Dostawa materiałów do promocji projektu pn. Poprawa skuteczności działań ratownictwa medycznego na terenie województwa lubelskiego poprzez doposażenie SP ZOZ MSWiA w Lublinie

Data publikacji 2018-05-23
Data zakończenia 2018-06-04 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnetrznych i Administracji w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534964-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do promocji projektu pn. Poprawa skuteczności działań ratownictwa medycznego na terenie województwa lubelskiego poprzez doposażenie SP ZOZ MSWiA w Lublinie. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy i zamontuje Tablicę informacyjną i pamiątkową oraz naklejki na środki trwałe. Szczegóły zgodnie z SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2b34fb78-a63e-474d-8c58-9a6a73d837db
Biuletyn 534964-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnetrznych i Administracji w Lublinie
Regon 43097218000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grenadierów
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20331
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 728 56 28
Zamawiajacy fax 81 728 56 28
Zamawiajacy email przetargi@szpitalmsw.pl
Adres strony url www.szpitalmsw.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Poprawa skuteczności działań ratownictwa medycznego na terenie województwa lubelskiego poprzez doposażenie SP ZOZ MSWiA w Lublinie, Nr POIS.09.01.00 00 0229/17, POIiŚ 2014-2020, Priorytet IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Działanie 9.1.Infrastruktura ratownictwa medycznego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalmsw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalmsw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pismenie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnetrznych i Administracji w Lublinie , ul. Grenadierów 3 , 20-331 Lublin, pok.205 (sekretariat), bud. C
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów do promocji projektu pn. Poprawa skuteczności działań ratownictwa medycznego na terenie województwa lubelskiego poprzez doposażenie SP ZOZ MSWiA w Lublinie
Numer referencyjny ZP/11/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do promocji projektu pn. Poprawa skuteczności działań ratownictwa medycznego na terenie województwa lubelskiego poprzez doposażenie SP ZOZ MSWiA w Lublinie. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy i zamontuje Tablicę informacyjną i pamiątkową oraz naklejki na środki trwałe. Szczegóły zgodnie z SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający dokona wstępnej oceny spełniania tego warunku na zasadzie spełnia, nie spełnia na podstawie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego łącznie z ofertą. Następnie (po ustaleniu wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza) zamawiający dokona ostatecznej oceny spełniania tego warunku na zasadzie spełnia, nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. III.4 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu oraz oświadczenia o przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (wykonawca składa przedmiotowe oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona wstępnej oceny spełniania tego warunku na zasadzie spełnia, nie spełnia na podstawie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena ostateczna zostanie dokonana analogicznie jak w pkt. III.1) niniejszego ogłoszenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, dotyczące zdolności technicznej i zawodowej. Zamawiający dokona wstępnej oceny spełniania tego warunku na zasadzie spełnia, nie spełnia na podstawie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena ostateczna zostanie dokonana analogicznie jak w pkt. III.1) niniejszego ogłoszenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Do złożenia dokumentów wymienionych w ppkt a-c zostanie wezwany wykonawca, którego oferta okaże się najkorzystniejsza, w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z SIWZ
IV 4 4 data 2018-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji tablica informacyjna
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji tablica pamiątkowa
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)