| GuidZP400 |
fd437136-c631-4cda-944a-1e1144646fd6
|
| Biuletyn |
562982-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
|
| Regon |
700128000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Tamka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-349
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 578 47 01/02
|
| Zamawiajacy fax |
22 578 47 47
|
| Zamawiajacy email |
komendaglownaohp@ohp.pl
|
| Adres strony url |
http://ohp.pl
|
| Adres strony internetowej |
http://podlaska-bip.ohp.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
http://podlaska-bip.ohp.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
POWR.01.03.01-00-0001/17
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
| Zamawiajacy powierzyl |
Wszczynający postępowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego: Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku, ul. Ciepła 40, 15-472 Białystok, NIP: 542-00-00-966, REGON: 001036678, tel./Fax: 85 651-61-87, 85 651-73-65, e-mail: podlaska@ohp.pl, www.podlaska-bip.ohp.pl, godziny pracy: 7:45 – 15:45 od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni świątecznych), reprezentowana przez Adama Krzysztofa Romatowskiego – Wojewódzkiego Komendanta Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Białymstoku na podstawie udzielonych pełnomocnictw: nr KG.BPE.012.1.94.2017 z dnia 06.12.2017 r oraz KG.BPEW.012.1.16.2018 z dnia 21.02.2018 r.
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://podlaska-bip.ohp.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://podlaska-bip.ohp.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa fabrycznie nowego komputera przenośnego oraz fabrycznie nowych niszczarek na potrzeby realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia– EFS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
|
| Numer referencyjny |
PWK.POA.ZP.271.23.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego (biznesowego) oraz 2 sztuk fabrycznie nowych niszczarek niezbędnych do realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia– EFS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego do siedziby Podlaskiej WK OHP, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załączniki nr 1 do SIWZ.
Zamówienie podzielone jest na 2 (dwie) części:
CZĘŚĆ I. Dostawa komputera przenośnego (biznesowego).
CZĘŚĆ II. Dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych niszczarek.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
10
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia jest kryterium oceny ofert. Minimalny termin realizacji to 2 dni, maksymalny termin to 10 dni od dnia podpisania umowy.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) O udzielenie zamówienia w części I może ubiegać się Wykonawca który, wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie komputerów przenośnych o wartości zamówienia (umowy) min. 2.000 zł brutto każde (w przypadku zamówień realizowanych, zamówienia winno być zrealizowane na wartość min.2.000 zł brutto).
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) O udzielenie zamówienia w części II może ubiegać się Wykonawca który, wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie niszczarek o wartości zamówienia (umowy) min. 2.000 zł brutto każde (w przypadku zamówień realizowanych, zamówienia winno być zrealizowane na wartość min.2.000 zł brutto).
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – opracowane wg druków dołączonych do SIWZ – Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579, ze zm.), Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
• zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy;
• zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki, terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej, itp.) mające wpływ na realizację umowy,
• innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na grono podmiotów ubiegających się o zamówienie, którego dotyczy niniejsza umowa lub na wynik postępowania,
|
| IV 4 4 data |
2018-06-04T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa komputera przenośnego (biznesowego)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
10
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia jest kryterium oceny ofert. Minimalny termin realizacji to 2 dni, maksymalny termin to 10 dni od dnia podpisania umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego (biznesowego) niezbędnego do realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia– EFS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego do siedziby Podlaskiej WK OHP, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załączniki nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych niszczarek.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
10
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia jest kryterium oceny ofert. Minimalny termin realizacji to 2 dni, maksymalny termin to 10 dni od dnia podpisania umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych niszczarek niezbędnych do realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia– EFS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego do siedziby Podlaskiej WK OHP, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załączniki nr 1 do SIWZ.
|
| | |