Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla SPI nr 135 w Warszawie – 2018 rok

Data publikacji 2017-12-21
Data zakończenia 2017-12-29 00:00:00
Instytucja SZKOŁA PODSTAWOWA INTEGRACYJNA NR135
Miejscowość WARSZAWA
Województwo brak
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635697-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla SPI nr 135 w Warszawie w 2018 roku. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka, lub wszystkie części zamówienia. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z poniższych części: Część 1: Ryby i mrożonki – CPV 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6. Część 2: Warzywa i owoce świeże – CPV 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1. Część 3: Mięso i wędliny – CPV 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9. Część 4: Produkty ogólnospożywcze – CPV 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6. Część 5: Wyroby garmażeryjne – CPV 15.00.00.00-8, 15.89.42.00-3. Część 6: Pieczywo i wyroby cukiernicze – CPV 15.00.00.00-8, 15.81.10.00-9. Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia stanowią załączniki nr 6a-6f do Specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0d3d0642-06af-4c41-b379-f1843bac3b23
Biuletyn 635697-N-2017
Zamawiajacy nazwa SZKOŁA PODSTAWOWA INTEGRACYJNA NR135
Regon ---
Zamawiajacy adres ulica BARTOSIKA
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc WARSZAWA
Zamawiajacy kod pocztowy 03-982
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo brak
Zamawiajacy telefon 22 671-33-72
Zamawiajacy email btruszkowska.zsi75@wp.pl
Adres strony url www.spi135.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szkoła podstawowa publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spi135.waw.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa Integracyjna nr 135 im. Marii Kownackiej
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla SPI nr 135 w Warszawie – 2018 rok
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla SPI nr 135 w Warszawie w 2018 roku. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka, lub wszystkie części zamówienia. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z poniższych części: Część 1: Ryby i mrożonki – CPV 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6. Część 2: Warzywa i owoce świeże – CPV 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1. Część 3: Mięso i wędliny – CPV 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9. Część 4: Produkty ogólnospożywcze – CPV 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6. Część 5: Wyroby garmażeryjne – CPV 15.00.00.00-8, 15.89.42.00-3. Część 6: Pieczywo i wyroby cukiernicze – CPV 15.00.00.00-8, 15.81.10.00-9. Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia stanowią załączniki nr 6a-6f do Specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 265473,70
Waluta calosc złoty
Data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym
IV 4 4 data 2017-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:15
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Ryby i mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 31507,90
Waluta zal złoty
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa ryb i mrożonek na warunkach określonych w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce świeże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 70677,50
Waluta zal złoty
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa warzyw i owoców świeżych na warunkach określonych w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 57611,20
Waluta zal złoty
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mięsa i wędlin na warunkach określonych w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Produkty ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 60177,80
Waluta zal złoty
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów ogólnospożywczych na warunkach określonych w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wyroby garmażeryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 35901,00
Waluta zal złoty
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wyrobów garmażeryjnych na warunkach określonych w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pieczywo i wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9598,30
Waluta zal złoty
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych na warunkach określonych w SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)