Dostawa aparatury, urządzeń i wyrobów elektrycznych, oświetlenie w tym baterie dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

Data publikacji 2018-05-30
Data zakończenia 2018-06-08 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 6021
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 565019-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa aparatury, urządzeń i wyrobów elektrycznych, oświetlenie w tym baterie.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
31000000-6 Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
31430000-9 Akumulatory elektryczne
31521320-3 Latarki
31500000-1 Urządzenia oświetleniowe i lamy
31440000-2 Baterie

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr od 1.1 do 1.6. oraz nr 5 do SIWZ (tj.: Specyfikacja asortymentowo - cenowa oraz projekt umowy).
3. Ilekroć w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych WYKONAWCÓW lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, bezpieczeństwo i wytrzymałość.
4. Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać „produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych ZAMAWIAJĄCY rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, urządzenia proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w SIWZ. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
5. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 oraz od nr 1.1. do nr 1.6. do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
6. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ca539e1c-b226-42bc-b67f-e8f15abf5d75
Biuletyn 565019-N-2018
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa Nr 6021
Regon 146268471
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 9/13
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-909
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261847581
Zamawiajacy fax 261847577
Zamawiajacy email ozgst.zampub@ron.mil.pl
Adres strony url https://ozgst.wp.mil.pl/pl/bip
Adres strony internetowej narzedzia https://ozgst.wp.mil.pl/pl/bip
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://ozgst.wp.mil.pl/pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny języku polskim - pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, kancelaria jednostki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa aparatury, urządzeń i wyrobów elektrycznych, oświetlenie w tym baterie dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
Numer referencyjny Sprawa Nr 40/2018/PN/INFR/OPBMR/Ł/UZB
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa aparatury, urządzeń i wyrobów elektrycznych, oświetlenie w tym baterie. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 31000000-6 Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 31430000-9 Akumulatory elektryczne 31521320-3 Latarki 31500000-1 Urządzenia oświetleniowe i lamy 31440000-2 Baterie 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr od 1.1 do 1.6. oraz nr 5 do SIWZ (tj.: Specyfikacja asortymentowo - cenowa oraz projekt umowy). 3. Ilekroć w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych WYKONAWCÓW lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, bezpieczeństwo i wytrzymałość. 4. Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać „produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych ZAMAWIAJĄCY rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, urządzenia proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w SIWZ. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. 5. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 oraz od nr 1.1. do nr 1.6. do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. 6. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. ZAMAWIAJĄCY uzna, że WYKONAWCA nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, jeżeli z przedstawionych przez WYKONAWCĘ oświadczeń i dokumentów wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania określone w art. 24 ust. 1 pkt 12 -23 oraz 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadkach, gdy WYKONAWCA wykazując spełnienie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, w stosunku do żadnego z tych podmiotów nie mogą występować uwarunkowania art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) informację w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej. WYKONAWCA, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, WYKONAWCA może przedstawić dowody, że powiązania z innym WYKONAWCĄ nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie WYKONAWCY, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania WYKONAWCY lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. Jeżeli oferta WYKONAWCÓW została wybrana, ZAMAWIAJĄCY może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych WYKONAWCÓW. Jeżeli oferta podpisana jest przez Pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmiany Umowy w sytuacji gdy WYKONAWCĘ, któremu ZAMAWIAJĄCY udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy WYKONAWCA w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego WYKONAWCY lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy WYKONAWCA spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy. ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru WYKONAWCY w następującym zakresie: 1) zmianie poszczególnych rzeczy objętych Przedmiotem umowy na inne, lub zmianie producenta (dystrybutora) określonego w umowie, jeżeli zmiana jest konieczna z uwagi na brak lub wycofanie tej rzeczy z produkcji z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same lub lepsze, a cena wskazana w umowie nie ulegnie zwiększeniu (WYKONAWCA zobowiązuje się powiadomić ZAMAWIAJĄCEGO pisemnie przed dostarczeniem Przedmiotu umowy) - wymagana jest zgoda ZAMAWIAJĄCEGO.
