| GuidZP400 |
b81ad4a7-e924-4f88-93a9-98a6897d96de
|
| Biuletyn |
562828-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
|
| Regon |
85164350300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
91
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Dębica
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
39-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
146808224
|
| Zamawiajacy fax |
146808224
|
| Zamawiajacy email |
zoz.zam.publiczne@interia.pl
|
| Adres strony url |
www.zoz-debica.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz-debica.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz-debica.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, pod rygorem nieważności
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy , ul. Krakowska 91, 39-200 Dębica - Sekretariat Dyrektora
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
OWOCE I WARZYWA W PAKIECIE I ORAZ ŻUREK W PAKIECIE II DLA KUCHNI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
|
| Numer referencyjny |
ZP-PN-29/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
PAKIET I - OWOCE I WARZYWA - poz. 1 - 33 (według Części IX A SIWZ)
PAKIET II – ŻUREK DLA KUCHNI SZPITALNEJ - poz. 1 (według Części IX A SIWZ)
|
| Cpv glowny przedmiot |
03220000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia.
2. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
3. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie – wg WZORU: CZĘŚĆ XI D SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Przewiduje się możliwość zmiany należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
A. Zmiany przepisów dotyczących zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa.
2 Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku, gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; - & 3 ust. 1 Umowy.
3. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie; - & 3 ust. 1 Umowy.
W przypadku określonym w ust. 4 Zamawiający nie może wprowadzać kolejnych zmian Umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy.
W przypadku określonym w ust. 4 zmiany postanowień Umowy nie mogą prowadzić do zmiany charakteru Umowy.
W w/w przypadkach Zamawiający po dokonaniu zmiany Umowy zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zmianie umowy.
4. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpi nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, o których mowa w art. 144 & 1 ust. 1e ustawy.
A. Wykonawca, w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w ust. 5 pisemnie informuje Zamawiającego, załączając odpowiednie dokumenty potwierdzające zaistnienie w/w faktów.
B. Zmiana postanowień umowy w powyższym zakresie nastąpi nie wcześniej niż po przedłożeniu dokumentów, o których mowa w & 5 pkt 1 – 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, potwierdzających brak podstaw wykluczenia nowego Wykonawcy.
5. W przypadku zaistnienia uzasadnionych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać zmniejszenia ilości przedmiotu umowy.
A. Zmniejszenie ilości przedmiotu Umowy w toku jej realizacji nie może przekroczyć 20% ilości określonych w niniejszej Umowie.
6. W przypadku niewykorzystania zakresu rzeczowego w okresie trwania umowy – umowa może zostać przedłużona na okres jego pełnego wykorzystania – za zgodą obu Stron.
7. W przypadku wycofania z obrotu lub zaprzestania produkcji asortymentu będącego przedmiotem niniejszej Umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiednika asortymentu będącego przedmiotem Umowy w ramach tego samego gatunku, tych samych cech, walorów, itp. oraz spełniającego wymagania, o których mowa w & 1 ust. 3 Umowy – o tej samej lub niższej cenie jak określono w ZAŁ. Nr 1 do Umowy.
A. Wykonawca, w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w ust. 8 każdorazowo pisemnie informuje Zamawiającego, załączając odpowiednie dokumenty potwierdzające zaistnienie w/w faktów.
8. Po okresie niezmienności cen, tj. po okresie określonym w ust. 1, cena będzie waloryzowana wg następujących zasad: cena zaoferowana w ofercie przetargowej podzielić przez cenę obowiązującą na giełdach rolno-spożywczych województwa podkarpackiego, publikowaną przez Urząd Statystyczny w Rzeszowie (Biuletyn) dla miesiąca otwarcia ofert = cena po zmianie podzielona przez cenę obowiązującą na giełdach rolno-spożywczych dla aktualnego miesiąca.
Waloryzacja odbywać się będzie max. 1 x w miesiącu, po podpisaniu aneksów – w przypadku zmiany na niekorzyść Zamawiającego.
9. W przypadku zmiany cen na niższe (promocje, kampanie reklamowe, obniżki cen, wyprzedaże, itp.) - ceny ulegają obniżeniu z dniem pisemnego powiadomienia Zamawiającego (data wpływu pisma do siedziby Zamawiającego).
10. Zmiany umowy, o których mowa powyżej następują na zasadach określonych w & 14 Umowy.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-04T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|