| GuidZP400 |
480514e9-7000-4adb-b916-1439456d0d77
|
| Biuletyn |
561272-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie
|
| Regon |
1751157500161
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ogrodowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
20075
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
81 534 92 39
|
| Zamawiajacy fax |
81 5349239, 5324467
|
| Zamawiajacy email |
zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.gddkia.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.gddkia.gov.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gddkia.gov.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży, obuwia roboczego dla pracowników GDDKiA Oddział w Lublinie oraz podległych Rejonów
|
| Numer referencyjny |
O.Lu.D-3.2414.1.2018.jł
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawy dotyczyć będą środków ochrony indywidualnej, odzieży, obuwia roboczego dla pracowników GDDKiA Oddziału w Lublinie i podległych Rejonów. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w zależności od potrzeb GDDKiA Oddział w Lublinie oraz Rejonów. Szacunkowe ilości produktów zostały uwzględnione w formularzu cenowym.
|
| Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2018-07-06T00:00:00+02:00
|
| Data zakonczenia |
2021-07-05T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu /wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 1 lub 2 zamówień (umowa/umów) polegających na dostawie środków ochrony indywidualnej, odzieży, obuwia roboczego o łącznej wartości minimum 60.000,00 zł brutto.
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- warunek określony w pkt. 7.2.3) lit. a) musi spełnić w całości co najmniej jeden
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie wymagał złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o
których mowa w 9.7. pkt 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu:
a) Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może
przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100 zł);
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w Umowie. Zmiana Umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami Pzp, w tym art. 144 ust. 1 Pzp oraz określonych w Umowie,
2. Zmiany Umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:
a) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej;
b) w sytuacji, gdy towar określony w formularzu asortymentowo-cenowym, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym oświadczeniem producenta. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny typ towaru, który musi spełniać warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia za cenę określoną w ofercie i umowie;
c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz zmiany przepisów wewnętrznych Zamawiającego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron;
d) zaistnienia, po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie; za siłę wyższą, warunkująca zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;
e) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
f) zmian organizacyjnych powstałych u Zamawiającego w trakcie trwania umowy.
|
| IV 4 4 data |
2018-05-30T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|