GuidZP400 |
8cc5c136-0f2f-4236-aafc-8a7b47dc691d
|
Biuletyn |
634134-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach
|
Regon |
01751157500050
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Myśliwska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-017
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48322586281
|
Zamawiajacy fax |
+48322598710
|
Zamawiajacy email |
kat_sekretariat@gddkia.gov.pl
|
Adres strony url |
https://www.gddkia.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków pochodzących z Unii Europejskiej oraz ze środków będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad. Zamówienie będzie współfinansowane ze środków UE w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.gddkia.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.gddkia.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
GDDKiA Oddział w Katowicach, ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, pokój 303, III piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów i faksów na potrzeby Oddziału GDDKiA w Katowicach
|
Numer referencyjny |
O.KA.D-3.2413.86.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowo zakres przedmiotu niniejszego zamówienia określony został w Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Tomach II–III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
278368,20
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia obejmuje okres 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy lub do wyczerpania kwoty wymienionej w § 4 ust. 1 IPU - w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w/w zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w/w zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w/w zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Formularz Oferta (Formularz 2.1) oraz Formularz asortymentowo-cenowy (Formularz 2.2). 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 IDW oraz pkt III.3 Ogłoszenia 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia w powyższym zakresie został zamieszczony w SIWZ Tom I Formularz 3.2. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 5 pkt 1-4 i pkt 8 ustawy Pzp, 2) oświadczenie o którym mowa w SIWZ pkt 9.1. IDW oraz w pkt III.3 Ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w SIWZ pkt 9.3 IDW składa każdy z Wykonawców
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Przewidywane istotne zmiany postanowień umowy zostały określone w SIWZ TOM II.
|
IV 4 4 data |
2018-01-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|