszarze finansów publicznych, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, brała udział w realizacji co najmniej trzech usług asysty merytorycznej w obszarze finansów publicznych przez okres co najmniej 12 miesięcy każda, b2) co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie asysty merytorycznej w obszarze płac, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, brała udział w realizacji co najmniej trzech usług asysty merytorycznej w obszarze płac przez okres co najmniej 12 miesięcy każda, b3) co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie asysty merytorycznej w obszarze kadr, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, brała udział w realizacji co najmniej trzech usług asysty merytorycznej w obszarze kadr,przez okres co najmniej 12 miesięcy każda, b4) co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie asysty merytorycznej w obszarze utrzymania infrastruktury informatycznej systemu, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, brała udział w realizacji co najmniej trzech usług asysty merytorycznej w obszarze utrzymania infrastruktury informatycznej systemu przez okres co najmniej 12 miesięcy każda, UWAGA Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez osobę wskazaną przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunku jedynie w zakresie pkt b1-b2, c. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 lit. a (zdolność techniczna lub zawodowa) musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia: 1) Wykazu usług wykonanych – Załącznik nr 6 do SIWZ, wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia); w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; UWAGA w przypadku usług wykonanych (zakończonych), Wykonawcy mają obowiązek przedstawić dokument, wystawiony po zakończeniu realizacji usługi. Wykonawca nie może legitymować się poprawnością wykonania usługi, o której mowa powyżej poprzez załączenie do oferty referencji dotyczących niezakończonych usług. 2) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia– Załącznik nr 7 do SIWZ;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp UWAGA uwzględniając dyspozycję art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający dla potwierdzenia spełniania określonego warunku udziału w postępowaniu skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych (dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej); 2. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów stosownie, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w odniesieniu do tych podmiotów odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 2) Wykaz usług wykonanych – Załącznik nr 6 do SIWZ, wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia– Załącznik nr 7 do SIWZ;
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty (jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym: a) pełnomocnictwa do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów), b) pełnomocnictwa dla Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, UWAGA pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony) c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 5, d) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa, e) pisemną informację Wykonawcy zawierającą: nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując wartość tego towaru lub usługi bez kwoty podatku (zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony mogą dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - na zasadach i w sposób określony w ust. 2 - 12 umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2018-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Dodatkowe godziny usług zdalnych – konsultantów Wykonawcy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena - łączna cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dodatkowe godziny wizyt konsultantów Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)