IV 4 4 data 2018-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa - Taśmy, akumulatory i baterie dla Służby Sprzętu Łączności i Informatyki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe ZAMAWIAJĄCY informuje, że dopuszczalny okres zaoferowanej gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy. W sytuacji, gdy WYKONAWCA nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, WYKONAWCA otrzyma 0 (zero) punktów za kryterium gwarancja. W sytuacji gdy WYKONAWCA wskaże w ofercie okres gwarancji krótszy niż 12 miesiące, lub dłuższy niż 60 miesięcy, ZAMAWIAJĄCY odrzuci ofertę jako niezgodną z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr od 1.1 do 1.6. oraz nr 5 do SIWZ (tj.: Specyfikacja asortymentowo - cenowa oraz projekt umowy).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa: baterii i świetlówek dla Służby OPBMR oraz Uzbrojenia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni (kalendarzowych), a minimalny 5 dni (kalendarzowych) licząc od dnia złożenia zamówienia przez ZAMAWIAJĄCEGO. W sytuacji gdy WYKONAWCA wskaże w ofercie czas realizacji dłuższy niż 30 dni (kalendarzowych), oraz krótszy niż 5 dni (kalendarzowych) ZAMAWIAJĄCY odrzuci ofertę jako niezgodną z SIWZ. Odrzucenie oferty dotyczy również sytuacji braku wskazania terminu realizacji zamówienia.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr od 1.1 do 1.6. oraz nr 5 do SIWZ (tj.: Specyfikacja asortymentowo - cenowa oraz projekt umowy).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa latarek dla Służby OPBMR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 60 dni (roboczych), a minimalny 40 dni (roboczych) licząc od dnia złożenia zamówienia przez ZAMAWIAJĄCEGO. W sytuacji gdy WYKONAWCA wskaże w ofercie czas realizacji dłuższy niż 60 dni (roboczych), oraz krótszy niż 40 dni (roboczych) ZAMAWIAJĄCY odrzuci ofertę jako niezgodną z SIWZ. Odrzucenie oferty dotyczy również sytuacji braku wskazania terminu realizacji zamówienia.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr od 1.1 do 1.6. oraz nr 5 do SIWZ (tj.: Specyfikacja asortymentowo - cenowa oraz projekt umowy).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa: materiałów elektrycznych dla Wydziału Infrastruktury.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni (kalendarzowych), a minimalny 5 dni (kalendarzowych) licząc od dnia złożenia zamówienia przez ZAMAWIAJĄCEGO. W sytuacji gdy WYKONAWCA wskaże w ofercie czas realizacji dłuższy niż 30 dni (kalendarzowych), oraz krótszy niż 5 dni (kalendarzowych) ZAMAWIAJĄCY odrzuci ofertę jako niezgodną z SIWZ. Odrzucenie oferty dotyczy również sytuacji braku wskazania terminu realizacji zamówienia.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr od 1.1 do 1.6. oraz nr 5 do SIWZ (tj.: Specyfikacja asortymentowo - cenowa oraz projekt umowy).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa: źródeł światła i baterii dla Wydziału Infrastruktury.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni (kalendarzowych), a minimalny 5 dni (kalendarzowych) licząc od dnia złożenia zamówienia przez ZAMAWIAJĄCEGO. W sytuacji gdy WYKONAWCA wskaże w ofercie czas realizacji dłuższy niż 30 dni (kalendarzowych), oraz krótszy niż 5 dni (kalendarzowych) ZAMAWIAJĄCY odrzuci ofertę jako niezgodną z SIWZ. Odrzucenie oferty dotyczy również sytuacji braku wskazania terminu realizacji zamówienia.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr od 1.1 do 1.6. oraz nr 5 do SIWZ (tj.: Specyfikacja asortymentowo - cenowa oraz projekt umowy).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa: maszyn, aparatury, urządzeń i wyrobów elektrycznych, oświetlenia dla Wydziału Infrastruktury.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni (kalendarzowych), a minimalny 5 dni (kalendarzowych) licząc od dnia złożenia zamówienia przez ZAMAWIAJĄCEGO. W sytuacji gdy WYKONAWCA wskaże w ofercie czas realizacji dłuższy niż 30 dni (kalendarzowych), oraz krótszy niż 5 dni (kalendarzowych) ZAMAWIAJĄCY odrzuci ofertę jako niezgodną z SIWZ. Odrzucenie oferty dotyczy również sytuacji braku wskazania terminu realizacji zamówienia.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr od 1.1 do 1.6. oraz nr 5 do SIWZ (tj.: Specyfikacja asortymentowo - cenowa oraz projekt umowy).
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)